Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sähköauton lataus  (Luettu 21430 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sähköauton lataus
oli vaan uutissivulla juttua siitä kuinka joutuu jonottamaan jos joku mokaa latauspisteellä talvilomaruuhkan paluuliikenne aikaan..    ja ohan se kiva esim.   tuolla mikkelin sataman latauspisteellä viettää aikaa kun on  tyhjällä tontilla ja kaupat yms. on käpöttelymatkan päässä,   

Siinäpä saattaa tulla epätoivoiselle  savolaisparalle itsemurhan tekeminen mieleen.😁😁😁

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juuu,  onhan nuita montakin mutta kivahan  se on seisoksia kolme varttia että akku latautuu..      juu, ja jopa voip laittaa riiseliä pensatankkiin mutta paljon menöökään satan litran punpaamiseen??
Paljos Oksalla kokemusta lomamatkoista ja vieläpä perheen kanssa?
Mystinen kesälaatumies

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
juuu,  onhan nuita montakin mutta kivahan  se on seisoksia kolme varttia että akku latautuu..      juu, ja jopa voip laittaa riiseliä pensatankkiin mutta paljon menöökään satan litran punpaamiseen??

Kolme varttia on kyllä aika pitkä aika, se riittäisi hyvin jo mun wanhan tekniikan koslankin lataamiseen. Uudet ovat aika paljon ripeämpiä, tosin ei sillä -30 C kelillä ilman akun esilämmitystä.

Ehkä mä olen laiska mutta tykkään kyllä muutaman sadan km välein pitää kahvi- ja jaloittelutaukoa, kuljin sitten vaikka bussilla.
Vai oliko se niin että köyhillä on kiire  ;D