• Tavallinen aihe

Aihe Valtra Versu  (Luettu 6946 kertaa)

huli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Valtra Versu
No eipä tainnut ollakkaan ihan tuulesta temattua juorua. Kysyin ihan asioikseni Versuista paikallisesta huollosta. Tänä keväänä ollut 3 Versua vaihteistorempassa toukotöiden aikaan. Agcon strategia on että ei hiiskuta mitään, jos toimivat. Alle vuoden ikäisiin tehdas maksaa remontin. Yli vuosikkaisiin vain osat ja jos hajoaa takuuajan jälkeen, tehdas ei tule vastaan. Remontin hinta n 20000. Eipä oo kiva.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4641
  • Paalauksen iloa
Vs: Valtra Versu
Ihan kuin ännäläisten etujousitus.Jos tappi katkes takuuaikana laitettiin uusi tappi,takuuajan jälkeen isännät saa itte ostella päivitetyn öljypohjan.
Ja kysees on kuitenki turvallisuus riski :o :o :o

traktorikuski

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 119
Vs: Valtra Versu
No eipä tainnut ollakkaan ihan tuulesta temattua juorua. Kysyin ihan asioikseni Versuista paikallisesta huollosta. Tänä keväänä ollut 3 Versua vaihteistorempassa toukotöiden aikaan. Agcon strategia on että ei hiiskuta mitään, jos toimivat. Alle vuoden ikäisiin tehdas maksaa remontin. Yli vuosikkaisiin vain osat ja jos hajoaa takuuajan jälkeen, tehdas ei tule vastaan. Remontin hinta n 20000. Eipä oo kiva.

Tarkennatko oliko kyse threadin aloitusviestin mukaisesti vuosimalli 2017 tai uudemmista versuista? Ei varmaan vuodessa, parissa kauheasti kuitenkaan ajotunteja? Versuja sen verran kevättöissä että kolme remonttia keväässä ei välttämättä ole iso uutinen, siis jos ei puhuta näistä 2017 tai uudemmista.

Pari vuotta sitten huhu sanoi että likimain kaikki 2017 vanhemmat versut kävi laatikkoremontissa, hajoaako ne nyt muutoksista huolimatta ja samasta vai eri paikasta?

Trivia

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 125
Vs: Valtra Versu
Taisi ensimmäisen polven Autopowereista mennä niitä sokkia.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28385
  • für immer
Vs: Valtra Versu
Onko totta että uusien versujen vaihdelaatikot hajoaa takuuaikana? Sivuakselilta lähtee lukkosokka irt ja pakat hajoaa. Siis vm 2017 ja uudemmat.

Voi ne hajota myös takuuajan loputtua
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1717
Vs: Valtra Versu
joo mut hei, nythän agcon ja valtran tuotekehitys on jo satasta kulkevissa miehittämättömissä ennätys -traktoreissa, joten älkää murehtiko noista vioista.  ne kuuluu kaupantekijäisinä.

on se jännä, että touhua ja rahaa riittää moisiin paska-rakkineisiin, mutta eivät saa nyt myynnissä olevaa kalustoa laadultaan vastaamaan hintaa.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1744
Vs: Valtra Versu
Harmi kun HT3 voimansiirto loppui, oli valmis ja luotettava paketti. Vaan kun nykykuski ei enää osaa vaihdekeppiä liikuttaa.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

rantsi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 47
Vs: Valtra Versu
Laskeskelin tossa... 9015h takana T4 Directeillä. Eipä oo loota porsinu.
T3 DIrecteilläkin tuli ajettuu 7500h, toiseen vaihettiin neulalaakeri ei muuta.

Jotta hieman ihmetyttää tää nillitys paskoista koneista..

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1744
Vs: Valtra Versu
Laskeskelin tossa... 9015h takana T4 Directeillä. Eipä oo loota porsinu.
T3 DIrecteilläkin tuli ajettuu 7500h, toiseen vaihettiin neulalaakeri ei muuta.

Jotta hieman ihmetyttää tää nillitys paskoista koneista..

Ajoitko tehdastehosilla vai virititkö niitä? Epäilen että nykyiset tekniikat pahastuvat helpommin lisätehoista. Eikä ne lisät hyvää te vanhemmillekaan koneilla, mutta oli 240 heppainen Valmet 8400 syntisen hauska laite ajaa. Nykyiset T0 ja vanha Mega tehdassäädöillä, "kustannuskriisi" ei salli ylimääräisiä remontteja.

Viimeksi muokattu: 03.09.18 - klo:16:53 kirjoittanut SamiT

On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

RimaPoika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 285
Vs: Valtra Versu
Harmi kun HT3 voimansiirto loppui, oli valmis ja luotettava paketti. Vaan kun nykykuski ei enää osaa vaihdekeppiä liikuttaa.
onneks kerkes semmosen laittaa nii ei nyt tarvi murehtia muista

huli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Valtra Versu
No eipä tainnut ollakkaan ihan tuulesta temattua juorua. Kysyin ihan asioikseni Versuista paikallisesta huollosta. Tänä keväänä ollut 3 Versua vaihteistorempassa toukotöiden aikaan. Agcon strategia on että ei hiiskuta mitään, jos toimivat. Alle vuoden ikäisiin tehdas maksaa remontin. Yli vuosikkaisiin vain osat ja jos hajoaa takuuajan jälkeen, tehdas ei tule vastaan. Remontin hinta n 20000. Eipä oo kiva.

Tarkennatko oliko kyse threadin aloitusviestin mukaisesti vuosimalli 2017 tai uudemmista versuista? Ei varmaan vuodessa, parissa kauheasti kuitenkaan ajotunteja? Versuja sen verran kevättöissä että kolme remonttia keväässä ei välttämättä ole iso uutinen, siis jos ei puhuta näistä 2017 tai uudemmista.

Pari vuotta sitten huhu sanoi että likimain kaikki 2017 vanhemmat versut kävi laatikkoremontissa, hajoaako ne nyt muutoksista huolimatta ja samasta vai eri paikasta?

Kyllä, vm 2017 ja uudemmat

Julle

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: Valtra Versu
Jossain "erässä" on ollu huonolaatuiset osat mutta toimittaja vissiin vaihdettu sen jälkeen?

rantsi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 47
Vs: Valtra Versu

Lainaus käyttäjältä: rantsi - tänään kello 14:08

    Laskeskelin tossa... 9015h takana T4 Directeillä. Eipä oo loota porsinu.
    T3 DIrecteilläkin tuli ajettuu 7500h, toiseen vaihettiin neulalaakeri ei muuta.

    Jotta hieman ihmetyttää tää nillitys paskoista koneista..


Ajoitko tehdastehosilla vai virititkö niitä? Epäilen että nykyiset tekniikat pahastuvat helpommin lisätehoista. Eikä ne lisät hyvää te vanhemmillekaan koneilla, mutta oli 240 heppainen Valmet 8400 syntisen hauska laite ajaa. Nykyiset T0 ja vanha Mega tehdassäädöillä, "kustannuskriisi" ei salli ylimääräisiä remontteja.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:53 kirjoittanut SamiT »
Ajatuksena aina ollu ostaa semmone missä paukut riittää.. viritykset vilpereille..

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11100
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra Versu
Laskeskelin tossa... 9015h takana T4 Directeillä. Eipä oo loota porsinu.
T3 DIrecteilläkin tuli ajettuu 7500h, toiseen vaihettiin neulalaakeri ei muuta.

Jotta hieman ihmetyttää tää nillitys paskoista koneista..
Kieltämättä nyt on alkanut tulla jo ihan positiivisiakin viestejä directeistä. Kollega hommasi 9000h ajetun käytetyn, jota ei kuulemma ole koskaan laatikosta aukaistu. Kone oli vaihtoon tullessaan viety muutamaksi viikoksi Suolahteen tutkittavaksi, että miten tämä on mahdollista. Ei sitä sielläkään sen kummemmin purettu, mutta tehtiin mittauksia ja ihmeteltiin. Mitään sen kummempaa selitystä ei löytynyt, mutta huollot oli ilmeisesti tehty aina ajallaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 51245
Vs: Valtra Versu
onko tuo trolli?   vai ihan oikein tapahtunnu?   on se hienoa jos virma etes nuin kiinnostunnu kuin toimii myös hoidettuna..