Tulihan tuolla käytyä. Jos ihan varta vasten olisi täytynyt lähteä niin varmaan olisi jäänyt käymättä mut nyt oli yhdistetty muihin menoihin niin muutama tunti tuli tänään kierreltyä.
Sanoisin et porukkaa kyl oli, jopa yllätyttiin et niinkin paljon. Mut olihan se vaisua. Mitä näitä itse tullut jo kai 30v kierreltyä niin meno on kyl muuttunut vaisunmaksi koko ajan. Tai sit olen itse muuttunut kyyniseksi.

Samat systeemit vuodesta toiseen. "Kultamitallin" saa kun vaihtaa koneen värin noin niinkuin karkeasti sanottuna. Oikeita messutarjouksia ei oikeasti enää ole olemassa. Ylihinnoiteltuja koneita, kallista ruokaa ja juomaa. Tänäänkin tuntui et monelle oli tärkeintä juoda yli hintaista kaljaa.

no ei kai olisi se itellekin maistunut jos ei olisi autoa ollut kotiin ajettavana..

Alkoi oikein hymyilyttämään yksi sattumus livakan paskavaunun vieressä. Siinä tuli pari pohjalaista nuorta isäntää. Toinen tuumasi et oltava lyhyt valtra et voi tätä vetää. Syy kai sanomiseen oli jotenkin vaunun pituudessa. Ei kai tuossa muuten mitään hauskaa olisi ollut mut justiinsa siinä ehdin ajatella et kova on usko edelleen joillakin olemassa kun toimintaa katsoi. Koko näyttelyssä keskityttiin nautakarjan palvontaan. Näin tuntunut olevan jo monessa näyttelyssä. Nooh tämä nyt tälläistä kyynisen keski ikäisen etelän viljelijän jorinoita.
Mitä parkkeeramiseen tulee niin parkkipatet päivysti kun tultiin parkkikselle ja kun pois käveltiin niin kohtuu paljon näkyi keltaisia lappuja. Itse hoidan parkmanilla maksun ja ainakin ilmeisesti toimi koska säästyttiin ilman lappua. Kohtuu perseestä kyl et parkkialueita oli useampia ja jotenkin siinä olisi kai voinut sählätä et maksaa väärälle alueelle. Sittarin parkissakin näytti olevan 2h kiekko paikka messujen ajan. Paikallisilla ei kyl kiekkoja näkynyt eikä kyl parkkisakkojakaan oltu jaeltu. Muutenhan nuo sovellukset on käteviä. Kesällä tuli käytyä isolla kirkolla ja parkkihalliin ajaessa kamera luki rekkarin sovellus ilmoitti parkkeerauksen aloituksesta ja ulos ajaessa kamera luki taas rekkarin ja sovellus ilmoitti veloituksesta.. kätevää kuinka nopeasti raha häviää tililtä..