Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Teboilin öljy  (Luettu 13564 kertaa)

eevertti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1244
Vs: Teboilin öljy
Oottele vaan niitä pakkaskelejä niin vuodot loppuu. Mitä sitä juontokouralla nyt puintiaikana  :D

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3136
Vs: Teboilin öljy
Niin meinaan, se 772731 maksaa n.150€ kappale. Sais varmaan hyd liikeestä semmonen naaras joka toi lukitus rinkula menis molempiin suuntiin. Mutta saishan noille nyt oikeakokoisia orenkaita.

Juontokoura raivaamaan peltoteitä kiira myrskyn jälkiä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9775
Vs: Teboilin öljy
Mä joskus suutuin Fiiatin alkuperäisiin liittimiin. Oikeastaan pahin syyllinen oli se , että siihen ei saanut koskaan koiras liitintä menemään ilman kompuralla putsausta, sulattelua ja vasaraa. Siihen vanhan malliset liikutan rengasta liittimet. Varmaan 10 euroa kappale korkeintaan. Loppu vuodot ja liitäntä ongelmat. Kilpi leikkurin ja kourakuormaimen saa noihinkin.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3136
Vs: Teboilin öljy
https://www.johnconaty.com/S-12227-p/9974.htm

Tuossa olis. Täytyy nyt udella nh varaosilla minkä kokoisia ja jos niillä olis. Toi linkin kautta rahti kalliimpi vaikka ottais neljä 30 €

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Teboilin öljy
Eikö kymppi sarjalainen sovi?

https://www.hydrauliikkapumppu.fi/tuote/new-holland-pikaliitinrunko-1



   New Holland pikaliitinrunko   85,00 €
   New Holland pikaliitin-tiivistesarja   8,00 €
   cría cuervos y te sacarán los ojos

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Teboilin öljy
Mä joskus suutuin Fiiatin alkuperäisiin liittimiin. Oikeastaan pahin syyllinen oli se , että siihen ei saanut koskaan koiras liitintä menemään ilman kompuralla putsausta, sulattelua ja vasaraa. Siihen vanhan malliset liikutan rengasta liittimet. Varmaan 10 euroa kappale korkeintaan. Loppu vuodot ja liitäntä ongelmat. Kilpi leikkurin ja kourakuormaimen saa noihinkin.
Ei valmetissakaan ole 805:n jälkeen ollut kunnon liittimiä. Toi liikuteltava kaulusliitin on ainoa luotettava, sen kun saa paikalleen, niin pysyy kiinni. Nämä pikaliitinmalliset tuppaa sylkemään letkun pihalle kovin helposti.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Teboilin öljy
millasissa tilanteissa tuota tekee?   isokin isku takana?    itellä ollu nuo pulpush liittimet jo parikyt vuotta käytössä ja vain pari kertaa on lähtenny irti omia aikojaan.. rehuleikkurin tökkäys vauhilla rintamukseen...    silloin kyllä nyykin valitti jotain koodilla.                             muuten ollut hyviä muuten paitsi talvipakkasella suojan jälkeen kun on ollut jäässä mutta niin kait muutkin.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Teboilin öljy
Niin meinaan, se 772731 maksaa n.150€ kappale. Sais varmaan hyd liikeestä semmonen naaras joka toi lukitus rinkula menis molempiin suuntiin. Mutta saishan noille nyt oikeakokoisia orenkaita.

Juontokoura raivaamaan peltoteitä kiira myrskyn jälkiä.
Laita ihan normi pikaliitin, maksaa IKH hyllyssä jotain 30 kpl.Mut tee kuin vaikeemmaksi tulee.Nuo vanhat puspullit ei miksikään uudenveroisiksi tule tiivisteillä ja sun taidoilla,et sitä työntövarttakaan kuntoon saanut.Mut onhan nyrkit rasvassa ja tärkeen näkönen.Näitä remppareiskoja on nähty, ei tiedetä kuinka päin pultti aukeaa,mutta silti väännetään.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: Teboilin öljy
Push-pull liittimet aika herkkiä jäännöspaineelle, jos esim, koiras puolen
Liittimessä jäännöspainetta, eikä *nasta* pikaliittimissä aukea, vuotaa justaan
Noin valtoimenaan, tahi loppuunkuluneet/ sopimattomat pikaliittimet
Joskus pikaliittimissä järkyn jäykät nastan jouset, ei tule toimimaan
Keskenään push-pull liittimien kanssa, näissä hennommat jouset nastoissa.

Ikhlta fasterin push-pull pikaliitinrungot tilalle, näitä on eri liitäntänipoilla.
Vähä halvempi kun marmoritiskiltä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9775
Vs: Teboilin öljy
millasissa tilanteissa tuota tekee?   isokin isku takana?    itellä ollu nuo pulpush liittimet jo parikyt vuotta käytöyvässä ja vain pari kertaa on lähtenny irti omia aikojaan.. rehuleikkurin tökkäys vauhilla rintamukseen...    silloin kyllä nyykin valitti jotain koodilla.                             muuten ollut hyviä muuten paitsi talvipakkasella suojan jälkeen kun on ollut jäässä mutta niin kait muutkin.

Mun 6400 Valtra ainakin juoksuttaa hytin ja persustan väliä lähes joka kerta kuin vaikka Kilpi leikkurin perään laittaa. Jos sen saa pysymään niin yleensä kyllä pysyykin. Tosin kerran kippasin kuivaajaan jyväkuormaa, niin siinä puolivälissä letku lensi. Arkana pökin kuorman sitten alamäkeen tyhjäksi lapiolla. Olishan se mennyt takaisin painepäälläkin, kun vaan olisin tajunnut lykätä. Ihan samoin kuin sillä tyhjällä kärryllä joka nökötti osaksi kippi pystys.

Massikoiden persustas olevista liittimistä ei pahaa sanottavaa. Vuosimalli eroa kuitenkin 30v .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Teboilin öljy
mitä liitintä net käyttää valtuissa?   itellä ei ole kuin fasteria ollu ja muutama parkeri            mutta kyllä nuo liittimet kuluu siinä kuin renkaat.   joutuu väliin vaihtaan kun oikein kusee mut sit taas mennään vuosia.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Teboilin öljy
millasissa tilanteissa tuota tekee?   isokin isku takana?    itellä ollu nuo pulpush liittimet jo parikyt vuotta käytöyvässä ja vain pari kertaa on lähtenny irti omia aikojaan.. rehuleikkurin tökkäys vauhilla rintamukseen...    silloin kyllä nyykin valitti jotain koodilla.                             muuten ollut hyviä muuten paitsi talvipakkasella suojan jälkeen kun on ollut jäässä mutta niin kait muutkin.

Mun 6400 Valtra ainakin juoksuttaa hytin ja persustan väliä lähes joka kerta kuin vaikka Kilpi leikkurin perään laittaa. Jos sen saa pysymään niin yleensä kyllä pysyykin. Tosin kerran kippasin kuivaajaan jyväkuormaa, niin siinä puolivälissä letku lensi. Arkana pökin kuorman sitten alamäkeen tyhjäksi lapiolla. Olishan se mennyt takaisin painepäälläkin, kun vaan olisin tajunnut lykätä. Ihan samoin kuin sillä tyhjällä kärryllä joka nökötti osaksi kippi pystys.

Massikoiden persustas olevista liittimistä ei pahaa sanottavaa. Vuosimalli eroa kuitenkin 30v .

Omassa 3000-sarjaisessa ne alkuperäiset muuttuivat mahdottomiksi ajan mittaan. Ei saanut letkuja kiinni, tai mikä vielä ärsyttävämpää - ei saanut irti. Vaihdoin kaikki 6 perinteisiin, ongelmat loppuivat. Ei tarvinnut enää viittä minuuttia repiä, riuhtoa ja maanitella että sai letkun irti.

6400-sarjaisessa taas kaikki originaalit pelaa yhä tosi hyvin, ainakin ekat 3000 h on mennyt täysin ongelmitta. Menee kiinni, lähtee irti ja virtaus pysynyt auki kaikilla perävehkeillä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: Teboilin öljy
millasissa tilanteissa tuota tekee?   isokin isku takana?    itellä ollu nuo pulpush liittimet jo parikyt vuotta käytöyvässä ja vain pari kertaa on lähtenny irti omia aikojaan.. rehuleikkurin tökkäys vauhilla rintamukseen...    silloin kyllä nyykin valitti jotain koodilla.                             muuten ollut hyviä muuten paitsi talvipakkasella suojan jälkeen kun on ollut jäässä mutta niin kait muutkin.

Mun 6400 Valtra ainakin juoksuttaa hytin ja persustan väliä lähes joka kerta kuin vaikka Kilpi leikkurin perään laittaa. Jos sen saa pysymään niin yleensä kyllä pysyykin. Tosin kerran kippasin kuivaajaan jyväkuormaa, niin siinä puolivälissä letku lensi. Arkana pökin kuorman sitten alamäkeen tyhjäksi lapiolla. Olishan se mennyt takaisin painepäälläkin, kun vaan olisin tajunnut lykätä. Ihan samoin kuin sillä tyhjällä kärryllä joka nökötti osaksi kippi pystys.

Massikoiden persustas olevista liittimistä ei pahaa sanottavaa. Vuosimalli eroa kuitenkin 30v .

Omassa 3000-sarjaisessa ne alkuperäiset muuttuivat mahdottomiksi ajan mittaan. Ei saanut letkuja kiinni, tai mikä vielä ärsyttävämpää - ei saanut irti. Vaihdoin kaikki 6 perinteisiin, ongelmat loppuivat. Ei tarvinnut enää viittä minuuttia repiä, riuhtoa ja maanitella että sai letkun irti.

6400-sarjaisessa taas kaikki originaalit pelaa yhä tosi hyvin, ainakin ekat 3000 h on mennyt täysin ongelmitta. Menee kiinni, lähtee irti ja virtaus pysynyt auki kaikilla perävehkeillä.
3000 sarjan seuraaja 6??? jotain, ei sammuttamatta paikalleen, jotain häikkää?
pessimisti ei pety!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Teboilin öljy
millasissa tilanteissa tuota tekee?   isokin isku takana?    itellä ollu nuo pulpush liittimet jo parikyt vuotta käytöyvässä ja vain pari kertaa on lähtenny irti omia aikojaan.. rehuleikkurin tökkäys vauhilla rintamukseen...    silloin kyllä nyykin valitti jotain koodilla.                             muuten ollut hyviä muuten paitsi talvipakkasella suojan jälkeen kun on ollut jäässä mutta niin kait muutkin.

Mun 6400 Valtra ainakin juoksuttaa hytin ja persustan väliä lähes joka kerta kuin vaikka Kilpi leikkurin perään laittaa. Jos sen saa pysymään niin yleensä kyllä pysyykin. Tosin kerran kippasin kuivaajaan jyväkuormaa, niin siinä puolivälissä letku lensi. Arkana pökin kuorman sitten alamäkeen tyhjäksi lapiolla. Olishan se mennyt takaisin painepäälläkin, kun vaan olisin tajunnut lykätä. Ihan samoin kuin sillä tyhjällä kärryllä joka nökötti osaksi kippi pystys.

Massikoiden persustas olevista liittimistä ei pahaa sanottavaa. Vuosimalli eroa kuitenkin 30v .

Omassa 3000-sarjaisessa ne alkuperäiset muuttuivat mahdottomiksi ajan mittaan. Ei saanut letkuja kiinni, tai mikä vielä ärsyttävämpää - ei saanut irti. Vaihdoin kaikki 6 perinteisiin, ongelmat loppuivat. Ei tarvinnut enää viittä minuuttia repiä, riuhtoa ja maanitella että sai letkun irti.

6400-sarjaisessa taas kaikki originaalit pelaa yhä tosi hyvin, ainakin ekat 3000 h on mennyt täysin ongelmitta. Menee kiinni, lähtee irti ja virtaus pysynyt auki kaikilla perävehkeillä.
3000 sarjan seuraaja 6??? jotain, ei sammuttamatta paikalleen, jotain häikkää?

Onko kyseessä nyt joku vanhempi 6000-sarjalainen, esim 61xx vai näitä uudempia joissa on samanlaiset liittimet kuin 7600-sarjassakin?
Nuo vanhemmat vaijerilohkot tulevat jotenkin sohloiksi, painetta tuntuu vuotavan koko ajan kaikkiin lähtöihin, ja samoin kaikki päästävät kuormaa alas. En ole jaksanut selvittää mitä siellä on tapahtunut, olen ajatellut korvata koko möntin jollain muulla (sähkö)lohkolla...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: Teboilin öljy
millasissa tilanteissa tuota tekee?   isokin isku takana?    itellä ollu nuo pulpush liittimet jo parikyt vuotta käytöyvässä ja vain pari kertaa on lähtenny irti omia aikojaan.. rehuleikkurin tökkäys vauhilla rintamukseen...    silloin kyllä nyykin valitti jotain koodilla.                             muuten ollut hyviä muuten paitsi talvipakkasella suojan jälkeen kun on ollut jäässä mutta niin kait muutkin.

Mun 6400 Valtra ainakin juoksuttaa hytin ja persustan väliä lähes joka kerta kuin vaikka Kilpi leikkurin perään laittaa. Jos sen saa pysymään niin yleensä kyllä pysyykin. Tosin kerran kippasin kuivaajaan jyväkuormaa, niin siinä puolivälissä letku lensi. Arkana pökin kuorman sitten alamäkeen tyhjäksi lapiolla. Olishan se mennyt takaisin painepäälläkin, kun vaan olisin tajunnut lykätä. Ihan samoin kuin sillä tyhjällä kärryllä joka nökötti osaksi kippi pystys.

Massikoiden persustas olevista liittimistä ei pahaa sanottavaa. Vuosimalli eroa kuitenkin 30v .

Omassa 3000-sarjaisessa ne alkuperäiset muuttuivat mahdottomiksi ajan mittaan. Ei saanut letkuja kiinni, tai mikä vielä ärsyttävämpää - ei saanut irti. Vaihdoin kaikki 6 perinteisiin, ongelmat loppuivat. Ei tarvinnut enää viittä minuuttia repiä, riuhtoa ja maanitella että sai letkun irti.

6400-sarjaisessa taas kaikki originaalit pelaa yhä tosi hyvin, ainakin ekat 3000 h on mennyt täysin ongelmitta. Menee kiinni, lähtee irti ja virtaus pysynyt auki kaikilla perävehkeillä.
3000 sarjan seuraaja 6??? jotain, ei sammuttamatta paikalleen, jotain häikkää?

Onko kyseessä nyt joku vanhempi 6000-sarjalainen, esim 61xx vai näitä uudempia joissa on samanlaiset liittimet kuin 7600-sarjassakin?
Nuo vanhemmat vaijerilohkot tulevat jotenkin sohloiksi, painetta tuntuu vuotavan koko ajan kaikkiin lähtöihin, ja samoin kaikki päästävät kuormaa alas. En ole jaksanut selvittää mitä siellä on tapahtunut, olen ajatellut korvata koko möntin jollain muulla (sähkö)lohkolla...
Eiköhän liene heti seuraava 3000 sarjasta, 61xx jotain. Käsittääkseni pienellä käytöllä ollut.
pessimisti ei pety!