Mä en jaksanut näyttelyyn vaivautua. Ilmeisesti en menettänyt mitään mennyttä elämää suurempaa.
Noiden parkkihallien automaagisten rekkarikameroiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Kokemusta sellaisesta joka ei ulos ajaessa katkaissutkaan pysäköintiä. Onneksi tuli varmuuden vuoksi asia tarkistettua, ei mennyt hukkaan kuin puoli tuntia. Paikka oli tällöin Duon parkki Hervannassa. Syytä tapahtuneeseen en tiedä, rekkari oli kuitenkin riittävän puhdas ja luettavissa.
Siellähän on parkkihallissa tunnin ilmainen parkki tai ainakin viime vuonna oli.Pihan puolella kauppakeskusta on maksulliset paikat.
On juu 1. tunti ilmainen. Olin siellä kyllä useamman tunnin ja autokin samalla latauksessa. Tuon sijainti kun on ideaalinen mun Tampereen vierailukohteelleni.
Jaahas...sitä on oltu vissiin Kultaisessa Apinassa tuokkosella

.Ei vaan,tuollahan on vieraspaikat taloyhtiöissä vähissä.Siinä vieressä,Tumpissa yks kerrostalo jossa 80 asuntoa ja 3 vieraspaikkaa,eipä siinä juurikaan tilaa ole.Ja aina vain p paikat vähenee koko kaupungissa.Muuten Tampesteri on hieno kaupunki.