Minulla on kyllä Jukot vieläkin vanhempia, mutta kokemusta on myös jyräkombista.
Eri vaihtoehtoja: Massikka veturina teki sellaista, että jos laski koneen liian nopeasti, hydrauliikka lukittui. Konetta piti vähän nostaa, että sai laskettua alas asti. Ongelma ratkesi lisäämällä kuristin noston letkuun, jotta ei laskenut niin nopeasti. Vastaavaa ongelmaa ei muistaakseni ollut Fordissa. Samaa vikaa Massikassa oli nopeasti laskevaa kippiä laskettaessa.
Toinen vaihtoehto voisi olla säätö, jolla säädetään syötön katkaisukorkeus. Voi olla liikkunut väärään kohtaan tai taipunut. Jos säätö on ihan hilkulla, se voi jäädä menemättä rattaalle. Muistaakseni säätö oli joskus taipunut siten, että se välillä oli päällä, välillä ei. Juuri vastaavaan tapaan. Vai oliko tuo vika jo edellisessä koneessa...