Njoo kirjotellaapas tänne taas välistä
Tunteja on nyt tullu muutama sata mittarii, suuremmilta ropleemilta toistaiseks vältytty.. löpö loppu kertaallee farmisäiliöistä, laitettii uudet 7500L tilauksee, 4000 tunnin kohalla tuli loppunsa päähän raidetangot, piti vaihtaa jo ku ei meinannu kaistalla pysyä. Uusilla tangoilla ohjaus hiukan parani, edelleen kyllä hakee laidasta toiseen, ratissa useempi sentti klappia ennenku sylinteri alkaa liikkumaan, missälie vika, vaiko ominaisuus..
Blaukkarin radio yhdistettynä valtran ohjaamoon on osottautunu täs kesän aikana kans aika veikeeks laitoikseks.. välillä kuopassa se sammuu iteksiää toisinaan taas lähtee soimaan, kanavat myös vaihtelee satunnaisesti novan ja ylex:n välillä itsestään..
Hmm oonkohan mä siitä takalasin pyyhkiän sulakkeesta maininnut.. no eniveis takalasinpyyhkiällä ja radiolla on valtran sulakekaavion mukaan samainen sulake.. jokatapauksessa pyyhkiä ei toiminut, radio toimi, ja sulakehan oli hajalla.. miusta erikoisia kytkentöjä
Muutama tuttu on tässä kesän ensimmäisten helteitten aikaan kertoillut T sarjalaisten kätevästä kuljettajan jäähdytyksestä, jossa pilvettömältä taivaalta paistavasta auringosta huolimatta valtran laipio laskee raikasta vettä niskaan, tuossa moista ominaisuutta ei ole vastaan tullut.
Ilmastointi jauhaa täydellä teholla mutta kylmästä ei silti tarvi kopissa kärsiä
semmosta lisäillää taas joskus