Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Glyfosaatti  (Luettu 106454 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Glyfosaatti
Mulle on sama mitä viljeliä itse haluaa tuottaa. Enkä väitä vastaan jos kuluttaja haluaa luomua ostaa. Voi olla että siirryn parin vuoden päästä takaisin tavanomaiseen. Ei sen takia että luomu ois huonompi valinta.

Luonnossa tapahtuu ihan samaa mitä ihminen on gmo:lla saanut aikaan. Sitä vain kutsutaan evoluutioksi.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

ceylon

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 101
Vs: Glyfosaatti
Hyvä et edes viis vuotta lisä aikaa,herrat saa pitää uuden glyfon viel kaapissa jokunen vuos ennen ku pääsee vuolemaan

KallePP

  • Vieras
Vs: Glyfosaatti
Hei, mä oon jossain aiemmassa elämässäni ollut tuo Jopomies.

KallePP

  • Vieras
Vs: Glyfosaatti
Hei, mä oon jossain aiemmassa elämässäni ollut tuo Jopomies.

Joo ja Sivupersoona, Katapultti, Pottunokka, Nolo-Olli, tupajumi... ym. ym...

Kukas sää olet,  kun noin hyvin menneisyyteni tunnet? Joku SKN:n alter ego?

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Glyfosaatti
Hei, mä oon jossain aiemmassa elämässäni ollut tuo Jopomies.

Joo ja Adolf Apilas, Rudolf Rasisti,Jami2004.. ym. ym...
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Glyfosaatti
Kun nyt lopetettaisiin glyfon käyttö ennen sadonkorjuuta ja keskityttäisiin kasvukauden jälkeiseen rikkatorjuntaan ja päätettävien kasvustojen hoitelemiseen niin voisi jatkoaikaa tämänkin jälkeen olla saatavilla mutta jos tavaraa syydetään surutta ennen sadonkorjuuta joka paikkaan niin kyllä on varmaa että tutkimuksissa saadaan sopivaa tavoitetta käyttäen jäämiä löytymään elintarvikkeista. Tämä on kuin saneerauskasvialat että sitä saadaan mitä tilataan.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Glyfosaatti
Kun nyt lopetettaisiin glyfon käyttö ennen sadonkorjuuta ja keskityttäisiin kasvukauden jälkeiseen rikkatorjuntaan ja päätettävien kasvustojen hoitelemiseen niin voisi jatkoaikaa tämänkin jälkeen olla saatavilla mutta jos tavaraa syydetään surutta ennen sadonkorjuuta joka paikkaan niin kyllä on varmaa että tutkimuksissa saadaan sopivaa tavoitetta käyttäen jäämiä löytymään elintarvikkeista. Tämä on kuin saneerauskasvialat että sitä saadaan mitä tilataan.

Puhut viisaita asioita.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Moerkoe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 446
Vs: Glyfosaatti

MTK tämän jatkon sai muka aikaan, tai sitten lyhennettyä 15-vuodesta viiteen.

https://www.mtk.fi/ajankohtaista/uutiset/uutiset_2017/fi_FI/glyfosaatti_vetoomuskomitea/

Lainaus
MTK on tehnyt työtä Brysselissä glyfosaatin hyväksynnän jatkamiseksi...

Jotenkin tuntuu, että kannattaisi myös mainostaa siellä Brysselissä puhtaita suomalaisia elintarvikkeita, kuten kauraa. Kaurassa ei ainakaan satotaso ole suurin ongelma, vaan saatava hinta.

Huono hinta johtuu taas huonosta markkinoinnista - tuotteessa tuskin on mitään vikaa. Jotenkin hölmöä vaatia pää punaisena lisälupaa myrkynkäyttöön kun tiedetään että glyfon aika on jo lopuillaan.

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2344
Vs: Glyfosaatti
Hei, mä oon jossain aiemmassa elämässäni ollut tuo Jopomies.

Joo ja Adolf Apilas, Rudolf Rasisti,Jami2004.. ym. ym...

 :D
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Glyfosaatti
Kun nyt lopetettaisiin glyfon käyttö ennen sadonkorjuuta ja keskityttäisiin kasvukauden jälkeiseen rikkatorjuntaan ja päätettävien kasvustojen hoitelemiseen niin voisi jatkoaikaa tämänkin jälkeen olla saatavilla mutta jos tavaraa syydetään surutta ennen sadonkorjuuta joka paikkaan niin kyllä on varmaa että tutkimuksissa saadaan sopivaa tavoitetta käyttäen jäämiä löytymään elintarvikkeista. Tämä on kuin saneerauskasvialat että sitä saadaan mitä tilataan.

Eipä sitä nyt täällä ole kasvustojen hoitoon käytetykään. No, okei, 3-4 on 50 000:sta käyttänyt, mutta ei siis käytännössä ole.

Ihmeellistä onkin se, että Saksa ja Ranska eivät halua kieltää käyttöä kasvustossa, mutta olisivat valmiit kieltämään käytön kokonaan.

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: Glyfosaatti
Kun nyt lopetettaisiin glyfon käyttö ennen sadonkorjuuta ja keskityttäisiin kasvukauden jälkeiseen rikkatorjuntaan ja päätettävien kasvustojen hoitelemiseen niin voisi jatkoaikaa tämänkin jälkeen olla saatavilla mutta jos tavaraa syydetään surutta ennen sadonkorjuuta joka paikkaan niin kyllä on varmaa että tutkimuksissa saadaan sopivaa tavoitetta käyttäen jäämiä löytymään elintarvikkeista. Tämä on kuin saneerauskasvialat että sitä saadaan mitä tilataan.

Eipä sitä nyt täällä ole kasvustojen hoitoon käytetykään. No, okei, 3-4 on 50 000:sta käyttänyt, mutta ei siis käytännössä ole.

Ihmeellistä onkin se, että Saksa ja Ranska eivät halua kieltää käyttöä kasvustossa, mutta olisivat valmiit kieltämään käytön kokonaan.

Tuo Saksan ja Ranskan linja on tosi erikoinen, liekö sielläkään linjauksia vetämässä kukaan joka on pellolla edes käynyt saati siellä jotakin tehnyt?
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Glyfosaatti
Tuo Saksan ja Ranskan linja on tosi erikoinen, liekö sielläkään linjauksia vetämässä kukaan joka on pellolla edes käynyt saati siellä jotakin tehnyt?
Nämäkin päätökset ovat ilmeisesti vain politiikkaa. https://yle.fi/uutiset/3-9952869
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

alpo10

  • Vieras
Vs: Glyfosaatti
Kun nyt lopetettaisiin glyfon käyttö ennen sadonkorjuuta ja keskityttäisiin kasvukauden jälkeiseen rikkatorjuntaan ja päätettävien kasvustojen hoitelemiseen niin voisi jatkoaikaa tämänkin jälkeen olla saatavilla mutta jos tavaraa syydetään surutta ennen sadonkorjuuta joka paikkaan niin kyllä on varmaa että tutkimuksissa saadaan sopivaa tavoitetta käyttäen jäämiä löytymään elintarvikkeista. Tämä on kuin saneerauskasvialat että sitä saadaan mitä tilataan.

Eipä sitä nyt täällä ole kasvustojen hoitoon käytetykään. No, okei, 3-4 on 50 000:sta käyttänyt, mutta ei siis käytännössä ole.

Ihmeellistä onkin se, että Saksa ja Ranska eivät halua kieltää käyttöä kasvustossa, mutta olisivat valmiit kieltämään käytön kokonaan.

Tuo Saksan ja Ranskan linja on tosi erikoinen, liekö sielläkään linjauksia vetämässä kukaan joka on pellolla edes käynyt saati siellä jotakin tehnyt?
meillä voitaisiin jatkaa tätä samaa linjaa ja kieltää glyfosaatin käyttö viljelyssä kokonaan heti ja kerätä varastossa olevat glyfot valtion varastoon siltä varalta, että luomutuotannossa tulisi joku kriisi, josta ei selvittäisi ilman glyfosaattia.... tänä vuonna riitti luomukarjalle tavanomaista rehua, jota ei sitten tulevaisuudessa ehkä riittäisi :)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Glyfosaatti
  Mitenkähän sitä pärjättiin ennen glyfoa ja Monsantoa..

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19966
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Glyfosaatti
  Mitenkähän sitä pärjättiin ennen glyfoa ja Monsantoa..

Nooh kynnettiin niin pirusti. Pöllyteltiin kokonaisia osavaltioita pölynä maailmalle. Joet ja järvet kellansavisia koko talven. Kyllä tuo glyfosaatti tuli muotiin suorakylvön mukana. Edelleenkään ei kovin välttämättömältä tunnu, mullattomilla mailla, jos saa hyvin syväkynnetyksi.

-SS-