Lock'n lube on ajatuksena on hyvä, toimii suoralla pinnalla vapaasti erinomaisen hyvin, mutta ei sovi mihinkään, missä on jossakin levyssä tai kotelossa reikä, ja siellä reiässä vaaksan päässä on se nippa. Claasissa on useassa paikassa joko valun vieressä tai joissakin rautojen välissä tai syvällä reiän perällä. Äkeessä on varpajyrän laakereita 12 kpl, niihin on mentävä kapeasta kietomissuojasta läpi, tavallinen market-suukappalekin on liian leveä, jotta saisi suunnatuksi suoraan sen suukappaleen, saati sitten tuollainen lukittava mölö. Lanan kääntölaakerin nippa on paksun teräspalkin sisällä, reikä on niin pieni, ettei locklubea saa siitä peukalokahvastaan läpi, muunkin malliset ovat kelvottomia, jos niihin pitää päästä jollakin kiinni vapauttamaan lukitus, koska kotelo on joka suunnasta täysin umpinainen, ja letku sen reiän täyttää.
Jopa tuon lautasäkeen isot valulaakeripesät on porattu nippasijaltaan niin kapeiksi, että nippa siellä pohjalla on muutenkin puhdistettava ohuella piikillä, nippojen suojana olevat muovitulpat on vedettävä ulos kapeilla kärkipihdeillä, eikä kolhompaa suukappaletta saa sinne ollenkaan. Jopa joidenkin nivelakselien ristinivelien nipat ovat kummissa suunnissa, ja ahdasta on näillä suurikokoisilla erikois-suukappaleilla.
Että nettikaupassa tulee kuvan perusteella klikatuksi heti, mutta sitten kun se painava myyntipakkaus kaivautuu rahtilaatikosta esille, tietää heti, että oho, eipä ollutkaan hyvä kuin teoriassa.
-SS-