Lainaus käyttäjältä: Luteikko - 18.12.16 - klo:13:45Jotenkin tuntuu, että ihmiset on talviunilla ja noihin järkeviin osioihin ei oikein tule mitään. Kun agronetissä aloin pyörimään, niin en käynyt koskaan vapaassa sanassa. Nyt kun muissa osioissa ei oikein tapahdu mitään, niin olen käynyt täällä vapaassa sanassa ja tämä on kyllä aivan täynnä VeetiEemelin aloituksia mitkä hukuttaa koko vapaan sanan. Voisi VeetiEemeli pistää asiansa saman ketjun alle kun asia kaikissa sama.Niin että sensuuria ?
Jotenkin tuntuu, että ihmiset on talviunilla ja noihin järkeviin osioihin ei oikein tule mitään. Kun agronetissä aloin pyörimään, niin en käynyt koskaan vapaassa sanassa. Nyt kun muissa osioissa ei oikein tapahdu mitään, niin olen käynyt täällä vapaassa sanassa ja tämä on kyllä aivan täynnä VeetiEemelin aloituksia mitkä hukuttaa koko vapaan sanan. Voisi VeetiEemeli pistää asiansa saman ketjun alle kun asia kaikissa sama.
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:15:08Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:51Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:10:37Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!Sulta unohtui Antitesanttti 😁Ei unohtunu, se kuuluu savolaiskehvertäjien joukkoon kera numerosavolaisen.Jotenkin tuntuu että, tämä sepeteusperhe kuuluu samaan porukkaan. Savolaista huumoria. 😁Kaukana huumorista, voisit jo sen perheen pistää ja panna mustaksi!Ai minä vai? Perhe elää omaa elämäänsä, enkä minä sille mitään voi. 😀😁No sinähän itse myönsit edellisessä viestissäsi, minä kirjoitin sepedeuksesta, sepeteuksesta Niin että tuntuu kuuluvan Antitesantin porukkaan.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:51Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:10:37Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!Sulta unohtui Antitesanttti 😁Ei unohtunu, se kuuluu savolaiskehvertäjien joukkoon kera numerosavolaisen.Jotenkin tuntuu että, tämä sepeteusperhe kuuluu samaan porukkaan. Savolaista huumoria. 😁Kaukana huumorista, voisit jo sen perheen pistää ja panna mustaksi!Ai minä vai? Perhe elää omaa elämäänsä, enkä minä sille mitään voi. 😀😁No sinähän itse myönsit edellisessä viestissäsi, minä kirjoitin sepedeuksesta, sepeteuksesta
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:51Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:10:37Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!Sulta unohtui Antitesanttti 😁Ei unohtunu, se kuuluu savolaiskehvertäjien joukkoon kera numerosavolaisen.Jotenkin tuntuu että, tämä sepeteusperhe kuuluu samaan porukkaan. Savolaista huumoria. 😁Kaukana huumorista, voisit jo sen perheen pistää ja panna mustaksi!Ai minä vai? Perhe elää omaa elämäänsä, enkä minä sille mitään voi. 😀😁
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:10:37Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!Sulta unohtui Antitesanttti 😁Ei unohtunu, se kuuluu savolaiskehvertäjien joukkoon kera numerosavolaisen.Jotenkin tuntuu että, tämä sepeteusperhe kuuluu samaan porukkaan. Savolaista huumoria. 😁Kaukana huumorista, voisit jo sen perheen pistää ja panna mustaksi!
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:14:23Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:10:37Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!Sulta unohtui Antitesanttti 😁Ei unohtunu, se kuuluu savolaiskehvertäjien joukkoon kera numerosavolaisen.Jotenkin tuntuu että, tämä sepeteusperhe kuuluu samaan porukkaan. Savolaista huumoria. 😁
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 17.12.16 - klo:11:33Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:10:37Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!Sulta unohtui Antitesanttti 😁Ei unohtunu, se kuuluu savolaiskehvertäjien joukkoon kera numerosavolaisen.
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 17.12.16 - klo:10:37Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!Sulta unohtui Antitesanttti 😁
Saiskohan tänne sellaista toimintoa, että ei esim tunnin aikana pysty kirjoittamaan kun korkeintaan kolme viestiä. Jäisi nuo flootaukset vähemmälle. Tosin yhden "perreen" kohdalla ei toikaan auta, kun vuoron perään tulee Vaanioita ja SannaKusiluomaa, Kauris Sepedeuksineen sekä niitten Savolaiskehvertäjät!
Kunpa se vaan olisi noin yksinkertaista. Mulle voi aina jakaa bannia, mutta entäs sitten.
Täs on Antitesantin pere. https://www.youtube.com/watch?v=156DsL9U4Hw
No, johan on prkele, kun vähäksi aikaa poistuu paikalta, niin heti alkaa paskan tuppaaminen näiden jankkaajien toimesta. Olisko maisen vaihtaminen ehkä ainoa vaihtoehto päästä noista valopäistä eroon?
Anna mun kaikki kestää..