Ptjoo.. yö on ilmattu, mutta ei ole minkäänlaista edistystä tapahtunut.. mites se tuo pilotti särkee koneen jos särkee? Kyllähän tuon koneen pitäisi kestää ahtopaineitakin jonkun baarin.. melko varma olen ettei Männistö ole mitään vikaa, mutta voiko vääntää kanget kieroon? Onko kukaan purkanut pilotin särkeä konetta?
tutkippa sitä sammutinvivustohässäkkää tarkemmin.. jos samanlaanen/tyyppinen ku 165 niin se kuluessaan pyörähti joinki niin että sammutin oli päällä käytännös koko ajan heilutti vipua mihin asentoon tahansa.. pari kertaa tuollaasen korjaallu ja tuli tosiaan ainetta suutinputkille muttei paineella.. kansi auki pumpun päältä ja tutkimaan, jos epäilyttää omat tairot ja kärsivällisyys ni kysy joku joka roplannu neuvoho tai ottaan auki se ei oo paha homma ollenkaan mutta tais ne väärinki sinne saara en oo varma on jo kauan viime kerrasta..
ja kyllä on tosi että noi vanhat perkinssit on just sellasia (toinentoistajuunou) ilmaantumahan jotta.. ja just tuollaasis verkuus vaikka luulis että varmaan helppo nakki mutta totuus onki toinen sieltä pitää tulla varmasti joka paikasta aines läpi ja viä lopuuksi kaikki suutinputket auki ku ilimaa..
sama on 00/02/03 sarjan keltaruskiat