Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vicon 235  (Luettu 4072 kertaa)

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
vicon 235
millasia kokemuksia kyseisestä paalaimista on raadilla?

realisti

  • Vieras
Vs: vicon 235
toimiva laites. Kuten kaikki suomessa 2000-luvulla olevat viconit. sullontateho omaa luokkaansa. Puhdistettavuus ei ihan kultamitallia ansaitse.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: vicon 235
Aika vakuuttavan näköiset kettingit ja rattaat. Ohjekirjan kääntäjä urbaani sanakirjan orja.

Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:11:31 kirjoittanut landehande

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: vicon 235
Aika vakuuttavan näköiset kettingit ja rattaat. Ohjekirjan kääntäjä urbaani sanakirjan orja.

Siis vieläkin? Meillä on edellinen eli 135 ja melko tavalla sai ohjekirjaa taivastella. Olisko tuo maksanut kovin paljoa jos asiallisen käyttiksen olisivat suomentaneet..
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: vicon 235
kammio on 125cm, mikä on paalin halkaisija käytännös? onko lukot takaportis?

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: vicon 235
kammio on 125cm, mikä on paalin halkaisija käytännös? onko lukot takaportis?

eikö nyyhkyn peräs pysy takaportti kiinni :D ;D ;D
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: vicon 235
Aika vakuuttavan näköiset kettingit ja rattaat. Ohjekirjan kääntäjä urbaani sanakirjan orja.

        Mielenkiintoinen laite: 'ruohon valvontalaite'. Ja monia muita käännöstyön kukkasia. Jos tuon hajalauseisen kirjan avulla oppii paalainkäärimään, niin jopa on.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: vicon 235
Aika vakuuttavan näköiset kettingit ja rattaat. Ohjekirjan kääntäjä urbaani sanakirjan orja.

        Mielenkiintoinen laite: 'ruohon valvontalaite'. Ja monia muita käännöstyön kukkasia. Jos tuon hajalauseisen kirjan avulla oppii paalainkäärimään, niin jopa on.

Noin 2500 paalin jälkeen osasin lukea käyttöohjekirjaa..  :o jos olis isompia ongelmia ollut ajaessa, ei olis tullut mitään sen opuksen kanssa.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: vicon 235
kammio on 125cm, mikä on paalin halkaisija käytännös? onko lukot takaportis?

eikö nyyhkyn peräs pysy takaportti kiinni :D ;D ;D

nyyhkys pysyy , kunnon lukot... jos vaihtoa suunnittelis viconiin ,niin tiätääs etukäteen. ku myyjä ei tiänny puhelimes >:(

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: vicon 235
kammio on 125cm, mikä on paalin halkaisija käytännös? onko lukot takaportis?

eikö nyyhkyn peräs pysy takaportti kiinni :D ;D ;D

nyyhkys pysyy , kunnon lukot... jos vaihtoa suunnittelis viconiin ,niin tiätääs etukäteen. ku myyjä ei tiänny puhelimes >:(


sen sepelisen kanko meinaat kaupankäyntiä käynnistellä? itte oon yrittäny kolme kertaa ja aina on karahtanu jo toisessa lauseessa kirves kiveen, ensin on kehuttu myytävä laite taivaisiin ja samaan hengenvetoon mollattu vaihtokone arvottomaksi vanhaksi paskaksi :o >:(
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: vicon 235
kammio on 125cm, mikä on paalin halkaisija käytännös? onko lukot takaportis?

eikö nyyhkyn peräs pysy takaportti kiinni :D ;D ;D

nyyhkys pysyy , kunnon lukot... jos vaihtoa suunnittelis viconiin ,niin tiätääs etukäteen. ku myyjä ei tiänny puhelimes >:(


sen sepelisen kanko meinaat kaupankäyntiä käynnistellä? itte oon yrittäny kolme kertaa ja aina on karahtanu jo toisessa lauseessa kirves kiveen, ensin on kehuttu myytävä laite taivaisiin ja samaan hengenvetoon mollattu vaihtokone arvottomaksi vanhaksi paskaksi :o >:(

se nähärähän tälläviikolla ...

Pihvikeisari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: vicon 235
millasia kokemuksia kyseisestä paalaimista on raadilla?

Meillä oli neljä vuotta Viconin Baleback ja niistä vuosista on kyllä harmaita hiuksia. Ainoa kone minkä kanssa on ollut suuria ongelmia. Voi olla, että paalain sattui olemaan maanantaikappale, mutta kierrän kyllä nykyään kyseiset paalaimet kaukaa. Vikoja oli mm. anturit tekivät jatkuvaa kiusaa, puhdistus ei auttanut. Talven aikana koneen säädöt (ajastukset) katosivat. Ensimmäinen siirtokäpälä nousi pystyyn kesken ajon, jolloin paalain alkoi tehdä paalia sen käpälän taakse ja vasta, kun paali oli "valmis" teki hälytyksen, jolloin kone on ns. p*k tukossa (tätä teki useasti). Öljyjen lämpenemisen kanssa oli myös ongelmia, koska koneessa oli oma öljysuodatin, joka kuristi öljyjä liikaa ja ne lämpesivät pitkän ajopäivän aikana niin, että iltapäivästä lensi tiivisteenvälistä sata litraa peräöljyjä taivaaseen ja takaisin maahan. Nykyinen paalain McHale Fusion, ja ongelmia ei vielä ensimmäisen 8000 paalin jälkeen ole ollut.

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: vicon 235
millasia kokemuksia kyseisestä paalaimista on raadilla?

Meillä oli neljä vuotta Viconin Baleback ja niistä vuosista on kyllä harmaita hiuksia. Ainoa kone minkä kanssa on ollut suuria ongelmia. Voi olla, että paalain sattui olemaan maanantaikappale, mutta kierrän kyllä nykyään kyseiset paalaimet kaukaa. Vikoja oli mm. anturit tekivät jatkuvaa kiusaa, puhdistus ei auttanut. Talven aikana koneen säädöt (ajastukset) katosivat. Ensimmäinen siirtokäpälä nousi pystyyn kesken ajon, jolloin paalain alkoi tehdä paalia sen käpälän taakse ja vasta, kun paali oli "valmis" teki hälytyksen, jolloin kone on ns. p*k tukossa (tätä teki useasti). Öljyjen lämpenemisen kanssa oli myös ongelmia, koska koneessa oli oma öljysuodatin, joka kuristi öljyjä liikaa ja ne lämpesivät pitkän ajopäivän aikana niin, että iltapäivästä lensi tiivisteenvälistä sata litraa peräöljyjä taivaaseen ja takaisin maahan. Nykyinen paalain McHale Fusion, ja ongelmia ei vielä ensimmäisen 8000 paalin jälkeen ole ollut.

yksikköpaalainta täs haaveilen. liekö samoja (ominaisuuksia) ku combissa?