Mä oon kerran kiertänyt tuollaista JD 1032 "pimees" kun myyjälle ei oikein sopinut muu aika. Hyvin kehui ja hyvin oli kuulemma joka vuosi huoltomiehellä putsattu ja huollettu / korjattu. Oli ajettu niin ahtaaseen paikkaankin, että hyttiin ei päässyt portaita pitkin. Minä hullu tingin ja tarjoukseni hyväksyttiin. Onneksi myyjä piti mua yhtä epäluotettavana. Kauppakirjatkin piti tehdä muualla maksun jälkeen. Mun olis pitänyt perua akan kans varattu hotellikin, että sopiva aika allekirjoitukseen olis sopinut. Lupasin maksaa käteen , kun haen. No en vienyt pois ,viddu mikä kauppamies. Ammatti huoltomies ei korjaa elevaattorin pohjia laudalla ja rautalangalla. Oli pakko kuunnella *****ilut ja sanoa, että pidä … On se päivän valo vaan hieno keksintö

Tunteja siinä oli reilu tonni, joten kyllä se paska pito näkyy vihreissäkin.
Toisesta samanlaisesta kerran soittelin , mutta sen myyjä sanoi, että en mää sitä sulle olisi myynyt. Oli siis tuttu kaveri, oli myytykin jo Puolaan.
Sitten tähän ... nähty on , luultavasti puimakunnossa, mutta suurin kuume jo katos. Jotain pientä , lähes putsaamaton vehje. Toinen takapyörä nätisti kenollaan. Pöytä vähän päihinsä saanut, ei silti mikään paha. Muuten pellit ihan ok. Sitten näitä pieniä vikoja mitkä olis pitänyt korjata päivällä, mutta ei ollut aikaa

"Hapettuneita johtoja, kuoleentuneita jousia" ja omia virityksiä ym. Kun ei tunne konetta eikä sielun maisemaa, niin kuume kaikkos. Ehkä jos olis ollut heinäkuu olisin kiinnostunut enemmän. Pitäis ehkä käydä katsomassa kalliimpia samalaisia ja vertailla onko se kalliimpi parempi. Toki tuo kerkiää meneämään, kova kiinnostus kuulemma ainakin oli