No hinattava tuntuu ainakin oman keltakantisen Jukon jälkeen ihan eri maailmalta. Niin hullulta kun se tuntuukin hinattava on paljon näppärämpi jopa pienillä ja häjyn mallisilla lohkoilla. Takapyörä koneella ajelu muutenkin melko helppo, siis tiellä väistämiset ja liittymiin kääntymiset. Ei tartte miettiä mihinä se pyörä menee, toki eihän tuollaisia tuu mieleen nostolaitekoneelakaan. Ittekkin olin aikoinaan kriittinen takapyörätinttarin tekemästä jäljestä märissä olosuhteissa. Omistajat joilla koneessa tr kuvioidut pyörät manaavat nämä tumen silestonet alimpaan , mutta näilläkin pärjää , kun tajuaa pitää silloin koneen kevyempänä. Ja mää en ikinä ole rikkonut kerralla kuin yhden lantasäkin kerralla ja siementä se 600 kg. Ja märissä sitten vielä vähemmän.
Eikös tuo Juko ollut takapyöräkone ? Mun tiedot ei riitä edes tuohon tietoon. Täälläpäin Juko todella harvinainen, mutta koneena kait ihan hyvä. Kuljetusleveys taitaa olla tumea leveämpi (luulisin , vaihdelaatikon takia)