Vastaus kysymykseen: eihän niitä muovihärpäkkeitä saakaan päältä irrotettua niin kuin missä tahansa vähänkään järkevästi suunnitellussa laitteessa saisi. Koko keppihässäkkä piti irrottaa alapuolelta, vaihteensiirtovaijerit kaikki irti ja koko paketti kansineen ylös.
Ja johto oli poikki siitä kohtaa kun johtonipun päällä oleva suojaputki loppui. Itse johdot turhan jäykkää kuparia ja se suojaputki kova kuin mikä. Johdot taipuu vaihteita käytettäessä juuri siitä kohtaa kun suojaputki loppuu. Olisi ollut paljon parempi ilman sitä suojaputkea.
Ja huolellinen tinaus monisäikeiseen johtimeen lisäksi, niin saa ajan kanssa katki kivasti siitä, johon tina ei enää imeydy, usein eristeen sisässä. Tämä on nähty 1970-luvun brittiautoissa.
-SS-