Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näin VW.  (Luettu 28327 kertaa)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Näin VW.
 Nyt on Saksalainen VW paljastanut todellisen "luonteensa", huijaamalla dieselautojen päästömittauksissa. Jenkit käräyttänyt yhtiön. Osake syöksynyt yli 20%.

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Näin VW.
Nyt on Saksalainen VW paljastanut todellisen "luonteensa", huijaamalla dieselautojen päästömittauksissa. Jenkit käräyttänyt yhtiön. Osake syöksynyt yli 20%.
Varmaan ainoa auton- tai moottorin valmistaja joka on näin tehnyt  :P

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Näin VW.
Nyt on Saksalainen VW paljastanut todellisen "luonteensa", huijaamalla dieselautojen päästömittauksissa. Jenkit käräyttänyt yhtiön. Osake syöksynyt yli 20%.
Varmaan ainoa auton- tai moottorin valmistaja joka on näin tehnyt  :P
Näinpä. Taitaa tuo mittaustapa olla hieman erilainen jokaisella valmistajalla. Lieköhän VAG käynyt haukkaamassa liian suuren palan usan automarkkinoista.  ::)

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Näin VW.
Wolkkari oikein asensi dieselmoottoriin systeemin, joka alensi päästöjä vain testin aikana, muuten päästöt olivat monikymmenkertaiset. Sinänsä nuo autojen kulutuslukemat, jotka saadaan laboratotoriossa määrätyn ohjelman mukaan ajaen eivät pidä yhtä todellisuuden kanssa, helposti saa niihin arvoihin lisätä 20-30%, jotta vastaa käytännön kulutusta.
Wolkkari saa maksaa helvetinmoiset sakot vilpistään ja saattaa myös maine mennä autonostajien keskuudessa, amerika kun ei ole sen parhaita markkina-alueita muutenkaan.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Näin VW.
Wolkkari oikein asensi dieselmoottoriin systeemin, joka alensi päästöjä vain testin aikana, muuten päästöt olivat monikymmenkertaiset. Sinänsä nuo autojen kulutuslukemat, jotka saadaan laboratotoriossa määrätyn ohjelman mukaan ajaen eivät pidä yhtä todellisuuden kanssa, helposti saa niihin arvoihin lisätä 20-30%, jotta vastaa käytännön kulutusta.
Wolkkari saa maksaa helvetinmoiset sakot vilpistään ja saattaa myös maine mennä autonostajien keskuudessa, amerika kun ei ole sen parhaita markkina-alueita muutenkaan.
Edelleen ihmettelen miten wolkkarilla ja audilla on vieläkin hyvä maine suomessa. Tsi moottorien jakopäät, dsg lootat ja tiettyjen moottorien öljynsyöntiongelmat ovat levinneet laajasti netissä ja silti joku noita paskoja vielä ostaa.  :o

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Näin VW.
Mää oon aina sanonut, että Opel on paras saksalainen. Oon ollut oikeassa  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Näin VW.
Mulla on Z18XE pannulla varustetussa ooppelissa nyt 451 000 kilometriä ajettuna. Ostettu käytettynä ja itse ajettuna 447 000. Huollot lyöty laimin. Ihan hintansa haukkunut  8)
Antti Heikkilä

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Näin VW.
Bloombergilla on hyvä selostus aiheesta

Dieselmoottoreissa täytyy tehdä valinta joko suuren tehon tai pienten typenoksidipäästöjen välillä. Jos halutaan molemmat, on palotapahtuma optimoitava tehoa varten ja käsiteltävä oksidit jälkeenpäin, kuten uusissa AdBlue-koneissa.
Volkswagen oli tehnyt ohjelman, joka rajoittaa tehoa huomattuaan, että autoa testataan. Normaaliajossa tehoa oli enemmän, mutta typen oksidejakin tuli jopa 40-kertaisesti sallittu määrä. Amerikkalaiset Volkkarikuskit kiittävät, sillä ainoa korjausvaihtoehto on rajoittaa teho aina.

Ja Volkswagenille 18 miljardin dollarin sakot.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Näin VW.
Nyt on Saksalainen VW paljastanut todellisen "luonteensa", huijaamalla dieselautojen päästömittauksissa. Jenkit käräyttänyt yhtiön. Osake syöksynyt yli 20%.
Varmaan ainoa auton- tai moottorin valmistaja joka on näin tehnyt  :P
Näinpä. Taitaa tuo mittaustapa olla hieman erilainen jokaisella valmistajalla. Lieköhän VAG käynyt haukkaamassa liian suuren palan usan automarkkinoista.  ::)
Mittaustapa on standardisoitu Atlantin kummallakin puolella.
On sanottu, että kyse olisi Amerikkalaisesta protektionismista. Sitä se ei kuitenkaan ole, sillä aloite ylimääräisten testien suorittamiseen tuli Euroopasta.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Näin VW.
Klonkswagen...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Näin VW.
Dopingia, toiset vaan ei jää kiinni.

"Volkswagenin päästökohu Yhdysvalloissa ei kuitenkaan ole ainutlaatuista. Teknologian tutkimuskeskuksen, VTT:n johtava tutkija Juhani Laurikko kertoo, että samantyyppisiä tapauksia on löydetty aeimmin muistakin automerkeistä."

http://yle.fi/uutiset/autojen_paastot_voivat_olla_valovuosien_paassa_ilmoitetuista/8320426
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Näin VW.
Mulla on Z18XE pannulla varustetussa ooppelissa nyt 451 000 kilometriä ajettuna. Ostettu käytettynä ja itse ajettuna 447 000. Huollot lyöty laimin. Ihan hintansa haukkunut  8)
Hah  ;D

Oot sit mut 2000 km jäljessä. Mut mulla on kyl koneessa 2 dl enemmän.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Näin VW.
Mulla on Z18XE pannulla varustetussa ooppelissa nyt 451 000 kilometriä ajettuna. Ostettu käytettynä ja itse ajettuna 447 000. Huollot lyöty laimin. Ihan hintansa haukkunut  8)
Hah  ;D

Oot sit mut 2000 km jäljessä. Mut mulla on kyl koneessa 2 dl enemmän.

Makeeta. Eli ensi viikonloppuna uskaltaa taas ajaa Jyväskylästä Helsinkiin  ;D ja voi taas tulla takaisinkin.
Antti Heikkilä

V. Allan Haakert

  • Vieras
Vs: Näin VW.
Hitler tapatti juutalaiset. Sitten se rankaisi volksvaakenilla. Meinas tapattaa kaikki kylymään autoon. Ja nyt se Hitlerin henki tulee ilmi noissa päästöissä, kaasua on taas liikaa. Onneks Bentzillä oli tytär nimeltä Mercedes ja sitä kiittää koko Suomen ravikansa.

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Näin VW.
Hitler tapatti juutalaiset. Sitten se rankaisi volksvaakenilla. Meinas tapattaa kaikki kylymään autoon. Ja nyt se Hitlerin henki tulee ilmi noissa päästöissä, kaasua on taas liikaa. Onneks Bentzillä oli tytär nimeltä Mercedes ja sitä kiittää koko Suomen ravikansa.

 ;D
Antti Heikkilä