Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei, Webbari!  (Luettu 16754 kertaa)

Luteikko

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Hei, Webbari!
Jotenkin tuntuu, että ihmiset on talviunilla ja noihin järkeviin osioihin ei oikein tule mitään. Kun agronetissä aloin pyörimään, niin en käynyt koskaan vapaassa sanassa. Nyt kun muissa osioissa ei oikein tapahdu mitään, niin olen käynyt täällä vapaassa sanassa ja tämä on kyllä aivan täynnä VeetiEemelin aloituksia mitkä hukuttaa koko vapaan sanan. Voisi VeetiEemeli pistää asiansa saman ketjun alle kun asia kaikissa sama.

Niin että sensuuria ?

miten se sensuuria olisi?
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

Dr.Who

• Vieras
klo 2.48 veppar poikennut tarkkailemassa, olisko kapakasta tullut niin aikaseen.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!

Sulta unohtui Antitesanttti 😁

Ei unohtunu, se kuuluu savolaiskehvertäjien joukkoon kera numerosavolaisen.

Jotenkin tuntuu että, tämä sepeteusperhe kuuluu samaan porukkaan. Savolaista huumoria. 😁

Kaukana huumorista, voisit jo sen perheen pistää ja panna mustaksi!

Ai minä vai? Perhe elää omaa elämäänsä, enkä minä sille mitään voi. 😀😁

No sinähän itse myönsit edellisessä viestissäsi, minä kirjoitin sepedeuksesta, sepeteuksesta   ;D

Niin että tuntuu kuuluvan Antitesantin porukkaan.

Minua älä sekota sinun skitsoiluihis...     :o [järkyttynyt]
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kunpa se vaan olisi noin yksinkertaista. Mulle voi aina jakaa bannia, mutta entäs sitten.

Niinpä. Sitten: paikale pörähtää koko tikkalantilhiparvi...     ::)
- antidesanttti
- antik
- kauris
- kikkeliskokkelis
- minä vaan
- oiva-kalevi
- sanna kuusiluoma
- sepedeus
- simo saikkonen
- vaan minä
- viiksi-vallu
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Täs on Antitesantin pere.

https://www.youtube.com/watch?v=156DsL9U4Hw

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Täs on Antitesantin pere.

https://www.youtube.com/watch?v=156DsL9U4Hw

Siinähän oli ilimi selevästi antiik, zepeteoz, minävaania ja zanna. Huutokosken rattaa tarkastamasa...     ::)

navettapiika

• Vieras
No, johan on prkele, kun vähäksi aikaa poistuu paikalta, niin heti alkaa paskan tuppaaminen näiden jankkaajien toimesta. Olisko maisen vaihtaminen ehkä ainoa vaihtoehto päästä noista valopäistä eroon?

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No, johan on prkele, kun vähäksi aikaa poistuu paikalta, niin heti alkaa paskan tuppaaminen näiden jankkaajien toimesta. Olisko maisen vaihtaminen ehkä ainoa vaihtoehto päästä noista valopäistä eroon?

Älä rupee riehuu...
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nooo, se häätyy ny vähä ymmärtää zepeteozta... Just saanu panaanin poies suusta, niin on villisä niinku innostunut sonni...     ::)

navettapiika

• Vieras
Anna mun kaikki kestää..

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Anna mun kaikki kestää..

Kui sää kestät.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hyvällä hengellä....

Dr.Who

• Vieras
ei nyt aleta henkimaailman juttuja esittään piikasen vakavalle aiheelle.Tai jotain

navettapiika

• Vieras

Ai, että pitäs henkien avulla nuo manata...mutta, mutta jos pian joutuu noituudesta syytteeseen ja vielä joulun alla.

Dr.Who

• Vieras
Nii alkaa varsinainen pukkimania päällensä