Itse asiassa täsä mainittu apupyöräsysteemi voisi olla kääntyvä, aivan kuin pyöränväalijyrässä. Sitä voisi hyödyntää myös lannoitteenlevittimellä. Jäisi pomppiminen ja keuliminen pois, ja työkoneenkin kulku ehkä rauhoittuisi.
Jokainen asentamatta jäänyt etupainokilo olisi pois maan tallamisesta.
-SS-
Jokainen etuakselin etupuolelle asennettu kilo on pois taka-akselin painosta. Mitä pidemmällä etupainot ovat, sitä paremmin vipuvaikutus keventää takapyöriä.
Totta, A-sarjassa etupyörät ovat vain niin edessä, että normi keulapainot eivät paljon takapäätä kevennä.
Joitain vuosia sitten taisi jossain Deutzissa olla sellainen keulapaino, mitä sai kallistettua eteenpäin juuri tuon vipuvaikutuksen korostamiseksi.