Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maanantaikappale kiristää hermoja  (Luettu 8711 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
  • Virolaista kiitos!
Teema sopii hyvin alkavalle viikolle. Ostettiin uusi hieno saksalainen auto, joka osoittautuikin aivan mahdottomaksi velikullaksi....

https://yle.fi/uutiset/3-10042236

Jaa niin, oma Polo toiminut toistaiseksi ok.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Teema sopii hyvin alkavalle viikolle. Ostettiin uusi hieno saksalainen auto, joka osoittautuikin aivan mahdottomaksi velikullaksi....

https://yle.fi/uutiset/3-10042236

Jaa niin, oma Polo toiminut toistaiseksi ok.

"Vanha auto alkoi käydä liian ahtaaksi porilaiselle Niemisen perheelle"

"Jo kotimatkalla Sami Nieminen huomasi, että kaikki ei ollut kunnossa. Automaattivaihteisto nyki erikoisesti."

:D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65287
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
laittaa vaan turkkilaiset lapset autoja kasaamaan.  halpaa, mutta ei niin hyää.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Eipä se varmaa ole että mistä maasta se tehdas on teetätänyt esim. sen valmiin vaidelaatikonMeksikosta Kiinaan pitkin maailmaa on vaihdelaatikkotehtaita kuten myös eri merkkisten autojen kokoamistehtaita. Esim. VW Polo kootaan Espaniasta ja vaihteisto tulee Kiinasta. Saksalaisenahan se taidetaan myydä?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65287
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
juuri tuo moni kansallinen rakentelu on ihan peestä.   mitään merkkiä ei enää voi kirjata yhen maan tehtyksi.   joten saku autot onkii jotain vietnamilaisia???

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Sitten kuhan on niin uupelo ettei enää pärjää manuaaliautolla, pitänee vaihtaa mersuun. Jo 80 luvulla tuli selväksi että vag konserni ei osaa valmistaa kestävää automaattilaatikkoa.

Ensisijainen syy etten osta uuden hajuisia autoja tai traktoreita on että ei ole varaa. Mut heti toisena tulee syy ettei tarvi tapella lastentautien kanssa. Ensimmäiset 1500 käyttötuntia näyttää suunnat koneelle kuin koneelle miten se alkaa toimimaan.

Harmitti hieman tuossa joulun alla kun pistäydyin Ingolstadissa Audin museossa. Siellä olis ollut mahdollisuus tehdaskierrokseenkin, olis ollut ihan mielenkiintoista kattella miten olympiavolkkareita läiskitään kasaan. Toki se on niin helkutinmoinen kompleksi kooltaan, että tunnin kierroksella ei näe kuin pienen osan toimintaa.

Viimeksi muokattu: 29.01.18 - klo:09:49 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
  • Virolaista kiitos!
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Joo, uusi kone ei ole välttämättä mikään turvallinen ostos. Hintakaan ei korreloi luotettavuuden kasvun kanssa.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Ensisijainen syy etten osta uuden hajuisia autoja tai traktoreita on että ei ole varaa. Mut heti toisena tulee syy ettei tarvi tapella lastentautien kanssa. Ensimmäiset 1500 käyttötuntia näyttää suunnat koneelle kuin koneelle miten se alkaa toimimaan.
Eli ostat sen vähän käytetyn, jonka ensimmäiseltä omistajalta meni hermot jo 20 000 km aikaisemmin ja jätti huollot ja korjaukset sikseen?
Nothing is Something Worth Doing

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Made in USA X5:n (plug-in-hybridin) leasingin loputtua (hyvä ja luotettava) vaihdoin Kiinan plug-iniin eli Torslandassa Ruotsissa kasattuun XC 60:n (edellinen malli läjättiin Belgiassa). Ilmajousituksen saanti myös etuakselille ja halpa leasing kannustimina.

Viettänyt enemmän aikaa marraskuusta pajalla ja sijaisautona ollut ei ladattava XC 60 oireillut myös eli Ruotsissa siirrytty Kiinan laatutasoon.

Paska mikä paska eli ensimmäinen ja viimeinen Volvo mulle samalla kertaa.
Grow the feed, not the weeds!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12221
  • Virolaista kiitos!
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Ensisijainen syy etten osta uuden hajuisia autoja tai traktoreita on että ei ole varaa. Mut heti toisena tulee syy ettei tarvi tapella lastentautien kanssa. Ensimmäiset 1500 käyttötuntia näyttää suunnat koneelle kuin koneelle miten se alkaa toimimaan.
Eli ostat sen vähän käytetyn, jonka ensimmäiseltä omistajalta meni hermot jo 20 000 km aikaisemmin ja jätti huollot ja korjaukset sikseen?
Autokaupat lähtee sillä liikkeelle, kun istahdat penkille, kaivat hanskalokerosta huoltovihon, otat mukavan asennon ja selailet sitä kaikessa rauhassa, myyjän laitat kertomaan tarinaa siitä, miksi edellinen omistaja vaihtoi yms. Jos luettu ja kuultu tarina tuntuu hyvältä, voit alkaa tarkemmin tutustua kulkuneuvoon...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Sammakalle tiedoksi että eka käytetty valtra tuli 1850 tuntia ajettuna, siihen suurimmat korjaukset 9000 tuntiin oli latureita pari ja kytkimen osia. Kansipahvi tuli vaihdettua peltiseen vedenkierron takia. Kerran piti maastossa korjata hydrauliputken liittimen poikkimurtumisen takia jossain 6000 tunnin kohdalla.
Tuos 6850.ssä oli tullessaan reilut 6500 tuntia, siihen on 10600 tuntiin mennessä vaihdettu kans laturi ja ilmastoinnin termostaatti. Moottori ja loota avaamaton.
Et ainakin omasta puolestani voin suositella sisäänajettuja koneita. Toki minulla koneet on suojassa sisällä kun niitä ei käytetä ja huollot ja tarkistukset pyrin tekemään huolellisesti.

Yhden auton olen ostanut hintsusti alle 200 tkm ajettuna, enkä noihin ole koskaan joutunut kytkin tai lootaremppaa tekemään. Toki volkkareissa on aina jotain laitettavaa, mut paskatillakin jo kohta 590 tkm rullattu...

Viimeksi muokattu: 29.01.18 - klo:10:50 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65287
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
ja eikös nuo pikkasen käytetyt ole jo kalliit kilometrit/tunnit takana yleensä.   viat keretty korjata/ korjataan.   ite en enää uutta konetta halua ostaa.   tiedä mitä saa..

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Teema sopii hyvin alkavalle viikolle. Ostettiin uusi hieno saksalainen auto, joka osoittautuikin aivan mahdottomaksi velikullaksi....

https://yle.fi/uutiset/3-10042236

Jaa niin, oma Polo toiminut toistaiseksi ok.

"Vanha auto alkoi käydä liian ahtaaksi porilaiselle Niemisen perheelle"

"Jo kotimatkalla Sami Nieminen huomasi, että kaikki ei ollut kunnossa. Automaattivaihteisto nyki erikoisesti."

:D
Bemariko ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Maanantaikappale kiristää hermoja
Sammakalle tiedoksi että eka käytetty valtra tuli 1850 tuntia ajettuna, siihen suurimmat korjaukset 9000 tuntiin oli latureita pari ja kytkimen osia. Kansipahvi tuli vaihdettua peltiseen vedenkierron takia. Kerran piti maastossa korjata hydrauliputken liittimen poikkimurtumisen takia jossain 6000 tunnin kohdalla.
Tuos 6850.ssä oli tullessaan reilut 6500 tuntia, siihen on 10600 tuntiin mennessä vaihdettu kans laturi ja ilmastoinnin termostaatti. Moottori ja loota avaamaton.
Et ainakin omasta puolestani voin suositella sisäänajettuja koneita. Toki minulla koneet on suojassa sisällä kun niitä ei käytetä ja huollot ja tarkistukset pyrin tekemään huolellisesti.

Yhden auton olen ostanut hintsusti alle 200 tkm ajettuna, enkä noihin ole koskaan joutunut kytkin tai lootaremppaa tekemään. Toki volkkareissa on aina jotain laitettavaa, mut paskatillakin jo kohta 590 tkm rullattu...
Viallisia vehkeitä nuo valtrat
   cría cuervos y te sacarán los ojos