• Tavallinen aihe

Aihe Glyfosaatti  (Luettu 24862 kertaa)

Rakkine

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Glyfosaatti
Jos Glyfosaatti kielletään, kielto koskee vain EU:n  jäsenmaita, sitten vaan glyfo-ostoksille Venäjälle tai Norjaan. Tai Sveitsiin.

klapikasa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mun kokemus attributista on melko hyvät. Kyllä kuolee ja on puhdas syksyllä. Siis se paketti joka kasvinsuojelu myy.

Rapsin targa kans hyvä. Kai se ajankohta kosteus mieluiten yli 200l ha kun on tihee kasvusto jne.

Seurannut naapuri eko viljelijä. Muokkaukset vaan ja myöhäiset kylvöt

AP120

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Agil 100EC toiminut juolaa vastaan hyvin, tappaa myös hukkikset.
Rypsi aine, mutta käyttänyt papumailla.
Mutta ei noista mikään glyfon veroinen ole.

maamees

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Minunkin mielestä nuo rypsin valikoivat aineet toimii. Mutta ainakin normiannoksella lopullinen teho tulee kasvuston varjostuksesta. Jos rypsi on kovin harva esim märkyyden takia, helposti nousee juolakin, ainakin multaisella maalla

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Powermax 370e säkki. Perustelevat sillä, että joku suolatehdas Kiinassa on alhaalla. Kallista on, mutta vaihtoehto ei ole juolavehnän kanssa tappeleminen. Edestään on yleensä löytänyt kaikki säästöt.. >:(

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Powermax 370e säkki. Perustelevat sillä, että joku suolatehdas Kiinassa on alhaalla. Kallista on, mutta vaihtoehto ei ole juolavehnän kanssa tappeleminen. Edestään on yleensä löytänyt kaikki säästöt.. >:(

Kerrankin oon saanut jotain halvemmalla kuin joku toinen, vaikka en käyttänyt Trivagoa  ;D Oikeastaan mulla oli tarvetta niille hyvän mallisille maito toupiille 350 eur/ kpl