Tuossa on linkki mitä pitäisi laittaa http://gulf-nld.lubricantadvisor.com/?lang=fin siis päävalikko valitse sopiva malli
LMS taisikin sanoa mitä arvelen, sehän näkee meneekö lohkoon vai onko erillinen säilö, kuvasta ei näe.
Em. listan mukaan ei ole erilistä ohjaustehostin öljyä jos katsoin oikein
Noniin, erillistä tehostajan öljysäiliötä tuossa ei ole, vielä ei kuitenkaan selvinnyt, mistä öljynsä saa.
En vielä rohkene moottoriöljyä kaataa kuvassa merkatusta yhteestä, koska ohjekirjassa on selkeästi merkattu kannen päältä olevasta yhteestä. Lisäksi merkatun yhteen alla on naamakkain hydrauliikkaöljypumppu ja tehostaja. Ohjeet poikkeavat jonkinverran perus 80-90 ja dt hi-lo mallin välillä. Vaikka mukana on vielä erillinen ohjekirja dt hi-lo , ei tämäkään opasta kyseiselle korkille?
Kyllä siitä voi moottoriöljyä lisätä....se menee jakopään kautta öljypohjaan...mutta tee niinkuin parhaaksi näet....tuo kummastuttaa ettei ohjaustehostajan öljysäiliötä löydy...todella kummallista...ratkaisu löytyy seuraamalla tehostajan pumpulta lähtevää imuputkea (paksumpaa putkea)
Ensi lukemalta ajattelin jutun olevan feikki, eihän kukaan voi olla niin…
Mutta joo, veli jiipee on tasan oikeassa, kaksi pumppua toinen työkone hydrauliikka ja toinen ohjaus. Paksumpi menee säiliöön josta imulla vetää öljyn pumppuun ja ohuemmasta paineella sylinteriin.
Säiliöön lisäämään jos on tarvetta.
Ohjauksen pumpun etsintä on se pumppu josta > paineellinen öljyn matka : pumppu > orpitooli ( ratin jatkeena oleva ohjausventtiili josssa 4 kpl hyrdauliletkua ja niistä 2 menee ohjaussylinterille 1 tulee pumpulta 1 paluu säiliöön )