Naapurini kävi siis puhuu sille ukolle, ja meno vain pahenee. Ja ne pallot joka hän tekee kun tuomoisella 2tonnisella telakaivurilla ajaa ihan randomina ja jäätyy kun nyt suoja lunta välissä on tullut. Joka kerta kun olen siivonnut, ihan pakkomielle käydä sotkee taas uudestaan. Tielinja ja myös raja, joka on tän tien vasta puolella hänen tontilta, huomasin että aurailee jo yli rajan mun mettässä. Ei sillä mitään sillä lailla vahikoo, isot linjat kulkee siinä, mutta periaatesta.
Sitten huomannut, yksi toinen ukko, koko ikäni tuntenu, hänen traktorin jäljet käynnyt sitten siivoo vielä. Tän hullun jälkii..... Ne kaks ainakin juttelee ja tietää että on kaunaa mulle mutta en ole kehdannu kysyy onko se kiltteytä kummalekko, että mä en suutu vai kaveri apuu sille ukolle?
Tarkistin siis maksulisesta maanmittaus rekisteri otteelta hänen tontilta, aika selkeesti lukee sillä isolle tielle tieokeus, Tiennimi (K21956)
Sen lisäksi, peruskartassa ei tota pistosta ole, mutta osoite ja postilaatikko on meidän yksityistien varrella.
Kunnan maat siinä välissä ja jonkin verran maata tien varrella, täytyis varmaan vähän kysäistä, toisaalat, ei mitään hajuu kuka vastassa kunnassa tossa tehtävässä.
Täyskuu ja mm. tää pyörinnyt nyt et en saa unta-