Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Koneagria 2025  (Luettu 3093 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Koneagria 2025
onks noilla eri osastoilla kaljapaikka?   ite en ole käyny noilla vuosikymmeneen mutta kait tuokin mahollista...   

jariman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
onks noilla eri osastoilla kaljapaikka?   ite en ole käyny noilla vuosikymmeneen mutta kait tuokin mahollista...
takahuoneessa…… siellä ne paremmat tarjoilut on…….

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
oliko siellä myös.............?

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
oliko siellä myös.............?
Nyt en koneagriasta osaa sanoa en aiheeseen mitenkään tutustunut, ihan oli raittiusseuran reissu.
pessimisti ei pety!

kärmeskytö

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä en jaksanut näyttelyyn vaivautua. Ilmeisesti en menettänyt mitään mennyttä elämää suurempaa.

Noiden  parkkihallien automaagisten rekkarikameroiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Kokemusta sellaisesta joka ei ulos ajaessa katkaissutkaan pysäköintiä. Onneksi tuli varmuuden vuoksi asia tarkistettua, ei mennyt hukkaan kuin puoli tuntia. Paikka oli tällöin Duon parkki Hervannassa. Syytä tapahtuneeseen en tiedä, rekkari oli kuitenkin riittävän puhdas ja luettavissa.

Siellähän on parkkihallissa tunnin ilmainen parkki tai ainakin viime vuonna oli.Pihan puolella kauppakeskusta on maksulliset paikat.

On juu 1. tunti ilmainen. Olin siellä kyllä useamman tunnin ja autokin samalla latauksessa. Tuon sijainti kun on ideaalinen mun Tampereen vierailukohteelleni.

Jaahas...sitä on oltu vissiin Kultaisessa Apinassa  tuokkosella  ;D .Ei vaan,tuollahan on vieraspaikat taloyhtiöissä vähissä.Siinä vieressä,Tumpissa yks kerrostalo jossa 80 asuntoa ja 3 vieraspaikkaa,eipä siinä juurikaan tilaa ole.Ja aina vain p paikat vähenee koko kaupungissa.Muuten Tampesteri on hieno kaupunki.

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Junalla pääsi mukavasti. Kotoa lähdettiin bussilla 2 km päästä ja lopussa oli ilmainen bussikyyti rautatieasemalta Pirkkahalliin. Tuttuja tuli nähtyä paljon. On tullut opiskelun ja ammattielämän kautta paljon tuttuja maatalousalan ihmisiä ympäsi Suomen. Tuttujen tapaaminen noissa näyttelyissä on se pääasia.
Mystinen kesälaatumies

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
näinhän se on, itsellänikin vuosien varsilta eri yhteyksistä erinäisiä tutuja. ihan kiva kun sitten pääsee muutaman kuulumisen vaihtamaan naamatusten vaikka paljon muutoin onkin sähköisen puolen jutteluissa keskustellut. Eikä se kaljoittelu ole lainkaan pääasia, kute Oksa siitä on otettu, noo kun ei ole paikalla jää paljosta vaille. Ihan mukava tapahtua kaiken kaikkiaan,ja meni sitten nolla budjetilla firman piikkiin

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ite olin yhellä karjatilalla kattelemassa oikeaa yrittämistä.   ja uusia investointeja.    kyllä jotkin osaa....

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minä olen usealla karjatilalla käynyt ja nähnyt oikeaa yrittämistä ja hienoa toimntaa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niiinpä tietysti.