Kyllä minäkin viime vuonna Yaraa ostin ekassa hintaportaassa, oli halvin. Nyt Belorin Heikkonen oli oikein yrittänyt kilpailla hinnassa ja onnistuikin jotenkin. Toi on mun mielestä törkeää, liki kiristykseen verrattavaa toimintaa, ettei voi ensimmäistä hintaporrasta pitää edes kahta tai kolmea viikkoa? Vaan alle viikko käytännössä. Belor on nykyään kait melko hyvää, kun säkitys tapahtuu seulonnan kanssa Kouvolassa. Cemagroa mulla ollut viime vuosina Yaran ohella. Sehän tulee Tallinnan läheltä. Olen ollut tyytyväinen laatuun. Tänä vuonna (oli kuiva kevät) ei ollut minkäänlaista ongelmaa kylvökoneessa Cemagrollakaan.
Kovettumista; on ollut myös Yaralla joskus, on tarpeen pudottaa nostimella säkki pari kertaa maahan, tällöin lannoiterakeet irtoaa. Tilanteen näkee talvella, mutta jos nyt on rahoituksen korko joulukuun puoliväliin max 1.5%, niin ennustaisin sen olevan pieni raha lannoitteen hinnan nousuun nähden. Yara on niiiiin ahne hinnoittelussa, nousuja kyllä tulee. Agroy tai Befert on kyllä kysymysmerkki hinnaltaan...