Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei, Webbari!  (Luettu 16653 kertaa)

Sivupersoona

• Vieras
Vs: Hei, Webbari!
Ilmankos on suomalainen maatalous kriisissä, jos tänne kirjoittelevat ovat läpileikkaus suomalaisista maatalouden harjoittajista. Todellakin, tyhmimmät on jääneet kotitilalle, ja se näkyy agronetissa.
Tyhmät kirjoittajat = tyhmät jutut.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yks hailee koko Agronetin keskustelu, muulla käydään todellista keskustelua mm. myyteistä  koko maan asuttuna pitämisestä,  maataloutta pitää olla myös Jyväskylän pohjoispuolella, valtion pitää maksaa korkeat tundratuet ym. järjettömiä vaatimuksia.
Eipä se tunnu olevan kun tänne tyhjennät suoltasi koko ajan!

Harmi kun Veeti rakko ei tyhjene ollenkaan, koko ajan kupla otsassa.
Ja missä on tuo Veetin merkittävä foorumi, "muualla"? Pysykööt siellä jos paskan suoltaminen tänne wituttaa.  :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Veeti kirjoittaa täällä asiallisia kirjoituksia maataloudesta.http://keskustelu.suomi24.fi/talous/maatila-ja-metsa

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Veeti kirjoittaa täällä asiallisia kirjoituksia maataloudesta.http://keskustelu.suomi24.fi/talous/maatila-ja-metsa

Tämän on ilmeisesti kirjoittanut 14-vuotias:
"Olen harkitsemassa eläkesijoitukseni realisoimista, pelloista saan 1,6 miljoonaa euroa ja kalustosta toinen mokoma.
Menen jouluksi katsastamaan paikkoja kanarialle eläkepäiviä varten, sillä olen jo 42 vuotias!"

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

"Olen harkitsemassa eläkesijoitukseni realisoimista, pelloista saan 1,6 miljoonaa euroa ja kalustosta toinen mokoma.
Menen jouluksi katsastamaan paikkoja kanarialle eläkepäiviä varten, sillä olen jo 42 vuotias!"
Minä se en ollut.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Minä se en ollut.

Heh, ei kukaan ala muuttamaan kanarialle, jos saa jostain noin paljon rahaa. Kanaria on tavallisen tallaajan mesta.

Busted.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

ilkka

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sensuuria, sensuuria...vain MTK/kepulainen valhepropaganda olisi sallittua.
Eipä suinkaan sensuuria, mutta sama aihe vuodesta toiseen ei jaksa kiinnostaa.

Sen verran kuitenkin tohtoriakin kiinnostaa että jaksaa kommentoida.

Muutenkin on alkanut ketuttaa tällanen "tyhjien" aloitusten kommentointi.

Miksi kirjoittaa kommentti joka liittyy vain aloituksen tekijään ei itse asiaan ?

Dr.Who

• Vieras
Ilikka kirjottelee asiaa arvostellen kirjoittajia.

Pōllumees

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Sensuuria, sensuuria...vain MTK/kepulainen valhepropaganda olisi sallittua.
Eipä suinkaan sensuuria, mutta sama aihe vuodesta toiseen ei jaksa kiinnostaa.

Sen verran kuitenkin tohtoriakin kiinnostaa että jaksaa kommentoida.

Muutenkin on alkanut ketuttaa tällanen "tyhjien" aloitusten kommentointi.

Miksi kirjoittaa kommentti joka liittyy vain aloituksen tekijään ei itse asiaan ?

Jos kirjoitukset on jatkuvasti samanlaisia niin kyllähän tämä tämmöinen henkilöityy ja menee lopulta henkilökohtaiseksi . Ei toistoon ja jankutukseen ole olemassa mitään vasta-argumentteja jotka samaa asiaa toistava hyväksyy. Kyllähän tämä on täälläkin jo nähty .

Sinänsä olet oikeassa mutta kun täällä on muitakin kirjoittajia ( vielä) mutta sitten on mahdollista  että joku j ättää kenties kirjoittamatta itselleen tärkeistä asioista palstan huonon ilmapiirin vuoksi.?

Vaimot yleensä saavat leiman jankutuksesta ja mies joko tekee toisen tahdon mukaan tai aloittaa vastajankutuksen tai häipyy kaljalle jolloin asia siirtyy myöhempään . Vähän sama juttu täälläkin kun porukat alkaa pikkuhiljaa kyllästymään tällaiseen .

Yhteishengen puute voi johtaa siihen että joiltakin voi tosiaankin puuttuua paikka missä vaihtaa ja saada uusia näkemyksiä vähän rennommassa ilmapiirissä.

Viimeksi muokattu: 18.12.16 - klo:11:03 kirjoittanut Pōllumees

carhu

• Vieras
Ilmankos on suomalainen maatalous kriisissä, jos tänne kirjoittelevat ovat läpileikkaus suomalaisista maatalouden harjoittajista. Todellakin, tyhmimmät on jääneet kotitilalle, ja se näkyy agronetissa.

On se vaan lahja että meidän tyhmien joukkoon on eksynyt edes yksi tuollainen valopää joka ei ole tyhmä eikä siten juttunsakaan..

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Pitää usein paikkaansa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

peräkammarin poika

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tätä palstaa usein täällä moititaan mutta mielestäni on paljon asiallisempi kuin esim. Flightforum, jossa muutamien ilmailualan suurammattilaisten sisäpiiri näsäviisasteluillaan savustaa heti ulos uuden tulokkaan, jolla ei satu olemaan ihan niin suurta tietotaitoa ja kokemusta ilmailualalta kuin kyseisillä huippuammattilaisilla.

Luteikko

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Jotenkin tuntuu, että ihmiset on talviunilla ja noihin järkeviin osioihin ei oikein tule mitään. Kun agronetissä aloin pyörimään, niin en käynyt koskaan vapaassa sanassa. Nyt kun muissa osioissa ei oikein tapahdu mitään, niin olen käynyt täällä vapaassa sanassa ja tämä on kyllä aivan täynnä VeetiEemelin aloituksia mitkä hukuttaa koko vapaan sanan. Voisi VeetiEemeli pistää asiansa saman ketjun alle kun asia kaikissa sama.
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"

Veeti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jotenkin tuntuu, että ihmiset on talviunilla ja noihin järkeviin osioihin ei oikein tule mitään. Kun agronetissä aloin pyörimään, niin en käynyt koskaan vapaassa sanassa. Nyt kun muissa osioissa ei oikein tapahdu mitään, niin olen käynyt täällä vapaassa sanassa ja tämä on kyllä aivan täynnä VeetiEemelin aloituksia mitkä hukuttaa koko vapaan sanan. Voisi VeetiEemeli pistää asiansa saman ketjun alle kun asia kaikissa sama.

Niin että sensuuria ?

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Niin että sensuuria ?

Sensuuri mainittu