Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Reinin keskeneräinen alitustunneli täytetään ehkä betonilla  (Luettu 4621 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12834
Stuttgartin lähellä Rastattissa on ollut tekeillä reilu 4 km junatunneli Reinin ali. Paikoin joudutaan poraamaan lähellä maan pintaa. Tällöin maa jäädytetään sortumisten estämiseksi. Nyt maa on kuitenkin painunut risteävän rautatien kohdalla. Junaliikenne Rotterdamin ja Genovan välillä yskii pahasti, koska kuvassa näkyvää rataväliä ei voi käyttää.
Mediassa spekuloidaan, että yksi vaihtoehto on tunnelin täyttäminen betonilla. Tällöin 90 m pitkä hig-tech-porauslaite jäisi maan sisään. Jotenkin luulen, että sakut eivät luovu rakentamisesta yhden painuman takia.

http://cdn1.stuttgarter-nachrichten.de/media.media.2de482b0-9937-44d9-9a8d-fc3162fb1336.normalized.jpg
http://www.deutschebahn.com/de/presse/pressestart_zentrales_uebersicht/14951468/Sperrung_Rheintalbahn_Bahn_arbeitet_mit_Hochdruck.html

PS. Täyttö tehtäisiin kevytbetonilla, koska sen poistaminen tarvittaessa on helppoa.

Viimeksi muokattu: 16.08.17 - klo:08:57 kirjoittanut pig24

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Berliinin uusi lentokenttä ei vissiin aukea koskaan vaan se pitää rakentaa liki kokonaan uudestaan:?

https://yle.fi/uutiset/3-8823202

"Rakennushutilointi oli valtaisaa. Kuutisensataa väliseinää ei täyttänyt paloturvallisuusmääräyksiä, ja savunpoistolaitteet painoivat niin paljon, että välikatto olisi voinut romahtaa milloin tahansa. Viestikaapelit oli vedetty korkeajännitekaapeleiden viereen ja niin edelleen."

Grow the feed, not the weeds!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 72320
vau!   sepet on todella hyvin tuollakin töissä!   kykllä on viksuja inssejä sielläkin töissä!      mikä lie opiskeluntaso?

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328

 Tienluiskan kaivumaita lupasin pellolle ottaa, inssi kysymään, että onko pelto se mistä on puut hakattu pois...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 72320
sulla hieman pusikoituneet lhpt!

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12834
Media taitaa hieman paisutella. Betonirakenteena tuota rööriä näkyy tehtävän, kun mennään lähellä maanpintaa.
https://youtu.be/nVpREOtaUF0

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 72320
ja petonia ei käytetä missään                      illalla oli ngllä doku natsien suurista töistä;   ranskaan rakensi kunnon punkkerin 3 miljoonaa kuutiota petonia yhtä telakkaa varten!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Pitää ruveta etsimään virheitä muista jotta kepujen virheet jää unholaan. 😝😝😝😝😝😝

Viimeksi muokattu: 16.08.17 - klo:18:42 kirjoittanut Sepeteus

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9170
  • Don't dream your life, live your dreams.
Stuttgartin lähellä Rastattissa on ollut tekeillä reilu 4 km junatunneli Reinin ali. Paikoin joudutaan poraamaan lähellä maan pintaa. Tällöin maa jäädytetään sortumisten estämiseksi. Nyt maa on kuitenkin painunut risteävän rautatien kohdalla. Junaliikenne Rotterdamin ja Genovan välillä yskii pahasti, koska kuvassa näkyvää rataväliä ei voi käyttää.
Mediassa spekuloidaan, että yksi vaihtoehto on tunnelin täyttäminen betonilla. Tällöin 90 m pitkä hig-tech-porauslaite jäisi maan sisään. Jotenkin luulen, että sakut eivät luovu rakentamisesta yhden painuman takia.

http://cdn1.stuttgarter-nachrichten.de/media.media.2de482b0-9937-44d9-9a8d-fc3162fb1336.normalized.jpg
http://www.deutschebahn.com/de/presse/pressestart_zentrales_uebersicht/14951468/Sperrung_Rheintalbahn_Bahn_arbeitet_mit_Hochdruck.html

PS. Täyttö tehtäisiin kevytbetonilla, koska sen poistaminen tarvittaessa on helppoa.

Yhdenlainen Iisakinkirkko se tämäkin tunnelin rakennus oli.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hallands%C3%A5s_Tunnel
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Pitää ruveta eysimään virheitä muista jotta kepujen virheet jää unholaan. 😝😝😝😝😝😝

 ...itse sensijaan olen täydellinen, ainakaan mitään vikaa löydä en hyää
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Berliinin uusi lentokenttä ei vissiin aukea koskaan vaan se pitää rakentaa liki kokonaan uudestaan:?

https://yle.fi/uutiset/3-8823202

"Rakennushutilointi oli valtaisaa. Kuutisensataa väliseinää ei täyttänyt paloturvallisuusmääräyksiä, ja savunpoistolaitteet painoivat niin paljon, että välikatto olisi voinut romahtaa milloin tahansa. Viestikaapelit oli vedetty korkeajännitekaapeleiden viereen ja niin edelleen."

Kuulostaa samalta kuin erään ystäväni kertomukset Tampereen rakennushankkeista. Aivan käsittämätöntä ammattitaidottomuutta suunnitteluissa ja arkkitehdin suunnittelemat yksityiskohdat on yhtä pyhiä kuin talmud juutalaiselle, niitä ei voi muuttaa sillä uhallakaan että kallista sutta tulee.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Berliinin uusi lentokenttä ei vissiin aukea koskaan vaan se pitää rakentaa liki kokonaan uudestaan:?

https://yle.fi/uutiset/3-8823202

"Rakennushutilointi oli valtaisaa. Kuutisensataa väliseinää ei täyttänyt paloturvallisuusmääräyksiä, ja savunpoistolaitteet painoivat niin paljon, että välikatto olisi voinut romahtaa milloin tahansa. Viestikaapelit oli vedetty korkeajännitekaapeleiden viereen ja niin edelleen."

Kuulostaa samalta kuin erään ystäväni kertomukset Tampereen rakennushankkeista. Aivan käsittämätöntä ammattitaidottomuutta suunnitteluissa ja arkkitehdin suunnittelemat yksityiskohdat on yhtä pyhiä kuin talmud juutalaiselle, niitä ei voi muuttaa sillä uhallakaan että kallista sutta tulee.

Epäilen että on tahallaan tehty noin kun on suunniteltu. Tiedetään että hommat jatkuu varmasti ja maksaja löytyy.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Ainakin noissa Tampereen hankkeissa Arkkitehti suunnittelee ilman että kokonaisuus on hallussa. Tuloksena mm. massiiviset jäähdytys ja lämmitystarpeet rakennuksessa vain sen takia että pitää saada tehdä rakennuksen aulaan joku helvetin korkea lasiseinä. Krematorion laajennus oli myös surkuhupaisa urakka, alunperin rakennuksessa oli varaus yhdelle alkuperäisen tyyppiselle lisäuunille, mutta koska päätettiin valita toiseksi uuniksi eri valmistajan tuote, oli loppujen lopuksi hintalappu 2,5 kertainen. Ja näitä esimerkkejä tuntuu riittävän kun veronmaksajien rahoilla touhutaan...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Pitää ruveta eysimään virheitä muista jotta kepujen virheet jää unholaan.

Eysimään eysimään. Ja kantakirjatemarien siinä samala...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
pro rahastuksessa ei desantit tee näppäilyvihettä. On aikasta nii paljos. Valtio elättää hyväste