mulla silläoli joku pönttö paikalla ( en minä ) mut en tiijä ottiko talteen. tuo sitä uutta joka ei niiin myrkyllistä eliöstölle... mut siinä vei..
Eipä taida olla -75 vuoden tankeissa uutta kylmäainetta, kyllä se on sitä vanhaa freonia. Ja tuskinpa tuossa on sitä uutta ainetta koska sillon pitää koko kylmäkoneisto uusia. Eli taisit horista nyt omias taas.
Suurella todennäköisyydellä kylmäkoneikko on kyllä uusittu historian saatossa, joten Oksa saattoi olla oikeassakin
Noista kylmäkoneista tuli vielä mieleen. Edellisen jää / kylmäkaapin kompura hajos muutaman käyttö vuoden jälkeen. nuukana ajattelin että vaihdatan kylmäkoneen ja otan vakuutuksen avuksi. Se meni muistaakseni sen osalta ihan ok, mutta ensin se kaappi haettiin remonttiin , koska ei kuulemma voinut vaihtaa paikanpäällä ja päivän parin päästä tuli takaisin. Tuli tosin takaisin rikkinäisenä

Ei jäähdyttänyt. No sama ruljanssi paitsi kylmäkonehuoltaja sanoi, että enää minä en sitä kaappia kuljettele. Olipa suuri homma ... taisi pari putkea juottaa ja kaasut sisään. Olisko mennyt tunti