Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtuutukset  (Luettu 29993 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Valtuutukset
Prooakrian muijjalle mainihin että tullee viestie ehtimisseen, että virheitä virheitä virheitä vaen, mutta kun kahto konneeltasa niin sano että on se hyväksytty aenaski heijjän virmaan, että mikä lie lopullinen tottuus.

Hieno homma. Proagrian kans mulla ei oo mitään tekemistä, vai onko se Mtech Digital Solutions Oy täs kohtaa samaa simputtajaa ? Niin ... lupasin soittaa ja yritinkin yhteensä 12 kertaa , joista kait 4 oli sen jälkeen , kun sain tekstarin, että "voitko soittaa myöhemmin" :) Palaamme huomenissa rakentavan keskustelun jälkeen asiaan. Tosin täytyy nyt kattoa se mainostamani webinaari taas pätkitellen uudestaan , mutta muuttamaan en ala, jos en varmaa virhettä löydä ja mulle ei oo ennemmin tullu mitään. Tosin jos ne ei oo mihinkään edes menneet. No suomi.fis ne näkyy. Pitää kait printata ja faksata :)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: Valtuutukset
Perun kaikki puheeni / kirjoitukseni tästä asiasta ... Ett:ltä tuli tekstari että tilatunnukseltani puuttuu valtuutus. Suomi . fi sivuston mukaan valtutus on annettu ja voimassaolo aika 18.1.2022-17.01.2042 valtuuden tarkenne tilatunnus ihan oikein ... yritän soittaa ja keskustella rakentavasti . Mikä lie väärin kun ei löydy . Perse

Sama täällä, oliskohan ETT:n päässä vikaa?  ???
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Valtuutukset
Perun kaikki puheeni / kirjoitukseni tästä asiasta ... Ett:ltä tuli tekstari että tilatunnukseltani puuttuu valtuutus. Suomi . fi sivuston mukaan valtutus on annettu ja voimassaolo aika 18.1.2022-17.01.2042 valtuuden tarkenne tilatunnus ihan oikein ... yritän soittaa ja keskustella rakentavasti . Mikä lie väärin kun ei löydy . Perse

Sama täällä, oliskohan ETT:n päässä vikaa?  ???

Juuripa näin uskon olevan. Katsoin pikana tuota MTK webinaaria ja oon 99% varma , että tein silloin 18.1 22 ihan oikein valtuudet. Tuossa jopa sanottiin , että tilatunnus annetaan siksi että valtuutetut löytävät tilat tilatunnuksen perusteella , ei nimen. Mä uskon että siellä on printattu lista josta viivottimen avulla silmät sistissä kattellaan niitä tilatunnuksia ja kalastellaan niitä sitten suomi. fi palvelusta. Ei kait ne nyt kerralla ole voinut saada toimivaa järjestelmää. Tai siitähän on jo tullut tieto :)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: Valtuutukset
Perun kaikki puheeni / kirjoitukseni tästä asiasta ... Ett:ltä tuli tekstari että tilatunnukseltani puuttuu valtuutus. Suomi . fi sivuston mukaan valtutus on annettu ja voimassaolo aika 18.1.2022-17.01.2042 valtuuden tarkenne tilatunnus ihan oikein ... yritän soittaa ja keskustella rakentavasti . Mikä lie väärin kun ei löydy . Perse

Sama täällä, oliskohan ETT:n päässä vikaa?  ???

Juuripa näin uskon olevan. Katsoin pikana tuota MTK webinaaria ja oon 99% varma , että tein silloin 18.1 22 ihan oikein valtuudet. Tuossa jopa sanottiin , että tilatunnus annetaan siksi että valtuutetut löytävät tilat tilatunnuksen perusteella , ei nimen. Mä uskon että siellä on printattu lista josta viivottimen avulla silmät sistissä kattellaan niitä tilatunnuksia ja kalastellaan niitä sitten suomi. fi palvelusta. Ei kait ne nyt kerralla ole voinut saada toimivaa järjestelmää. Tai siitähän on jo tullut tieto :)

No mulla puuttui näköjään tilatunnus... Mutta on kyllä jeesuksen paska systeemi, kun ei voi itse tietää onko kaikki tarpeellinen laitettu. Alunperin tein jo kuukausia sitten, ja luulin että homma on ihan fine, mutta ei sitten ollutkaan. :P
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Valtuutukset
Perun kaikki puheeni / kirjoitukseni tästä asiasta ... Ett:ltä tuli tekstari että tilatunnukseltani puuttuu valtuutus. Suomi . fi sivuston mukaan valtutus on annettu ja voimassaolo aika 18.1.2022-17.01.2042 valtuuden tarkenne tilatunnus ihan oikein ... yritän soittaa ja keskustella rakentavasti . Mikä lie väärin kun ei löydy . Perse

Sama täällä, oliskohan ETT:n päässä vikaa?  ???

Juuripa näin uskon olevan. Katsoin pikana tuota MTK webinaaria ja oon 99% varma , että tein silloin 18.1 22 ihan oikein valtuudet. Tuossa jopa sanottiin , että tilatunnus annetaan siksi että valtuutetut löytävät tilat tilatunnuksen perusteella , ei nimen. Mä uskon että siellä on printattu lista josta viivottimen avulla silmät sistissä kattellaan niitä tilatunnuksia ja kalastellaan niitä sitten suomi. fi palvelusta. Ei kait ne nyt kerralla ole voinut saada toimivaa järjestelmää. Tai siitähän on jo tullut tieto :)

No mulla puuttui näköjään tilatunnus... Mutta on kyllä jeesuksen paska systeemi, kun ei voi itse tietää onko kaikki tarpeellinen laitettu. Alunperin tein jo kuukausia sitten, ja luulin että homma on ihan fine, mutta ei sitten ollutkaan. :P

No nää on näitä. Mutta mulla se tilatunnus on ihan oikein 9:llä numerolla ilmoitettuna. Joten mää en kyllä tajua tai osaa toisinkaan toimia. No kait tuosta huomenna jotain selviää 🤔

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Valtuutukset
Perun kaikki puheeni / kirjoitukseni tästä asiasta ... Ett:ltä tuli tekstari että tilatunnukseltani puuttuu valtuutus. Suomi . fi sivuston mukaan valtutus on annettu ja voimassaolo aika 18.1.2022-17.01.2042 valtuuden tarkenne tilatunnus ihan oikein ... yritän soittaa ja keskustella rakentavasti . Mikä lie väärin kun ei löydy . Perse
Sama täällä lienee nolla vinossa tällä kertaa,kettu on ainakin vinossa jo vähintään.Tänään oli just puhetta semmarin kanssa ongelmia tiedossa,kaikilla ei ole etes pankkitunnuksia...No eihän tämä maksanut kuin 3,5milj.euroo plus rekisteröintimaksut,nauttikaamme nyt tästä ikuisesta riesasta,nytkö saa tämän  taas tehtyä joku Honkajoki Oy herää ja sanoo tarvitsevansa valtuutukset,ols hyvä nyt etes ,että sanoisivat etes kelle ne pitää antaa tarkasti.Anan penaaliin saa työntää minun puolesta koko homman.

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Vs: Valtuutukset
Tuli kanssa muistutus, alkutalvesta tein valtuutuksen, luullakseni oikein ja oikeaan paikkaan.

Miksi nyt pitää tehdä näitä valtuutuksia?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Valtuutukset
"Näitä tekstareita lähti eilen tuhansia. Me on saatu lista tilatunnuksista, joista ei ole annettu valtuutusta ja näitä puheluja tulee nyt tuhansia. Me emme pääse katselemaan onko valtuutus annettu ja onko se oikein. Kuulostaa siltä, että antamasi valtuutus on oikein, mutta jostain syystä se on laitettu listaan epäonnistuneena / puuttuvana. Aika näyttää kenen valtuutukset toimii ja kenen ei" Jotenkin noin kertoili ystävällinen naisääni, kuten jo varmaan oli kertonut  kymmeniin ja kertoo tuleviin satoihin puheluihin. Voiskohan tästä nyt vetää jotain johtopäätöstä  ::) Mullakin on mielipide, mutta tokikaan en sitä kerro ( ihan paska systeemi)

 

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Valtuutukset
kiva kun suomi on tällänen tikitaalin etulinjassa kulkeva maa!   meillä jokaisella kaikki ominaisuutet koko ajan taskussa älykännynä mutta kun jotain muuta kuin selfietä tartteis saaha aikaan ni eipä onnaakaan..   ja on halpaaaa!     ite en aio tehä valtuutusta kellekään ennenkuin on ohjelma kunnossa..     joskus kesäkuun jälkeen kait!

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Valtuutukset
Varmaan suurin ongelma on tuossa tilatunnuksessa mikäli valtuutettavien nimet on oikein.Nimistä löytyy lista tuon tekstiviestinlinkin kautta ja tilatunnus on annettava kahdesti kokonaisuudessaan nollineen kummallekkin valtuutettavalle asialle.Tätä ein ole nähnyt neuvottavan missään kokonaisuudessa,mutta yhdistelemällä  näitä opetushommeleita,näin menee.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Valtuutukset
Pitää vielä lisätä,kannattaa ensin mitätöidä aiemmat samat valtuutukset,jos on onnistunut jotain saamaan läpi,alkaa herjaamaan päälekkäisyyksistä.Täytenollia tilatunnukseen mahdollisimman paljon,naseva vaatii.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Valtuutukset
Varmaan suurin ongelma on tuossa tilatunnuksessa mikäli valtuutettavien nimet on oikein.Nimistä löytyy lista tuon tekstiviestinlinkin kautta ja tilatunnus on annettava kahdesti kokonaisuudessaan nollineen kummallekkin valtuutettavalle asialle.Tätä ein ole nähnyt neuvottavan missään kokonaisuudessa,mutta yhdistelemällä  näitä opetushommeleita,näin menee.

Lainaan vaikka en tiedä mitä kirjoittaisin. Naseva eli ETT ei tarvinnut kuin katseluoikeuden ja se on ainakin mun ainut herjaava taso toistaiseksi. En ala poistamaan ja korjaamaan valtuutuksia, koska mä oon niin tyhymä, että en tuota nyt tuon kummemmin osaa täyttää. Ohjeen oon katsonut tuon ETT herjan jälkeen uudestaan MTK webinaarista, mutta en siltikään osaa tuota tuon kummemmasti täyttämään . Hatusta en ala tietoja heittämään , sillä jos se ei oikeilla tiedoilla toimi niin en ala arpomaan kyllä millään väärillä tiedoillakaan  ;D Ja nyt en ymmärrä taaskaan tuota nollia vaan tarpeeksi heittoa. Mun tilatunnus on 9 numeron mittainen  ei siihen kyllä mitään lonkalta heiteltyjä nollia saa lisätä , kuten ei muitakaan numeroita. Tilatunnus on annettu kait 1995 ja eipä se siitä ole miksikään muuttunut.

Ja vielä tuli mieleeni, jotta jos ETT on lähettänyt tuhansia tekstareita virheellisistä valtuutuksista, niin olisko kumminkin  jossain muuallakin vikaa. Ei kait me niin stanan tyhymiä olla että normijärjelle tehtyjä täyttöjä ei osata teherä. Vai olisko tuon täytön pitänyt ulkoistaa  rahastukselle, niin toimisi vaikka täyttö olisi samoin tehtykin.

Muokkaan ...
Katsoin tuon magian esittämän eläintenpito rekisterin linkin. Kait se nyt sekin oikein oli kun mun nimellä ja sotulla ei löytynyt pitopaikkoja mutta alemmassa kohdassa "maatila" niitä oli kaksi (kuten pitikin) . Siihenhän sitä tiltua tarvittiinkin, kun ne on rekisteröity tilalle , ei henkilölle. Niin joo olen ensisijainen viljelijäkin, joten sinällään pitäisi sekin olla reilassa.

Viimeksi muokattu: 08.04.22 - klo:08:51 kirjoittanut lypsyukko

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Valtuutukset
Moneenkohan kertaan tätä vielä siirretään? ::) Alkujaanhan piti tapahtua jo aikoja sitten. Viime vuodenvaihde oli vissiin pitkään siirtymähetki. Nythän piti olla maaliskuun loppu ja kun kaikki tuntui pelaavan kuvittelin siirron tapahtuneen onnistuneesti. Nyt näkyi Valmassa, että siirto  tapahtuu 27.4. Missään muualla en ole tuota viimeistä siirtoa edes nähnyt.  :o
Mystinen kesälaatumies

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Valtuutukset
Uuden nautapalkkion takia tapahtui tämä viimeisin siirtö,on siitä juttua ollut.Hyvä niin,on tuo 30.3 kohtalaisen merkittävä päivä sonninkasvattajille,lihapuolelle.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Valtuutukset
tänään tuli postissa liha- hietaselta yksityiskohtainen selitetty ohje vaihe vaiheelta tuon valtuutuksen tekoon..   kait sitä vois huomenna kokeilla tehä...    nyt kun tietäis mitkä on vähimmäisvaltuusvaatimukset, ja kelle..