Kokemusta löytyy useammankin laisista renkaista, niin halvoista kuin kalliista.
Bkt:t on yhdessä koneessa eturenkaina pyörineet jo +2500 tuntia sisältäen runsaasti tieajoa ja raskasta vetotyötä. Koneessa myös etukuormain, joten painoakin on päällä ollut. Renkaat ovat vieläkin hyvässä kunnossa, pintaa reilusti ja kuluneet tasaisesti. Talvipito on riittävä, tuolla koneella ajetaan käytännössä kaikki talviajo ja tehdään lumityöt. Pysyvät myös pyöreinä, ei suuremmin pompota vaikka olisi seissyt yli viikon.
90- luvun pikku nelivedossa on jotkut halvat turkkilaiset renkaat, oiskohan olleet Seha-merkkiset. Ihan ok hintaan nähden. Talvipidosta ei niin kokemusta kun yleensä ketjut päällä. Mitä nyt vähäisestä kokemuksesta sanon niin kyllä niillä pärjää. Aivan helkutin kovat meinaavat kyllä olla. Ja seisomisen jälkeen pompottavat melkoisesti. Ihan riittävät vähäisiin mettäajoihin kun kesän kone viettää riviviljelytassut alla. Tiedä sitten voiko näitä verrata petlakseen, itse olen vaan aina rinnastanut näihin "harrasterenkaisiin".
Michelin pysyy pyöreänä ja ei kovin paha kulumaan. Talvipidon tietänee kaikki... Kesällä erinomainen. Kun nuo on ajettu loppuun taidan Bkt:t pyöräyttää alle, ei uutta Xeobib sarjaa kyllä raski ostaa.