No eipä mennyt kuin Strömsöössä tämä mun laatu juttu. 3,4,6,8,7 jälkeen bakteerit pompsahti toiselle kymmenelle (14) sen jälkeen 128 ja soitto meijerille. Jälleen näytteet viimeisellä lypsyllä putkesta ja tankista putki näytteet 10 kieppeillä ja tankki 858. Hinnoittelu kokeessa vain 745 !
Keskiarvokin nousi 20neen . Neuvoja käski keskittyä tankin pesuun, putki sen mukaan ihan normaali. Ja niin kun mä oon pesuja seurannut. Soitto huoltomiehelle (pesuri) ja se epäili sekoittajan putken halkeamista tai jopa halkeemaa tankissa. Toinen sälli tuloo huomenna kattomaan. Neuvoja sen kummemmin pähkäilemättä sanoi, että imetään maito huomenna normaalisti, mutta kyseli olisko mahdollista viedä kahden lypsyn jälkeistä maitoa pikatestiin. Vein ja tulos 4. Soitto neuvojalle ja se vieläkin oli sitä mieltä että tankin pesussa ollut ongelmia. Meinas että ei sitä silmällä nää
On se nyt perhana , kun ei pientä kippoa saa puhtaaksi. Ja miten pirussa ne voi noin korkealle hypätä. Aiemmin pidin 50 mahdottomuutena ja 100 täysin katastrooffina. No reilu 200 jo näytti jotain uutta, mutta sekin vasta alkusoittoa.