Mää olen suunnitellut ihan samanlaista kuviota, mutta ei tule onnistumaan, kun en usko, että 143 jaksaisi vetää tuota yhdistelmää. Multiva teki nyt sellaisen ratkaisun, että Topline Cross ja Topline Super ovat samalla rungolla, vain piikkien ja latojen juttuja säädellään. Tämä kuvio aiheutti sen, että Crossin paino nousi jonnekin päälle viiden tonnin. Yhdistelmän pituus on myös sellainen, etten jaksa uskoa, että toimisi omissa lohkoissa aina kovin pätevästi. Kaupan pihalla olen käynyt Superia kattelemassa ja on se järkyttävän kokoinen laitos. Näin ollen Optima jäisi ainoaksi vaihtoehdoksi kokeilla, josko kahden ladan systeemi riittäisi tasuriksi. Olen kyllä epäileväinen. Rapidin kanssa mulle riittäisi periaatteessa se, että on tasaista. Sen takia olenkin hieman kallistunut sille kannalle, että Herkules tasuri voisi olla parempi ratkaisu. Siinä pelaisi säädöt paremmin kuin Kiressä. Kuisman tarttis kyllä päivittää toi konsepti nykyaikaisemmaksi. Terä on on kyllä edelleen ajanmukainen, mutta kannatuspyörät ja syvyydensäätö ei enää tätä päivää.