tuo ihan totta. ja ittiä on pikkasen potuttannu tuo valun kytkinremppa mikä kesti hiton kauan oikein koulutetun asentajan tekemänä ja kun vielä ohjeistin että tee myös net huomaamasi viat... ettei tartte heti alkaa takas tuomaan. noooo, moottorin takapäästä vuotaa ööliä kivasti... ite en ymmärrä kun kait kone just tuolta poikkikin ja eiks siellä joku stefakin ole kun kerran se koiranluu ulosottoonkin piti vaihtaa.. setka on aika harvinainen pajoilla kun niissä ei pahemmin ole vikoja kuulunu.. yksinkertaisina. mut tänään kun olin putsamassa pihoja ja siitä sit pääsin kahville.. kone seiso tunnin ja kun lähtin taas jäähtyneellä ni taas oli herja päällä.. muuten koko päivän oli toiminu. virrat pois ja sit pääsin jo puoltuntia taas kunnes alkoi häikät.. 14.3 v näytti kyllä mittari tuottoa...
Mua jurppi aikoinaan 6400 moottorin takapäästä kytkin koppaan valuva öljy. Tuskin se mitään olisi siellä oikeastaan edes haitannut ja tikustakaan ei juurikaan vähennyt. Mutta se läikkä traktorin alla , jossa oli n. 2500h mittaris. Eli Valtra pajalle. klo 12.00 ja pois seuraavana päivänä klo 14.00 aikaan. Korjattu / vaihdettu se moottorin takapään stefa, täydellinen kytkin remontti, startti kehä ja startti moottori. Mun mielestä aika nopia homma, eikä ihan hinnan kiroissakaan. Osatkin oli tietysti hommattava vasta, kun kone oli poikki. Toki tarkoitus oli, että muuta ei tartte tehdä, kuin poikki ja moottoriin stefa, mutta kytkin oli joskus antanut kait savut ja starttikehä oli hammasajolla , josta ei mitään tietoa aiemmin. Syyksi siihen laiska startti , joka sitten sai väistyä. Niin ja koneessa Valtran kuormain, jonka jätin jo kotiin, mutta ne sovitusosat, jotka toki on tehty pulttiliitoksin tälläisiä hetkiä varten. Toki oon keriinny ittekkin miettimään olikohan tuossa remontissa oikeasti järkeä. olis tehny sitten ku kytkin olis ollu loppu.