Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sthil 028  (Luettu 4468 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Sthil 028
Ei voi saha paljoa parantua . Ikää sahalla paljon mutta kalvojen , bensiiniletkun ja suodattimen vaihdon jälkeen käy hyvin . Semmosia lisää huoltoon , jes .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12038
Vs: Sthil 028
Stihl on der Saha. Tutulle osui kallis oppitunti. Hän ajatteli, että ostaa kerrankin paremman sahan. Husse tuli. Kävi vaan niin, että se olikin Kiinassa tehty katalysaattorivehje, joka ei käy tavallisella 98:lla. Käyntivika olikin ominaisuus, jonka välttää kalliilla bensalla.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Sthil 028
ihmeen paljon on nuita kiinahusoja manattu,   lie nuo vielä markkinoilla..       

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Sthil 028
ihmeen paljon on nuita kiinahusoja manattu,   lie nuo vielä markkinoilla..       

Toisille tuo huskukin on sellainen uskonto, että niitä ei moitita ja mikään muu merkki ei voi olla käyttökelpoinen.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1324
Vs: Sthil 028
Ei voi saha paljoa parantua . Ikää sahalla paljon mutta kalvojen , bensiiniletkun ja suodattimen vaihdon jälkeen käy hyvin . Semmosia lisää huoltoon , jes .  :)
****. Riippuu siitä paljonko sahalla on sahattu, vähemmällä käytöllä
Kaiketi ylläoleva saha olut.

Kyllähän vanhan sahan saa kunnostettua, mutta osat kustantaa
Melkein uuden sahan verran.
Yx.  026  piti  kunnostaa, mäntä, runkolaakerit, stefat, tiivistesarja,
Ja polttoaineletku, sekä letku kasarin ja kampikammion väliin,
Osat  noin 250 €  +  oma työ
Jäi sitten. Kunnostamatta ja kasaamatta.

Tartteeks sthil  stefojen olla jokin erikoistyökalu, stefat kun
Jonkintapaista fiiperiä, ei ihan normi stefaa.

Rakkine

  • Vieras
Vs: Sthil 028
Mul oli se japanin husku, 543, pari talvea sahasin, hajos, korjaus korjaamossa olisi maksanut 300-400 €, niin ostin sthilin 261:n

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Sthil 028
Mul oli se japanin husku, 543, pari talvea sahasin, hajos, korjaus korjaamossa olisi maksanut 300-400 €, niin ostin sthilin 261:n

Mulla oli aikoinaan näitä halpis huskuja 51 ja 55. Ihan pirun painavia, toki halpoja. Kun tuo 55 lopullisesti leipoi ostin stilh 241:n. Harmittelin vaan , paljonko turhia kirosanoja olin lausunut, kun tuollaisia "huskuja" metsässä ulkoilutin. Nuo toki oli kait jotain "isäntä" linjaa, mutta olisivat saaneet jäädä tekemättä.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sthil 028
Mul oli se japanin husku, 543, pari talvea sahasin, hajos, korjaus korjaamossa olisi maksanut 300-400 €, niin ostin sthilin 261:n

Mulla oli aikoinaan näitä halpis huskuja 51 ja 55. Ihan pirun painavia, toki halpoja. Kun tuo 55 lopullisesti leipoi ostin stilh 241:n. Harmittelin vaan , paljonko turhia kirosanoja olin lausunut, kun tuollaisia "huskuja" metsässä ulkoilutin. Nuo toki oli kait jotain "isäntä" linjaa, mutta olisivat saaneet jäädä tekemättä.
Näin se on .

Hyviä huskeja kyllä on ollut . Kannatti tehä parempiakin remontteja , enää ei .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: Sthil 028
Huskuja on ollut, eikä mitään moittimista.Ne eivät ole kuitenkaan mitään isäntälinjan sahoja.Aikaisemmin jonseredejä, nekin ammattisahoja.Silloin hankin leivänkin pöytään metsätöillä.Kaksi sahaa aina mukana,ettei ongelmien vuoksi kesken päivän tarvinnut poislähteä.Huskut tuli sitten mukaan kun niissä parempi tärinänvaimennus.Hyviä sahoja.Pari stiliä oli kokeilussa, ne hajosivat käsiin.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Sthil 028
Husku oli hyvä saha. Sitten vaihtui vuosituhat.

Jotkut homot ovat väittäneet, että ennen ruotsalaiset olivat hyviä. Nyt tulee kaikki Kiinasta.
Nähtävästi siis lypsyrobotitkin.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

FMJ

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 314
Vs: Sthil 028
Husku oli hyvä saha. Sitten vaihtui vuosituhat.

Jotkut homot ovat väittäneet, että ennen ruotsalaiset olivat hyviä. Nyt tulee kaikki Kiinasta.
Nähtävästi siis lypsyrobotitkin.

Yksi hetero täältä kommentoi, että Huskun 50 cc ja suuremmat ammattisahat ja raivurit tulee edelleen samasta pajasta ja hallista Huskvarnasta, kuin on tapahtunut vuodesta 1972.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: Sthil 028
Kaikkiko on heteroita jotka sahaavat huskulla.Siis Stihl on homppelien saha ja vetäävät tumppuun.Lausunnostasi voi tämän päätellä.Tuskin kovin  harhaan johtava  juttu.Uskokoo ken haluaa.

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Sthil 028
Miksei suomalaiset tee itse sahojaan kun Kaikki vieras sahat on paskoja ?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12038
Vs: Sthil 028
Miksei suomalaiset tee itse sahojaan kun Kaikki vieras sahat on paskoja ?
No itse toki https://www.ponsse.com/fi#/

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2514
  • Etelä-Karjala
Vs: Sthil 028
Miksei suomalaiset tee itse sahojaan kun Kaikki vieras sahat on paskoja ?

Tekihän nää joskus Hyry -merkkistä vempelettä. Ei tainnut 60-luvullakaan olla ihan terävintä kärkeä...
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...