Tuota tuota... eikös öljynpaine ja stop-valot ohjata moottori ECU:n kautta? Samat valot joissakin malleissa kun vilkuttaa moottorin vikakooditkin. Voisiko ongelma olla ECU:n johtosarjan puolella?
Tämä taitaa olla niin dinosaurusajan kone että varsinaista ECUa nykymielessä ei liene.
Mekaanisella ruiskupumpulla, ainoa moottoria ohjaava sähkö lienee pysäytyssolenoidi... koneella ikää jo 22 v.
Ainakin tuon kaavion mukaan öljynpainevalon piirin pitäisi olla hyvin yksinkertainen, anturi on kytkin S13. Mittaristolle tulee sulakkeen F18 kautta kaikille lampuille yhteinen plussa ja ao. lamppu on sen ja anturin antaman maan välissä. Sitä mitä siellä mittariston sisällä mahdollisesti muuta on ei näe tuosta. Ainakin STOP-valon vilkutus lienee siellä sisällä tehty.
STOP-valon maa on 'koottu' kolmesta anturitiedosta noilla kolmella diodilla siellä mittaristossa; ynnä lämpöanturilta (S18 ja B1)
Sitä mistä sitä syötetään emme onnistuneet selvittämään kun 33-leimalla olevaa linjaa vastaavaa emme kahteen kaavioista löytänyt ?! Kaavioitahan on 14 kpl...
Mutta ainakin tuon öljynpainevalon pitäisi minusta palaa ihan itsenäisesti oli linjassa 33 sitten jotain tai ei.
Kiitos kuitenkin ideasta, näissä jaa helposti jotain huomaamatta :-)
Yllättävän paljon sähköä traktoriinkin saadaan piilotettua jo vuonna 2000.
No pitää tutkia lisää kun joskus ehtii, taidan tästä nyt lähteä Transfarmin päiville Oittiin.