Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe claas rolland  (Luettu 3350 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
claas rolland
tuossa on nyt käytössä tuollanen 46 paalain ja ihmettelin kun ei saa paaleista tiukkoja kuten vanhalla, loppuunajetulla samanmallisella..   millä tavoin tuo paineensäätömötikkä toimii.? . tuossa näkyy olevan sinetti vielä paikallaan..                  pitänee ottaa ja vaihtaa tuo vanhan säädin uudempaan ja kattoa kuin käy paalien kanssa..   kun vanhalla sai, kun välillä aina kiristi ( toinen sylinteri vuoti ) niin tiukkoja paaleja jotta ei meinannu saaha piikkejä sisään...  mutta kun laakerit ja telat alko olla niiiin loppu  ( muutama paikka ja lommot jo ) että sillä viime kesän loppurehut paalattiin vain silleen varovasti...

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: claas rolland
Voimia :)

Mark22

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 91
Vs: claas rolland
Miten saa samaan lauseeseen Claas 46 ja tiukat paalit..?

Mr. M

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: claas rolland
Pitäiskö kutsua pappi paikalle? Samalla vois siunata sen Nyyn kytkimen, niin ei ainakaan pelsepuupi pääse sotkemaan säätöjä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9736
Vs: claas rolland
Mulla oli aikoinaan sellainen mihin sai änkeä tavaraa niin kauan, kunnes nivelen räikkä alkoi lyömään yli. Siis ei avannut peräporttia ennen sitä. Tietysti summeri huusi jo aiemmin. Mutta sitä paalaajaa ei enää ole olemassa, mutta olen oppinut kestämään tappioni. Ei todellakaan ole ikävä niitä laakeri sulkeisia.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: claas rolland
itellä tuo on toinen moinen... eka oli jo paaaljon paalattu kun mulle tuli ja sillä on tehty viime syksyyn mennessä jo monia tiukkojakin paaleja.. ja sit sattu kohalle tuollanen siisti vähän käytetty yksilö joka toimii nätisti ja ilman rutinoita, mitä vanha piti koko työaikanasa mulla..              urakoijien paalit oli aina joka sadosta usea homeessa mutta tuolla omalla maailmanlopulla tehdyissä vain yhden käden sormin laskettuna...                 kuhan nyt paalaa, mutta silti priimaa tuppas tulemaan...   sentäs maksoi koko komeus jopa 2000 euroina...                       yks ketjulenkki ja noukkimen päätylaakeri vammoina... aikasempaan käyttöön... viime kesänä sit kosahti alin telalaakeri, se vaihettu.. mutta kun telat on niii  loppu, pitsiä.                        päättelin että uudempaa tilalle...                                ja kun kukaan ei muita merkkejä myyny, sorruin tuohon.                          mutta edelleen..                         mietin että olisiko helpompi vaihtaa se säädin vanhasta vai yrittää säätää tuota ..?

             en paalaa kuin rehua ja heinää ja pahnoja tuolla joten olisi kiva jos saisi siitä yhtä huolettoman kuin entinen oli...                    rempat on tietty joku riski.. mutta sellaistahan se elo on!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9736
Vs: claas rolland
en muista rakennetta ja paineen nosto ei ollut mulla tehty. Ymmärtääkö noiden päälle joku huolto jotain . Täällä ainakin aika outo vekotin pajoille koko 46.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: claas rolland
eihän tuolle mitään pajaa ole... liekö kukaan koskaan muuta kuin teloja ja laakereita vaihtannu... keskolaisiinhan ei tunnetusti mitään huoltotointa ole järjestetty..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: claas rolland
jee, nyt taas toimii... sisempi kampa oli luovuttannu yli puolet ohjaimistaan ja poskipellit puuttu.. nyt kun vanahsta nuo laitoin niin teköö taas ihan nättejä paaleja...  kuin pikkulapsen munia!                             ja nyyn etukuorkki niiaa niitä nostella..

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: claas rolland
jee, nyt taas toimii... sisempi kampa oli luovuttannu yli puolet ohjaimistaan ja poskipellit puuttu.. nyt kun vanahsta nuo laitoin niin teköö taas ihan nättejä paaleja...  kuin pikkulapsen munia!                             ja nyyn etukuorkki niiaa niitä nostella..


ja sitten sannoo perä poks... :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: claas rolland
ei kait nyt sentäs... kun oon oppinna vanhalla väljällä varovasti ajeleen... mutta kyl tuo tekee iha nättiä palleroita nyt... pikkuasioilla näköjään merkitys...