Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näin VW.  (Luettu 28666 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Näin VW.
Onhan se kiisselin vääntö aivan toista luokkaa kuin bentsiinimoottoreiden,sitä kautta kulutus on pieni.

Eikös vauvat syö kiisseliä? Puhu hyvä "mies" asioista oikeilla nimillä.
Miten niin vauvat itse syön kiisseliä mustikka sellaista joka päivä ?
Täällä sanotaan Dieseliä Kiisseliksi.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Näin VW.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: Näin VW.
Wolkkari oikein asensi dieselmoottoriin systeemin, joka alensi päästöjä vain testin aikana, muuten päästöt olivat monikymmenkertaiset. Sinänsä nuo autojen kulutuslukemat, jotka saadaan laboratotoriossa määrätyn ohjelman mukaan ajaen eivät pidä yhtä todellisuuden kanssa, helposti saa niihin arvoihin lisätä 20-30%, jotta vastaa käytännön kulutusta.
Wolkkari saa maksaa helvetinmoiset sakot vilpistään ja saattaa myös maine mennä autonostajien keskuudessa, amerika kun ei ole sen parhaita markkina-alueita muutenkaan.
Edelleen ihmettelen miten wolkkarilla ja audilla on vieläkin hyvä maine suomessa. Tsi moottorien jakopäät, dsg lootat ja tiettyjen moottorien öljynsyöntiongelmat ovat levinneet laajasti netissä ja silti joku noita paskoja vielä ostaa.  :o
Paras auto esim. myyrien tappamiseen pakokaasulla. Vanhat 2-tahtikoneet kalpenee.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Näin VW.
TSI moottoreissa on jakopäässä ketju,ja kyseisen moottorin ongelma jakopäässä oli/on ketjun laatu.Ketjukoneita on ollut vw moottoreissa aiemminkin esim VR6 jossa kaksoisketju eikä mitään ongelmia.Käsittääkseni tuo tietokonehuijaus ei tee volkkarista huonoa,mutta nostattaa tunteita.
Onhan VW   dieseleitä ollut esim Volvojen moottoreina.
Mut kaippa sitä edelleen Foordilla pitää ajella kun ei paremmastakaan tietoa.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Näin VW.
Eipä ne VR6 koneetkaan ihan pulmusia ole olleet, mut ongelmia ei ole ollut ihan siinämäärin kuin tsi koneissa. Sinänsä ihmejuttu noissa tsi koneissa oli, että niissä esiintyi edelleen ahtimen voiteluöljyputken palamista tukkoon, ongelma joka olis vältetty ajattelemalla kerralla öljyputken sijainti fiksummaksi.

Amarokin "mtk edition" päästötestissä

http://m.naurunappula.com/1287729/kansanauton-paastotestit.jpg
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Näin VW.
Täs onkin nyt jännää se, että pitääkö nuo kaikki nyt katsastaa uudelleen ??? Jos ko. laitteiden päästöt ovat ihan mitä sattuu
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Näin VW.
Yleisenä johtopäätöksenä toteamme että volsvagen on aivan paska auto tyhmiä ovat he jotka ovat moisen rakkineen ostaneet,mukaan lukien alle kirjoittanut. ;D,...............

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Näin VW.
 Nyt kuten oli odotettavissa, Audi. ja Skoda samassa liemessä. Sakujen ylimielisyys saa kolauksen?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Näin VW.
Onhan se kiisselin vääntö aivan toista luokkaa kuin bentsiinimoottoreiden,sitä kautta kulutus on pieni.

Eikös vauvat syö kiisseliä? Puhu hyvä "mies" asioista oikeilla nimillä.
Miten niin vauvat itse syön kiisseliä mustikka sellaista joka päivä ?
Täällä sanotaan Dieseliä Kiisseliksi.
Ei missään noin sanota  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65712
Vs: Näin VW.
kiva kun auti miähet on aina perustelleet sillä että tää on niin ekokinen auto, kestää pitkään ja saatuttaa vähän, saakin nyt uuden ulottuvuuten.   en nyt sitten tietä kuin nopsaa tulee ilmi miutten eurooppalaisten autojen vastaava homma..?   va oliko vain vag porukka noin viksu?

Köntys

  • Vieras
Vs: Näin VW.
Onhan se kiisselin vääntö aivan toista luokkaa kuin bentsiinimoottoreiden,sitä kautta kulutus on pieni.

Eikös vauvat syö kiisseliä? Puhu hyvä "mies" asioista oikeilla nimillä.
Miten niin vauvat itse syön kiisseliä mustikka sellaista joka päivä ?
Täällä sanotaan Dieseliä Kiisseliksi.
Ei missään noin sanota  :o

Voidaan siellä sanoa. Siellä sanotaan (valehdellaan) kaikkia muutakin hölömöä  ::)

Akanat = Musuja
Kompressori = Pannu

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20011
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Näin VW.
"Päästöhuijauksen vanavedessä Mercedes-Benz on jäänyt kiinni polttoaineenkulutuksensa vähättelystä, kertoo Automotive News Europe.

Brysselissä toimiva Transport & Environment -järjestö on listannut Mercedes-Benzin pahimmaksi huijariksi ilmoitetulla polttoaineenkulutuksella. Daimler-konsernin Mercedes-Benzin automallit käyttävät normaaliajossa 48 prosenttia enemmän polttoainetta kuin mitä ilmoitetaan kulutukseksi. Kulutus ylittää ilmoitetun jopa yli 50 prosentilla uusissa A-, C- ja E-luokan malleissa.

BMW:n 5-sarja ja Peugeot 308 kuluttavat myös hieman vajaat 50 prosenttia enemmän polttoainetta kuin mitä valmistajat ilmoittavat.
"

(Uutinen Tekniikka & Talous-lehdessä)

-SS-

Köntys

  • Vieras
Vs: Näin VW.

Taitaa enää Ooppeli ja Trabant olla puhtailla papereilla matkassa  :D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Näin VW.
"Päästöhuijauksen vanavedessä Mercedes-Benz on jäänyt kiinni polttoaineenkulutuksensa vähättelystä, kertoo Automotive News Europe.

Brysselissä toimiva Transport & Environment -järjestö on listannut Mercedes-Benzin pahimmaksi huijariksi ilmoitetulla polttoaineenkulutuksella. Daimler-konsernin Mercedes-Benzin automallit käyttävät normaaliajossa 48 prosenttia enemmän polttoainetta kuin mitä ilmoitetaan kulutukseksi. Kulutus ylittää ilmoitetun jopa yli 50 prosentilla uusissa A-, C- ja E-luokan malleissa.

BMW:n 5-sarja ja Peugeot 308 kuluttavat myös hieman vajaat 50 prosenttia enemmän polttoainetta kuin mitä valmistajat ilmoittavat.
"

(Uutinen Tekniikka & Talous-lehdessä)

-SS-

Tällä on jo vaikutusta. Hiilidioksidipäästöt nousevat ja verot kasvavat  ;D ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Näin VW.
"Päästöhuijauksen vanavedessä Mercedes-Benz on jäänyt kiinni polttoaineenkulutuksensa vähättelystä, kertoo Automotive News Europe.

Brysselissä toimiva Transport & Environment -järjestö on listannut Mercedes-Benzin pahimmaksi huijariksi ilmoitetulla polttoaineenkulutuksella. Daimler-konsernin Mercedes-Benzin automallit käyttävät normaaliajossa 48 prosenttia enemmän polttoainetta kuin mitä ilmoitetaan kulutukseksi. Kulutus ylittää ilmoitetun jopa yli 50 prosentilla uusissa A-, C- ja E-luokan malleissa.

BMW:n 5-sarja ja Peugeot 308 kuluttavat myös hieman vajaat 50 prosenttia enemmän polttoainetta kuin mitä valmistajat ilmoittavat.
"

(Uutinen Tekniikka & Talous-lehdessä)

-SS-

Vähän ehkä tarkoitushakuista uutisointia. Autotehtaat ilmoittavat kulutuksen, joka tulee, kun suorittaa normin laatijan ohjeistaman testin. Näissä testeissä ei ole sorateitä, ei talviaamuisia käynnistyksiä, ei suksiboksia katolla, ei vedetä peräkärryä kesämökille ja ilmanvastuskin huomioidaan laskennallisesti. Jos sitten testin tulos on jotain muuta kuin Eno-Elmerin käytännön ajossa saavuttama, onko se normin laatijan vai toteuttajan syy?

Vai onko tässä menty eri normillakin? 

Viimeksi muokattu: 29.09.15 - klo:10:39 kirjoittanut JösseJänis