Tarkoitin, että pitkään palstaa seuranneet luultavasti ovat hahmottaneet joidenkin nimimerkkien takana olevien ihmisten tuotannon ja systeemit. Tai minä ainakin ymmärsin aloittajan vesilogistiikkaan liittyvät ongelmat.
Ihmettelin jo eilen miksi kukaan ei ollut ehdottanut porakaivon teettämistä laitumelle... Kevyt kenttä*****ilu laajentaa näkökulmia sekä tuottaa monia, raikkaita ja uusia näkökulmia eri asioihin. - Ja *****ilua kestämättömät ovat täältä jo paenneet takaisin vuorille aikoja sitten.
Tästä toki olen samaa mieltä. Pitää vaan osata lukea tilannetta, ettei mee ihan turhaksi jankkaamiseksi. Ja silti usein menee.
Tiedostan myös itse varsin hyvin mitä seuraa, kun kohtapian alan vinkua, mistä saisin ostettua edullisen mutta toimivan maansiirtokärryn...
Loimaalta. Enkä tarkoita SKN:n takapihaa.
Kotimaassa valmistetut ykkösrattaat löytyy juu takapihalta, ei mun vaan Multivan takapihalta ja etupihalta. Mun takapihalla on nusnussin mainostamat kolut ja toveri Igorin tykkitelillä varustettu patarautalulla.
Saviaukeella tehdyt huippulaadukkaat punaiset. Ei oo mitkään kanttipellikötöstykset tai pläkkipellistä taotut salmiakkikuvioiset pallorengaspirut jotka on pitkän vokaalin säestämänä räitty nippuun, notta.
Interwebistä lisätietoa hakusanalla Multiva.
Linkkiä ei voi laittaa kun joku ERT-Esko kuitenkin tulkittee mainokseksi. Tässä viestissä oli vit tuilua, paljastuksia ja asiaa sopivassa suhteessa, ei siis mainosta.