Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
olen miettinyt vaihtoehtona noita uudempia dyna 6 massikkaa, mutta hajanaista moitetta kuullut nykymassikoiden vikaisuudesta? Pitääkö paikkaansa?
Kyl sinisellä 7600-sarjalaisella rullakarhi kulkee ja sivupyöräkylvin. Miksei 3metrinen takapyöräliiskarikin, ei vaan passaa laittaa tuutteja täyteen eikä käyttää välipakkeria jos on ylöspäin mäkiä.
Tuossa menee 5 siipee ku tyhjää. 

Sinänsä pieneltä tuntuva asia toi välipakkerin nosto vaan pysähtyy oikeasti jyrkkään(lähinnä pidonmenetys syistä) tommonen 10t traktori ja perässä ei ollut kun 3m tume. Vaan kun keventi pakkeria niin nousi ongelmitta... Mielenkiintoisia rahtilohkoja, hiekka maita... onnes ei oo tarvinnu enää rapiirilla mennä.... Puintikin piti suorittaa sivuittain ja alhaalta jaylhäältä ja kiertäen/kaartaen... joo ei ollu 4wd puimurissa..
Mielipide sas:sin agronetissä kirjottelun peruspilareista:
-Hauku TOISEN traktori, mikäli ei ole samanlainen kuin SAS:silla
-Hauku MUUT kuskit, jotka ei ole yhtä hyviä ja taitavia kuin SAS
-Kehu omaa toimintaa, kjuinka paljon parempaa se on, mutta ei kuitenkaan vastaa suoraan kysymykseen, mikäli kysymys on niin vaikea että siihen ei pysty vastaamaan muuten kuin omasta mielipiteistä periksi antaen 
Mut ei SAS tehä riitaa mielipiteestäni, tämä antaa vaan palstalle mielenkiintoa (paitsi tuo vaikeisiin kysymyksiin vastaamattomuus on rasittavaa, sillä se ei vie eteenpäin)
SAS elää edelleen valmetin 80 luvun mantraa.
Hauku toisten merkit ensin ja kehu omaasi sen jälkeen.
Mutta ei ne omat värkit parane toisten vehkeitä haukkumalla.
Joo. Hyvät koneet myy itse itsensä ja aina ensin toisen koneet haukkuva myyjä, pelaa kyllä minun silmissä itsensä ulos.Tahtoo olla et omassa tuotteessa ei siinä vaiheessa paljo ole hyvää sanottavaa
jumisko vastusvastaventtiili... katoppa se pienin letku(ls) mikä menööpi siihen lohkoon,semmonen pitkulainen rautainen osa. kuula ja jousi sisällä,voi olla myös neliskanttinen palikka jossa 1 alaspäin ja kaksi sivuille. puhdista ja katso että kuulat liikkuu jouhkeesti...
http://www.hydrauliikkapumppu.fi/kauppa/product_details.php?p=187
Suosittelen Diskoverya on meinaan nyt kokemusta uudesta asti ,ajettu70 th.,auto on toiminut täysin virheettömästi.On maavaran säädöt ja ylivoimainen neliveto ja automaattilaatikko.
Tekniikan maailman testissä voittaja ja moitittiin liian ylelliseksi,sitä se onkin äänetön ym. ym.
Paketti versiona 60 th.
Todella vääntävä moottori ja kulutus yllättävän alhainen jaksaa mennä 1200 kierroksella .Voi vetää 3500 kg perävaunua.
Suosittelen !
http://www.nettiauto.com/land-rover/discovery/6780692Eihän tohon oo paljo tarttenu laittaa...
Tommonen pitää jostain saada! tuo 936:n vakio koukku on ihan vtun pska! ei toimi yhtään. jos se Bill bennet (koukun valmistaja) tulee joskus vastaan jossain niin en vastaa seurauksista 
Mikä siinä on paskaa? Jäätyykö se vai eikö 3tn nostovoima riitä?
Ei ole ollut muuta ongelmaa kuin olematon vivun varsi hytissä... Kaiiki on noussu kyytiin... Tosin muutin sen vaijerin vipusuhdetta paremmaksi kun se veti aivan järjettömästä asennosta...
Mut onhan se muuten hiukka oksettava... hajottaa äkkiä tukijalat..
http://www.nettikone.com/joskin/komfort-2/1363054
Noppeesti tullu myyntiin kun vasta hävis 13t€ avk:lta..
Ei oo ehkä ees vielä korjattu.... 
Kertokaas köyhillekki että mikäs tuota vaivas? Ei näyttäs ainakaan kaadetulta.
Ol se, myynti kuvat sillee et ei rutut näy... Ihmetyttää vaan et miks lunastettu kun kuvien mukaan erittäin vähillä ajuun mut onko sitten pitkää mutkaa rungossa yms....
Itelle tuli syksyllä snowek 420 u-aura. Ei ole vielä kokemusta kun yhden hallin pihan auruusta kun ei tuota lunta ole vielä hirveemmin tullut. Muutama seikka tuli kyllä esille: Siiven varoventtiilit aika löysällä nehän saa kirittyä mieleiseksi, siivet takana kun kääntää auran vinoon niin siivet osuu etukuormaajan aisoihin/ puskutukeen.
Nyt on kokemusta parin lenkin verran enkä pois antais. Siipien varot sain säädettyä mieleiseksi. Ahtailla pihoilla, kun lingolla vetelee lumia ja aura tarpeeksi ylhäällä kääntää pyörät linkkuun niin meinaa toinen takanen nousta maasta irti (meinas ekalla kerralla päästä yllättämään). Painopiste tulee aika etäälle 1050Kg. Ainut mikä on tullut mieleen että mitenkähän paljon tursuaa pakkaslunta siipien välistä?
Eikö niissä ole mitään suuvetta nivelen kohdalla.... Jossain ruotsalaisessa aurassa oli hydrauliputken pätkät...
Iysellä oma tekosessa semmoset pyöreestä putkesta tehyt käikäleet....
Vanhemmissa audeissa/vw kin ongelmia noissa isolohkoissa,saatikka mitä löytyy ranskiksesta..
Mut jos harrastus pohjaa löytyy niin varmaan täysin soiva peli...
http://www.nettikone.com/joskin/komfort-2/1363054Noppeesti tullu myyntiin kun vasta hävis 13t€ avk:lta..
Ei oo ehkä ees vielä korjattu....
http://www.koneita.com/metallivannesahat/metallivannesaha_nova_280_GV.htmMulla toi ollu jonkun 5v.. Pelannu loistavasti. Terät kyll'ä kalliita... bacholaiset yms...30-35€ +alv
Ja on ollu oikeasti käytössä... Talvella käytännössä joka/toinen päivä tulee sahattua jotain...
Jos kuormaan menee 70-80 litraa happoa. Ihme porukkaa jos ostaa kalliin noukinvaunu. 2000€ happo säiliöö ei raaski ostaa.
3000€
miten se kaksi aaria on sijoittunut muuhun peltokuvioon? itellä oli käsitys että alle 5 aarin lohkot on vain kelvollisa... nooo, omani pienin on 7 aaria ja se on tien kulmassa ja helppo silpasta koneella ohi mennessä.
Iki nurmi ois mulla tuommosella... eihän se oo kun päistettä......