Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.
Nyt kossit nukkumaan.
Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.
Huomenna sataa ennustealueella.
Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.
Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?
...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.
Benz motorwagen 1886.

Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂
Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.
Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.
Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.
Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.
Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅
Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.
Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;
1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.
......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.
Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.