Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Stokerin ruuvin välitys  (Luettu 23045 kertaa)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Stokerin ruuvin välitys

Joo 50kw lukee kyljes.Mä olen tuon uutena ostanu jokuvuosi sitte kun vähä ruvennu pelottaan että tuo vm73 Jämä vois joskus hajota.
[/quote]
Leikimökkiäkös noin pienellä lämmität?
Mystinen kesälaatumies

Oinaspässi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Stokerin ruuvin välitys
160 mm putki,kun kuivurilla tarvitaan 150 kw polttimella. Toimii  talven lämpökeskuksella 40 kw polttimella. Taajuusmuuttajassa 13hz käy 6 sekuntia jolloin ruuvi neljänneskierroksen. Tauko 30 sekuntia. Ei ongelmia kolmeen vuoteen.

Räkkyjooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Stokerin ruuvin välitys
160 putki on liian suuri 40 kw polttimelle jos takatulen ja kierukan kärjen palamisen kanssa jaksaa temuta niin siitä vaan.125 on oikea koko.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Stokerin ruuvin välitys

Joo 50kw lukee kyljes.Mä olen tuon uutena ostanu jokuvuosi sitte kun vähä ruvennu pelottaan että tuo vm73 Jämä vois joskus hajota.
Leikimökkiäkös noin pienellä lämmität?

Gaattoritallia?  :P
It ain't over till the fat lady sings

Rauta_kanki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: Stokerin ruuvin välitys
Löyty tämmönen keskustelu täältä ja tyhmä kun vissiin oon niin joudun kysymään.. Mitä haittaa siitä on jos kierukka ja palopää on lähelle saman kokosia? Miten se vaikuttaa esim kierukan kärjen palamiseen ja palamiseen muutenkaan?

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Stokerin ruuvin välitys
Isolla ruuvilla tulee liikaa tavaraa palopäähän. Ja jos hidastaa tai harventaa käyntiaikaa niin tulee takapaloja. Ja ruuvilta pitää olla pudotus tilaa hakkeelle.

Rauta_kanki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: Stokerin ruuvin välitys
Jos syötön väliaikaa ei voi pidentää, niin eikö se oo sama, jos syötön pituutta lyhentää? Polttoainettahan menee just sen verran palopäähän kuin on säädetty. Ehkä en vain ymmärrä mitä tässä haetaan. Mulla on itellä aika pieni palopää 130mm ja kierukka 95mm ja putki 114mm. Onko tässä nyt sama ongelma sitten, että kokoero on liika pieni? Syöttöä voi säätää 0.1sek tarkkuudella.