Ollaanko nykyään niin mukavuudenhaluisia että käsijarrukin pitäs automaattisesti ajatuksen voimalla kyteytyä, ja toi portaattomuus, Laatuvehkeissä on löytynyt jo 80- luvulla kepinkin kanssa vekseli joka hommaan, toisin kuin senaikuisissa valluissa, ja nestekytkin antaa pehmeyttä ajoonkin.. (Fendt turbomatik sarja)
Jontikkaan en puuttuisi, nykykoneista ei ole tietoa,(eikä muuten Valtrastakaan),Yhden syksyn kynsin sellasella missä oli se hydraulinen neliveto, välillä toinen etupyörä kun tuli liukkaampi kohta alkoi sutimaan vimmatusti.no, tiettystihän nykyisissä on lukko etupäässäkin,,
Eikä ainakaan senaikuisten jonnikoiden kestävyydessäkään ollut kehumista,Tukon valtuutetulla korjaamolla töissä ollessa yllätyin kuinka paljon ja ihmeellisiä vikoja niissä oli.
No, nää nykytraktorit taitavat olla jo kaikki samanlaisia älykoneita joissa, jos vikaa tulee niin remonttiin menee yhden toimivan vanhanaikaisen vehkeen hinta..
Eikä tuo konerikkovakuutuskaan ole kovin pienellä rahalla ylläpidettävä, mutta toistaiseksi se on vielä tullut tuohon veeämässään pidettyä voimassa