Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Forte Fx  (Luettu 15906 kertaa)

Ärrpää

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Forte Fx

About viis vuotta sitten laittelin Rapidin näytön numeron googlen hakuun, yksi tulos ja minimi myyntierä taisi olla kiinan pojilla viisi tuhatta kpl...sepä siitä sitten...

Usein niillä on tukkurin/valmistajan lisäksi jokin toinen myyntikanava joka myy pieneriä tai yksittäiskappaleita, tietysti vähän kovempaan hintaan mutta halpoja ne on silti.

Tai sitten voi saada samplen (näytekappaleen tai useamman).
Olen joskus löytänyt jotain massatuotettua osaa AliBaban puolelta ja kysymällä olen onnistunut saamaan yhdenkin kappaleen. Toisinaan ovat jotenkin siirtäneet tilauksen AliExpressin puolelle vaikka tavara ei siellä muuten ole. Käytäntö varmaan vaihtelee suuresti myyjän mukaan, mulla on varmaan ollut tuuria. Muutakin kuin huonoa sellaista :-)

Joo, minun nakkisormilla ei kannattanut tuon enempää aiheen  kanssa painia ja laitttelin näytön suosiolla huoltoon.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Peukalo

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Forte Fx
VM kylvetään, mutta -04 mallissa ei hirveesti sähköä ole toiminnoissa, En oo käyttänyt ollenkaan niitä vähäisimpiäkään.. Koneen pyörimisen näkee koppiin.. Jos ei aja liian kovaa, siemenet asettuu paremmin vaon pohjalle. Aika rauhallisesti ajan. Ihan ruutikuivissa oloissa ajoin kovempaa syysvehnän kylvössä. Kyllä ne kumipyyhkijät mielestäni auttoi estämään jyvien lentämisen maan pinnalle, hietamaan kosteus tekee nahkeiksi kiekot.
Uudet pyyhkijät laitoin vuosi sitten, ei ole näkyny jyviä pinnalla juurikaan enää. Aiemmin ei ollut niitä ollenkaan.

https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agricultural-machinery/sowing-equipment/grain-drills/bdmchp.html

Ei ne kovin kalliita ole. Oisko remonttikunnossa jo tuokin. Kiinnostaisi, mutta liian leviä. Onko tuo cerexin esiversio tuo L malli.

Tuossa jo vähän kunnostamista
https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agricultural-machinery/sowing-equipment/grain-drills/bongdi.html

Viimeksi muokattu: 29.10.22 - klo:21:36 kirjoittanut Peukalo