Varmaan suurin ongelma on tuossa tilatunnuksessa mikäli valtuutettavien nimet on oikein.Nimistä löytyy lista tuon tekstiviestinlinkin kautta ja tilatunnus on annettava kahdesti kokonaisuudessaan nollineen kummallekkin valtuutettavalle asialle.Tätä ein ole nähnyt neuvottavan missään kokonaisuudessa,mutta yhdistelemällä näitä opetushommeleita,näin menee.
Lainaan vaikka en tiedä mitä kirjoittaisin. Naseva eli ETT ei tarvinnut kuin katseluoikeuden ja se on ainakin mun ainut herjaava taso toistaiseksi. En ala poistamaan ja korjaamaan valtuutuksia, koska mä oon niin tyhymä, että en tuota nyt tuon kummemmin osaa täyttää. Ohjeen oon katsonut tuon ETT herjan jälkeen uudestaan MTK webinaarista, mutta en siltikään osaa tuota tuon kummemmasti täyttämään . Hatusta en ala tietoja heittämään , sillä jos se ei oikeilla tiedoilla toimi niin en ala arpomaan kyllä millään väärillä tiedoillakaan

Ja nyt en ymmärrä taaskaan tuota nollia vaan tarpeeksi heittoa. Mun tilatunnus on 9 numeron mittainen ei siihen kyllä mitään lonkalta heiteltyjä nollia saa lisätä , kuten ei muitakaan numeroita. Tilatunnus on annettu kait 1995 ja eipä se siitä ole miksikään muuttunut.
Ja vielä tuli mieleeni, jotta jos ETT on lähettänyt tuhansia tekstareita virheellisistä valtuutuksista, niin olisko kumminkin jossain muuallakin vikaa. Ei kait me niin stanan tyhymiä olla että normijärjelle tehtyjä täyttöjä ei osata teherä. Vai olisko tuon täytön pitänyt ulkoistaa rahastukselle, niin toimisi vaikka täyttö olisi samoin tehtykin.
Muokkaan ...
Katsoin tuon magian esittämän eläintenpito rekisterin linkin. Kait se nyt sekin oikein oli kun mun nimellä ja sotulla ei löytynyt pitopaikkoja mutta alemmassa kohdassa "maatila" niitä oli kaksi (kuten pitikin) . Siihenhän sitä tiltua tarvittiinkin, kun ne on rekisteröity tilalle , ei henkilölle. Niin joo olen ensisijainen viljelijäkin, joten sinällään pitäisi sekin olla reilassa.