Lainaus käyttäjältä: John Ferguson - 16.10.16 - klo:13:26Lainaus käyttäjältä: SAS - 16.10.16 - klo:10:36Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 16.10.16 - klo:06:55Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.10.16 - klo:18:32Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: Hervast - 15.10.16 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.Lueppas viestini tuolla edellä ja jos tarvetta kommentoi .Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??Et sitten lukenut S-sarjan surkeudesta oli pressa autona surkea oli.Sekin on vähän miten ottaa. S-sarjaankin saa muitakin koneita kuin tuon sysipaskan 4-litraisen. Internetin aikakautena ei voi oikein kuin syyttää itseään jos ostaa Dsg vaihteistollisen auton, Volkkarin 2.0Tdi:n, Mersun 4-litraisen, Volkkarin Tsi:n, Toyotan 2.2 dieselin jne.Mikäs tuota vaivaa? Päästöhuiputus? Ei kaikki VAG:n dsg mallit ole tietääkseni huonoja, eikä TSI mallit, tuurilla ne laivatkin seilaa
Lainaus käyttäjältä: SAS - 16.10.16 - klo:10:36Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 16.10.16 - klo:06:55Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.10.16 - klo:18:32Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: Hervast - 15.10.16 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.Lueppas viestini tuolla edellä ja jos tarvetta kommentoi .Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??Et sitten lukenut S-sarjan surkeudesta oli pressa autona surkea oli.Sekin on vähän miten ottaa. S-sarjaankin saa muitakin koneita kuin tuon sysipaskan 4-litraisen. Internetin aikakautena ei voi oikein kuin syyttää itseään jos ostaa Dsg vaihteistollisen auton, Volkkarin 2.0Tdi:n, Mersun 4-litraisen, Volkkarin Tsi:n, Toyotan 2.2 dieselin jne.
Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 16.10.16 - klo:06:55Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.10.16 - klo:18:32Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: Hervast - 15.10.16 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.Lueppas viestini tuolla edellä ja jos tarvetta kommentoi .Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??Et sitten lukenut S-sarjan surkeudesta oli pressa autona surkea oli.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 15.10.16 - klo:18:32Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: Hervast - 15.10.16 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.Lueppas viestini tuolla edellä ja jos tarvetta kommentoi .Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??
Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: Hervast - 15.10.16 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.Lueppas viestini tuolla edellä ja jos tarvetta kommentoi .
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:16:56Lainaus käyttäjältä: Hervast - 15.10.16 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 15.10.16 - klo:16:18Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 15.10.16 - klo:08:38Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.
Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 15.10.16 - klo:06:04Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:19:08Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan. Benz motorwagen 1886.
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.Nyt kossit nukkumaan.Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.Huomenna sataa ennustealueella.
Fermerin myynti-ilmo?
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.10.16 - klo:20:24Fermerin myynti-ilmo?Kun sinulla ja muilla melkein kaltaisillasi idiooteilla taikka vähintään alentuneen IQ -arvon omaavilla ei ole mitään sanottavaa, niin voisitteko ystävällisesti säästää meidät muut järkevää infoa metsästävät aivopieruiltanne?
Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 16.10.16 - klo:20:35Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.10.16 - klo:20:24Fermerin myynti-ilmo?Kun sinulla ja muilla melkein kaltaisillasi idiooteilla taikka vähintään alentuneen IQ -arvon omaavilla ei ole mitään sanottavaa, niin voisitteko ystävällisesti säästää meidät muut järkevää infoa metsästävät aivopieruiltanne?Ei voida. Kovin on vakavaa hommaa toi marsun omistaminen.
Lainaus käyttäjältä: Hervast - 16.10.16 - klo:09:06W123 ja sen edeltäjä olivat vielä jotain erikoista kilpailijoihin verrattuna, mutta senjälkeen saksalaisten premium merkkien kilvoittelu on ollut suht tasaista. On aina hauska huomata kolmikon eri malleissa ominaisuuksia jotka on kopsattu 2 kilpakumppanilta. Noin se kehitys kehittyy saksanmaallakin.Mersulla kävi kova notkahdus kun väyrynen esiteltiin, ei oltu ehditty korjata vesivärimaalien ongelmia kun jo tuli can väylät ja hituvirtasähköt ja niiden mukana uudet ongelmat.Vaihdelaatikko ongelmat tuli stefa ei kestänyt Suomen talvi oloja.Lugaksen suihkutuspumput sippas ,etupään ripustukset oli surkeita,pallonivelet heikkoja.JNE !
W123 ja sen edeltäjä olivat vielä jotain erikoista kilpailijoihin verrattuna, mutta senjälkeen saksalaisten premium merkkien kilvoittelu on ollut suht tasaista. On aina hauska huomata kolmikon eri malleissa ominaisuuksia jotka on kopsattu 2 kilpakumppanilta. Noin se kehitys kehittyy saksanmaallakin.Mersulla kävi kova notkahdus kun väyrynen esiteltiin, ei oltu ehditty korjata vesivärimaalien ongelmia kun jo tuli can väylät ja hituvirtasähköt ja niiden mukana uudet ongelmat.
Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.10.16 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 16.10.16 - klo:20:35Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.10.16 - klo:20:24Fermerin myynti-ilmo?Kun sinulla ja muilla melkein kaltaisillasi idiooteilla taikka vähintään alentuneen IQ -arvon omaavilla ei ole mitään sanottavaa, niin voisitteko ystävällisesti säästää meidät muut järkevää infoa metsästävät aivopieruiltanne?Ei voida. Kovin on vakavaa hommaa toi marsun omistaminen.Ymmärrän toki tajunnan tasonne ja jälkeenjääneisyyden henkiselläkin tasolla tavaustaidoistanne puhumattakaan. Erittäin valitettavaa ja säälittävää, mutta kiitollisena siitä tiedosta että teidänkinkaltaisistannekin lähimmäisistämme yhteiskuntamme pitää huolta verorahoillamme.
Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 16.10.16 - klo:20:50Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.10.16 - klo:20:39Lainaus käyttäjältä: EX-FERMERI - 16.10.16 - klo:20:35Lainaus käyttäjältä: Opelmies - 16.10.16 - klo:20:24Fermerin myynti-ilmo?Kun sinulla ja muilla melkein kaltaisillasi idiooteilla taikka vähintään alentuneen IQ -arvon omaavilla ei ole mitään sanottavaa, niin voisitteko ystävällisesti säästää meidät muut järkevää infoa metsästävät aivopieruiltanne?Ei voida. Kovin on vakavaa hommaa toi marsun omistaminen.Ymmärrän toki tajunnan tasonne ja jälkeenjääneisyyden henkiselläkin tasolla tavaustaidoistanne puhumattakaan. Erittäin valitettavaa ja säälittävää, mutta kiitollisena siitä tiedosta että teidänkinkaltaisistannekin lähimmäisistämme yhteiskuntamme pitää huolta verorahoillamme.Ajatteles kuin monta kyytiä sullekkin Kela maksaa et me hullut päästään kuuppatohtorilla käymään?
Nonni nyt poijjaat jäitä hattuun. On ensinnäkin totta että Mersun laatumaine hieman notkahti Väyrysmallin myötä. tuli ruostumisongelmia vesiväreistä (EU-direktiivi yms.) johtuen. Sitten toinen vaihe oli edelleen tiukentuneet EU vaatimukset päästöistä jolloin ensimmäisten kanttivalomallien suuttimet ei kestäneet starttipainetta. Noh ne pian vaihdettiin ensimmäisissä huolloissa, vaan meidän autossa kestivät peräti 360 tuhatta kilometriä. En mene sanomaan johtuiko kuskeista vai oliko kyseessä se klassinen maanantai versio ? Sitten se surullinen 300E CDI Hybrid-kokeilu. Tulleet ja menneet. Tekevällekin sattuu ottaen huomioon mallien määrä vuosittain. Helsingin takseissa ne yleensä ensimmäisenä testataan ja nähdään onko niistä kalua laajemmille markkinoille. Tärkeintä kuluttajalle joka ostaa käytetyn on tiedostaa kunkin mallin (merkistä riippumatta) lastentaudit ja varmistaa että ne on päivitettynä korjattu ko. mallia ostaessaan. Taikka päivittämättömänä ottaa huomioon hintaa alentavana tekijänä päivityskustannusten verran.
Viimeksi muokattu: 16.10.16 - klo:22:33 kirjoittanut icefarmer
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 14.10.16 - klo:20:22Lainaus käyttäjältä: SAS - 14.10.16 - klo:20:21192Euroja Kelalta/kuu ?Saa Baskapake huh tuota rahan tuloo.Mersussa istuu kuin olisi maantiellä toki muissakin nykyautoissa maavarakin 12 cm. ei oiken sovi tänne Suomen oloihin.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 14.10.16 - klo:20:21192Euroja Kelalta/kuu ?
192