Niitä paineita ja täyttöaikoja saa säädettyä hytistä, samoin kytkimien kalibrointi onnistuu.
Mites tuo tehdään?
Vaatii perhdytystä. /perhtymistä.
Pitää ajaa kone käyttölämpötilaan
Ja valita neliveto pois ja oltava tasaisella alustalla et pysyy paikallaan ilman jarrua, eikä karkaa minnekkään.
Tietty vaihde pitää olla kepistä valittuna. Riippuen mallista.
Säädöissä on tietyt koodit mikä tarkoittaa minkäkin toiminnon säätöä, ja niihin on arvot -6 +6 välillä.
Vaatii kyllä muisilehtiötä, ohjekirjaa/korjaamokäsikirjaa,
Aikaa, pitkää pinnaa ja hyvää tatsia. Että saa säädöt onnistumaan.
Eikä niitä edes tarvi juurikaan säädellä. Normaalisti.
Ehkä kalibrointi jonkun remontin jälkeen muutama sata tuntia.
Vaihtokonetta koeajaessa nämä säädöt tutkimalla voi päästä jyvälle et onko säädetty jo tappiin.
Edellyttäen että on jonkulainen tieto missä arvoissa ne säädöt voisivat normaalisti olla.
Onnea matkaan!
Ps. T191 Hitech on kyllä muuten loistava valinta🙂