Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Glyfosaatti  (Luettu 71931 kertaa)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Glyfosaatti
            Ranskalaisen tutkimuksen mukaan (Luomulehdessä) glyfosaatti tuhoaa ihmissoluja 100 00 kertaa laimeammalla pitoisuudella kuin ruiskutettaessa kasvustoa käytetyssä seoksessa. Tutkittu tuhoava laimennos on pienempi kuin viljelykasveista ja rehuista analysoidut jäämät.
            Se suorakylvöstä yms.

http:/pubs.acs.org/doi/abs101021/tx800218n

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Glyfosaatti
LD50 arvo on kuitenkin turkulaisen juomaveden luokkaa... Eli oliko tutkimus tarkoitushakuinen tai riippuvainen maksajasta? Itse vastustan glyfosaatin käyttöä korjaamattomaan kasvustoon, mutta pidän glyfosaattia hyvänä aineena, koska sillä saadaan ennen kylvöä / sadonkorjuun jälkeen käytettynä vähennettyä kasvukaudella käytettäviä herbisidejä.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

mcpa

  • Vieras
Vs: Glyfosaatti
Sen lehden tutkimuksineen voit kääriä rullalle ja työtää sinne mihin aurinko ei paista. :)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Glyfosaatti
LD50 arvo on kuitenkin turkulaisen juomaveden luokkaa... Eli oliko tutkimus tarkoitushakuinen tai riippuvainen maksajasta? Itse vastustan glyfosaatin käyttöä korjaamattomaan kasvustoon, mutta pidän glyfosaattia hyvänä aineena, koska sillä saadaan ennen kylvöä / sadonkorjuun jälkeen käytettynä vähennettyä kasvukaudella käytettäviä herbisidejä.

         Tutkimus oli puolueettoman laitoksen tekemä. Tutkijat epäilivät, että aiempia tutkimuksia on tarkiotuksellisesti piilotettu ja kätketty tositilanteen pimittämiseksi. Nyt aiempien tutkimusten tuloksia vaaditaan tuoda esiille.  Jos Turkulaisten vesi on noin saastunutta, niin muuttakaa Tampereelle ja äkkiä.
       Minä vastustan glyfosaattien ja muiden myrkkyjen käyttöä kokonaan, koska se on turhaa,  maanviljelyn virheiden korjailemista dopingmenetelmällä.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Glyfosaatti
LD50 arvo on kuitenkin turkulaisen juomaveden luokkaa... Eli oliko tutkimus tarkoitushakuinen tai riippuvainen maksajasta? Itse vastustan glyfosaatin käyttöä korjaamattomaan kasvustoon, mutta pidän glyfosaattia hyvänä aineena, koska sillä saadaan ennen kylvöä / sadonkorjuun jälkeen käytettynä vähennettyä kasvukaudella käytettäviä herbisidejä.

         Tutkimus oli puolueettoman laitoksen tekemä. Tutkijat epäilivät, että aiempia tutkimuksia on tarkiotuksellisesti piilotettu ja kätketty tositilanteen pimittämiseksi. Nyt aiempien tutkimusten tuloksia vaaditaan tuoda esiille.  Jos Turkulaisten vesi on noin saastunutta, niin muuttakaa Tampereelle ja äkkiä.
       Minä vastustan glyfosaattien ja muiden myrkkyjen käyttöä kokonaan, koska se on turhaa,  maanviljelyn virheiden korjailemista dopingmenetelmällä.
Mä en kans oo myrkkyjä käyttäny, ku ei oo noita lupia. Torjunta-aineita vaan ruuttaillu...  ;D ;)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Glyfosaatti
Sen lehden tutkimuksineen voit kääriä rullalle ja työtää sinne mihin aurinko ei paista. :)

         Lukemisen jälkeen kyllä, mutta on hiukan kovaa pyyhkimiseen.  Kun sinä olet aikasi myrkytellyt, voit vetää alahuulen otsasi yli ja nielaista. Sinä häviät, mutta myrkyt jäävät tänne kiertoon  meidän muiden kiusaksi.   Joko muuten mcpan haju aamukusestasi viimevuotisesta on hävinnyt ennen kuin alat uutta impata sisääsi ;)

Limppari

  • Vieras
Vs: Glyfosaatti
Tanskassa jokatoisesta kaivovedestä löytyy glyfosaattijäämiä... :-\

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Glyfosaatti
Sen lehden tutkimuksineen voit kääriä rullalle ja työtää sinne mihin aurinko ei paista. :)

         Lukemisen jälkeen kyllä, mutta on hiukan kovaa pyyhkimiseen.  Kun sinä olet aikasi myrkytellyt, voit vetää alahuulen otsasi yli ja nielaista. Sinä häviät, mutta myrkyt jäävät tänne kiertoon  meidän muiden kiusaksi.   Joko muuten mcpan haju aamukusestasi viimevuotisesta on hävinnyt ennen kuin alat uutta impata sisääsi ;)

***Tuo on totta. Ikävä kyllä.
Kui mää ain olen paras?

appu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 73
Vs: Glyfosaatti
Tanskassa jokatoisesta kaivovedestä löytyy glyfosaattijäämiä... :-\

Eikös juuri siellä Tanskan/Saksan/Ranskan seudulla miesten siemennesteen terveiden ja toimivien siittöiden määrä ole romahtanut viime vuosikymmenien aikana? Miehistä on muutenkin tulossa naisia, kun kaikenlaiset estrogeenien tavoin vaikuttavat aineet (kasvinsuojeluaineet erityisesti), joita saadaan ravinnosta ja ympäristöstä, sotkevat elimistön normaalin hormonitoiminnan. Ja oli muuten viime viikolla lehdessä, että myös tähän asti niin kehutun ja hyvälaatuisen suomalaisen siemennesteen laatu on heikentynyt siten, että kohta ollaan ihan eurooppalaisella "rupu"tasolla  ???

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Glyfosaatti
Slogit sen siemennesteen laadun vie. Perusjuntin löysillä kalsareilla tulee vielä kunnon kamaa.
Mystinen kesälaatumies

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Glyfosaatti
Kyllä minäkin ymmärrän, että kemialliset torjunta-aineet ovat pitkään käytettyinä ihmisille ja luonnolle haitallisia, mutta en näe realistista vaihtoehtoa niiden käytölle.   Ja minun kohdallani tämä realismi tarkoittaa sitä, että olen vain niin laiska paska, että käytän sitä helpointa  konstia rikoista eroon pääsemiseksi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Glyfosaatti
Aatteleppa ite.... Ja kunnon kalsarit kunniaan.

Mitenkähän tehotuotannon alueilla, esim. Hollannissa tilanne on sadan vuoden päästä, kun maaperä pohjavesineen on doupattu täyteen kaikenlaista myrkkyä?

Niin vihreää, niin terveellistä. Ei ihme, jos ihmisrotu kärsii kaikista taudeista.

Viimeksi muokattu: 13.03.09 - klo:00:42 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Glyfosaatti
Tuskinpa Keski-Euroopan viljelyalueiden pohjavesiä voidaan käyttää vuosisatoihin. Sieltä löytyy vieläkin kaikkia vuosikymmeniä sitten  käytettyjä myrkkyjä. 

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Glyfosaatti
Kyllä minäkin ymmärrän, että kemialliset torjunta-aineet ovat pitkään käytettyinä ihmisille ja luonnolle haitallisia, mutta en näe realistista vaihtoehtoa niiden käytölle.   Ja minun kohdallani tämä realismi tarkoittaa sitä, että olen vain niin laiska paska, että käytän sitä helpointa  konstia rikoista eroon pääsemiseksi.

     Harmittava asennevamma tuo välinpitämättömyys.

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: Glyfosaatti
Täällä joskus itkettiin että ei suomessa ole koskaan mahdollisuutta paalata olkia suoraan puinnin jälkeen.

Kasvuston tuleentuessa klyfon avulla on se paalaajan kykeminen naksuttimeen tuon seikan puolesta mahdollista. Taas annetaan tasoitusta ihan itse ja pyytämättä
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.