No aika kylmäksi jäähdyttelet. Mulla on säiliön pohja jäässä vaikka toppaa 3,7 asteeseen. Laskee tuosta maitomäärästä riippuen johonkin 2,8- 3,5 ja alkaa taas nousta lämmettyään. Mutta mua huvitti, kun neuvoja katteli mun tuloksia ja sanoi, että mun hakulämpötiloissa on tapahtunut selvä muutos samaan aikaan kuin nuo korkeat tulokset oli ja sen jälkeenkin tietysti. Yritin sanoa, että auton laitteet on vaihtuneet just tuolloin. Ei uskonut selitystä. No ennen 3,4 asteinen maito näkyi kuitissa 3 asteisena ja nyt 4,0 asteinen 4,0 asteisena. Siis jyrkkä asteen nousu
myöhemmin kuski sanoi, että vanhaa laitteistoa oli huijattu näyttämään 0,6 astetta vähemmän, että just lypsetyt pystyttiin vetämään autoon, nyt kuulemma sitten odotellaan
No kalibroin tankkini näyttämään samaa kuin auto, eli imee nyt kylmempää kuin ennen, mutta ei mitään näkyvää muutosta.
Pesut tekee pesuri, lämmittää jos vaatii lämmitystä. ottaa kyllä teuvakeittimestä , mutta ei se kiehuvaa ole koskaan. Nyt en oo edes lämmittänyt, koska ilmainen sähkö hoitaa hommaa. Tosin hintsusti sitä tulee lypsyjen aikana. Siksi tilasinkin "tynnyri lämmittimen" jospa upottais sen teuvalaiseen, niin varais sitten keskipäivän sähköä sinnekkin.