Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 94

Viestit - kyntaja

Tässä on litrateho kohdallaan



Käyttäjällä jossai vaiheessa iltaa  ainakin  ;D
täytyypä huomenna kysästä bktn 520/85x46 riparengas taakse + 480/80x34 palarengas eteen.

löytyyköhän mistään 520/85 48 tai 50 vanteella?

edit: good yearina löytyy 520/85r50  korkeus 212cm 8)
Solakan näkönen peli tuolla rengastuksella
Työpaikan jcb mehumajassa on aliance tri2 tyyliset renkaat. Ne on aika yllätyksemättömät, lumitöissä ei huomaa että vain takaveto on päällä.

No joo jos tolle linajalle... pyörkissä k-a lamelli pinta 17,5*25 kokosena... uudet, aika törkee pito näillä vesi peilijää keleilläkin... Innolla odotellen pakkasia ja lumipolannetta...
Eikös BKT:llä ole kahta sarjaa? Toinen halvempi 50km/h rengas on alimittainen, ja toinen 65km/h malli on lähempänä muita? Näin ainakin vuosi sitten mulle kerrottiin kun etsin paria noille takana oleville firestoneille.

Se tietysti selittäs...  Nimittäin ex ap jonnuun tuli 650 42" BKT kuluneiden etu contien pariks ja tako 4- veto "pahasti/tympeesti" vastaan... ja juurikin sen takia koska olivat kuluneita contejakin pienemmän oloiset...
Pitääpä vielä selvittää toi malli/nopeus ero koska muuten olivat erittäin miellyttävät renkaat käytökseltään/hinnaltaan...
Jostai kun löytäs edes halvat ja täys leveet 710/70 42 venttiin alle...
Pitäs saada uusien firestonen etusten kanssa nopeus täsmäänään...
Eli BTK jää pois laskuista...(ois halpa ja hyvä,myös pitämään,mut vierintä matka liian lyhyt)
Voi tarjota/ ehdottaa mistä kannattasi kysellä... Tuntuu olevan noilla rengasmarkkinoillakin aika uskomattomia poistoja kun on vaan sattuu olemaan oikeassa paikkaa....
https://www.youtube.com/watch?v=HeTtV0fI_OI

koomista touhua...

Ei siinä ainakaa tapahdu päivään ihmeitä...
kukahan pelastas minun jäärata saab 9000.. pitäs saada vetarit ja vaihelaatikko,ampu nimittäin tasauspyörästön rattaat kentälle kun en vielä ollut viitsinyt hitsata jäykäs... yv voi tarjota kokonaisia raatojakin... miel pohjois savon alueelta... saa myös tarrat kylkeen jos lahjoittaa  ;D
Omien kokemusten perusteella jontikka ei muuttunut paskaksi 10 sarjan jälkeen. 20 sarja samanlainen kuin kymppikin. 30 sarjaa ei meillä ole, mutta ärriä on kaksi ja tuntuvat olevan varmuudeltaan vanhempien veroisia. Käyttäjäystävällisyys on uusimmissa parantunut. Realistilla niitä paskoja koneita tuntuu riittävän. Massikan portaatonkin hajosi, vaikka sen pitäis olla paras portaattomista. Kannattaisiko katsoa peiliin?
valmetti sillä tuntus kestävän 8) 8) 8) 8)

Mitä tuola facebookissa on kirjotellu niin kyl se valmetti on jo muutamaan kertaan vieraillu takuukorjauksessa. Laadukas kotimainen, missä?  :D ;D ::)
mites tuo r jonnikan ajovalopolttimon vaihto jos sattuu viljakuormaa kauemmas viemään ja huomaa jotta ajovalopoltn pimeänä eikä A-rappusa mukana, eikä edes etunostolaitetta jonka sankoin päällä seisos :'( :'( :'( :'(

Painat ratin alta vyötärö valot päälle....  :D

Entäs jos takatyövalon poltin kilahtaa niin onko pidettävä rappusia mukana et saa vaihdettua, vai peruutanko kärrin kippi monttuun "VAIN" niillä 3-5 työ valolla.....

Ei jee..... ???

Pitäsköhän jättää sittenkin kysymättä tosta t4 tarjous joka niin positiivisesti yllätti... En vaan haluais vaipua tuommoses V pojuks...
Pahoittelut x5 omistajille, kun käytin noin voimakasta ilmaisua auton ulkonäöstä. En tiiä, olisko väri, astinlaudat puuttu ja lisäksi oli ahtaassa hallissa sumpussa, niin eikö lie päässyt oikeuksiinsa.

Ei mulla tollasta ole, eikä ihan äkkiä tulekaan kun pitävät arvonsa hieman liian hyvin.  ;D Tuosta näytää puuttuvan aika paljon varusteita, jotka vaikuttavat ulkonäköön. Jos fygyy oli niin tommonen http://www.nettiauto.com/bmw/x5/6894386?vifAdCount=5&vifNav=Y

Ei kun tommonen.. Siis jos ois rahaa eikä tarvetta peräkontille...

http://www.nettiauto.com/bmw/x6/6617684
JCB:t on ollu pitkään kehityksessä aika paljon edellä muita.
Joystic missä suunnanvaihto, hyvän olonen kabiini, nopea tiellä yms...
Mut ei vaan taida brittikone päästä koskaan samaan luotettavuuteen mitä esimerkiksi volvo.
Hiton edullisia noi on käytettynä ja itseäkin kiinnostais tollanen hommata mut sotkeeko vaan kätes sontaan?

Just itellä alko reilun 5+2 vuoden kesto testi 3800h ajetulle -06 411ht jcb...
Talvet auraa,hiekottaa ja kesät trukkipiikki hommissa hallilla ja satunnaisia auman polkuja jos siihen soveltuu...
Näppärämmän oloinen/parempi näkyväisyys kuin volvosta... sekunnin nopeampi työ käyttökin puomistolla...
Tosin kestävyys vielä arvoitus... Alkutuntumana kokemukset positiivisia ,hyvä ja lämmin koppi ja nopee on liikkeissään...
Suhteutettuna rahaan minkä olisin joutunu maksamaan volvo lisää et olisin saanut enempiajetun hydro pikku volvon niin en kadu vielä....Tän päivänen nuoskalumi reissu(5m u-aura) 9h kaasupohjassa ja aikapaljo tie ajoa-> 10,5l/h

niin ja 35km/h normaalisti ja tasasella 35-42km/h, Lamelli renkailla ei ongelmia....
V Golffin jarrulevyjen vaihto kolmesta paikasta kysyttynä n. 600 €. Osat motonetista 170 euroa. Työhön menee pari tuntia! Ei erikoistyökaluja!
Saako motonetistä Fentin vaihteistoanturia?

Jos alkuperäisestä ei oo varaa maksaa 122€ niin ei tarte koko traktoria..... ;D
Se jännästi tuo aika kultaa muistot..
Oli kuulemma(isänmukaan) kaivettu hirveen syvään aikanaan 80 luvulla persveivarilla navetan/hallin syöttö kaapeli...
Rakentelin/laajensin pesu/piha kenttää hallin eteen... Poistin puita yms...
Ei kuulemma vaaraa piuhasta.... Luiskakauha tavoittti kaapelin pintaa ... oli ehkä 80cm....
Se siitä 2m :D Onnes vain hipas pintaa... ei ongelmia...
Saahan pieniinkin sähkölohkot ja kannattaa ottaa,ei kumminkaan loppuhinnassa paljo näy, ja ehottomasti se ek jd oma sähkötikku... ja siihen yks viipale lisää niin on etusormella propolohko vielä ek lisäks...
Virtauksen säädöt löytyy comandcenterin takaa sähkölohkoille,kaikille....jyrkkyyskäyrät+ajastukset...
Jd antaa melko pienillä kierroksilla täydet tuotot(ainakin mitä ek voi käyttää)
Versu ns.hienompi laatikko mut nopeempi käyttönen toi autoquad, et jää aluetta vaihtamaan keskelle ristetystä.... :D
N. konepelti
näkyvyys kyllä varmaan plussaa...
En tiedä voi pitää oikeasti paikkaansa ja tuleeko muutosta mut kun kaivaa kuidun poikki tien penkasta niin lasku tulee automaattisesti(n.2500€)
Kuulemma kaapelin vetäjille ei ole vastuuta vaikka kaapeli esim.kalliosta johtuen jäänyt 20cm....
On kuulemma käyneet otattelemassa oikkeusasteissa asti...
Kaverille vaan napsahti lasku kun rumppua tiputti... Ei ollu tien rungossa syvällä...
Mökkiläiselle iso lasku äkkisestään kun saa kaivurin t-s-i lainaan......
Onnes en luiskaa teitä ammatikseni.... Mut täytyy olla joku porsaanreikä hommassa tai ei kenenmkään perse kestä tehä noita hommia....
Eilen tilasin viisi mottia talvilöpöä, 88 snt/ litra. Jännää, miten noin kallis aine tuntui jo melkein halvalta... Nyt tiedottavat, että olisi taas noususuunta esillä hinnassa.... :-X

Aika isoo on heitto/rahti... 93c talvi ja +5000l erä...

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 94