lumella kuulema hauskoja ajettavia.. keula hieman hakee... yks urakoiva tuosta just nauro kun nuoskalunta mettätiellä työnteli..
En usko , että tuolla kääntämisellä paljonkaan on vaikutusta ajo-ominaisuuksiin. Kulunut rengas on muutenkin jarruttava, että vetelee 4-veto päällä ajaessa. Tuota puskemista tai sivuvetelemistä ei ole takavetona ajaessa ainakaan omassa, joten kuvio tuskin silti vaikuttaa. Ja omat etuset on mallia nurmikko, joten ihan sama miten ne on.
Voi sillä silloin olla vaikutusa jos loskassa mennään niin että koko ajan vähän sutii. Silloin loska ei väisty sivulle vaan pakkautuu enemmän renkaan alle.
Millähän saisi nuo traktoriaurat säädettyä niin että aura ei pomppisi koko ajan? Todella ärsyttävää ajaa jousittamattomalla traksalla kärryn kanssa 10 km tuollaista 'tyynen kelin maininkia' jossa aallonharjojen väli on puolesta metristä metriin.
Silloin kun Sisun noukalla oli vanhan mallin todella pitkä aura niin tiethän olivat tasaisia kuin höylätty. Nyt tuntuu että kaikki pienemmät tiet ovat enemmän tai vähemmän laineilla? Luulisi auraajaa itseäkin jo hatuttavan kun seuravaa kertaa ajaa. Vai onko se niin että kun ilmajousitetulla vetää viittäkymppiä niin noita ei huomaa?
Autollakin jos ajaa sopimatonta vauhtia niin hytkeen huomaa.