Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mersun laatu romahti !  (Luettu 41963 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Lueppas viestini tuolla edellä ja jos  tarvetta kommentoi .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7387
  • karkki vai keppana?
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Alemmat sakarat osoittavat hinauspisteet, ylin pyytää apua ylhäältä.
pessimisti ei pety!

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Lueppas viestini tuolla edellä ja jos  tarvetta kommentoi .

Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Alemmat sakarat osoittavat hinauspisteet, ylin pyytää apua ylhäältä.

Valehtelet ei siinä ole edessä hinauspiste kuin toisella puolella. Olet nyt varmaan sotkenut Mersun SAS:in Nivaan.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Mersun laatu romahti !
W123 ja sen edeltäjä olivat vielä jotain erikoista kilpailijoihin verrattuna, mutta senjälkeen saksalaisten premium merkkien kilvoittelu on ollut suht tasaista. On aina hauska huomata kolmikon eri malleissa ominaisuuksia jotka on kopsattu 2 kilpakumppanilta. Noin se kehitys kehittyy saksanmaallakin.

Mersulla kävi kova notkahdus kun väyrynen esiteltiin, ei oltu ehditty korjata vesivärimaalien ongelmia kun jo tuli can väylät ja hituvirtasähköt ja niiden mukana uudet ongelmat.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mersun laatu romahti !
W123 ja sen edeltäjä olivat vielä jotain erikoista kilpailijoihin verrattuna, mutta senjälkeen saksalaisten premium merkkien kilvoittelu on ollut suht tasaista. On aina hauska huomata kolmikon eri malleissa ominaisuuksia jotka on kopsattu 2 kilpakumppanilta. Noin se kehitys kehittyy saksanmaallakin.

Mersulla kävi kova notkahdus kun väyrynen esiteltiin, ei oltu ehditty korjata vesivärimaalien ongelmia kun jo tuli can väylät ja hituvirtasähköt ja niiden mukana uudet ongelmat.
Vaihdelaatikko ongelmat tuli stefa ei kestänyt Suomen talvi oloja.Lucaksen suihkutuspumput sippas ,etupään ripustukset oli surkeita,pallonivelet heikkoja.JNE !

Viimeksi muokattu: 06.11.16 - klo:17:06 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Lueppas viestini tuolla edellä ja jos  tarvetta kommentoi .

Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??
Et sitten lukenut S-sarjan surkeudesta oli pressa autona surkea oli.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Köntys

  • Vieras
Vs: Mersun laatu romahti !
W123 ja sen edeltäjä olivat vielä jotain erikoista kilpailijoihin verrattuna, mutta senjälkeen saksalaisten premium merkkien kilvoittelu on ollut suht tasaista. On aina hauska huomata kolmikon eri malleissa ominaisuuksia jotka on kopsattu 2 kilpakumppanilta. Noin se kehitys kehittyy saksanmaallakin.

Mersulla kävi kova notkahdus kun väyrynen esiteltiin, ei oltu ehditty korjata vesivärimaalien ongelmia kun jo tuli can väylät ja hituvirtasähköt ja niiden mukana uudet ongelmat.
Vaihdelaatikko ongelmat tuli stefa ei kestänyt Suomen talvi oloja.Lugaksen suihkutuspumput sippas ,etupään ripustukset oli surkeita,pallonivelet heikkoja.JNE !

Vai Lugaksen suihkutuspumput   ;D ;D ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27823
  • vastustan
Vs: Mersun laatu romahti !
W123 ja sen edeltäjä olivat vielä jotain erikoista kilpailijoihin verrattuna, mutta senjälkeen saksalaisten premium merkkien kilvoittelu on ollut suht tasaista. On aina hauska huomata kolmikon eri malleissa ominaisuuksia jotka on kopsattu 2 kilpakumppanilta. Noin se kehitys kehittyy saksanmaallakin.

Mersulla kävi kova notkahdus kun väyrynen esiteltiin, ei oltu ehditty korjata vesivärimaalien ongelmia kun jo tuli can väylät ja hituvirtasähköt ja niiden mukana uudet ongelmat.
Vaihdelaatikko ongelmat tuli stefa ei kestänyt Suomen talvi oloja.Lugaksen suihkutuspumput sippas ,etupään ripustukset oli surkeita,pallonivelet heikkoja.JNE !

Vai Lugaksen suihkutuspumput   ;D ;D ;D
joka kyläpajaltahan  löytyy se mersun "huollossa"   tarvittava laudanpätkä johon on kiinnitetty neljä isoo injektioruiskuu joidenka  nokasta  lähtee letku....siitä sitten tiiraillaan mikä suutin siellä taas falskaa :) ;) :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1207
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Lueppas viestini tuolla edellä ja jos  tarvetta kommentoi .

Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??
Et sitten lukenut S-sarjan surkeudesta oli pressa autona surkea oli.
Sekin on vähän miten ottaa. S-sarjaankin saa muitakin koneita kuin tuon sysipaskan 4-litraisen. Internetin aikakautena ei voi oikein kuin syyttää itseään jos ostaa Dsg vaihteistollisen auton, Volkkarin 2.0Tdi:n, Mersun 4-litraisen, Volkkarin Tsi:n, Toyotan 2.2 dieselin jne.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Mersun laatu romahti !
Nonni nyt poijjaat jäitä hattuun. On ensinnäkin totta että Mersun laatumaine hieman notkahti Väyrysmallin myötä. tuli ruostumisongelmia vesiväreistä (EU-direktiivi yms.) johtuen. Sitten toinen vaihe oli edelleen tiukentuneet EU vaatimukset päästöistä jolloin ensimmäisten kanttivalomallien suuttimet ei kestäneet starttipainetta. Noh ne pian vaihdettiin ensimmäisissä huolloissa, vaan meidän autossa kestivät peräti 360 tuhatta kilometriä. En mene sanomaan johtuiko kuskeista vai oliko kyseessä se klassinen maanantai versio :))? Sitten se surullinen 300E CDI Hybrid-kokeilu. Tulleet ja menneet. Tekevällekin sattuu ottaen huomioon mallien määrä vuosittain. Helsingin takseissa ne yleensä ensimmäisenä testataan ja nähdään onko niistä kalua laajemmille markkinoille. Tärkeintä kuluttajalle joka ostaa käytetyn on tiedostaa kunkin mallin (merkistä riippumatta) lastentaudit ja varmistaa että ne on päivitettynä korjattu ko. mallia ostaessaan. Taikka päivittämättömänä ottaa huomioon hintaa alentavana tekijänä päivityskustannusten verran.

Viimeksi muokattu: 16.10.16 - klo:20:25 kirjoittanut EX-FERMERI

Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Mersun laatu romahti !
Fermerin myynti-ilmo?


It ain't over till the fat lady sings

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7387
  • karkki vai keppana?
Vs: Mersun laatu romahti !
Ei Mersu puheilla enää parane. 200+:n mesessäkin kaikki viat mitä autossa voi olla.

Nyt kossit nukkumaan.

Tarkempaa harkintaa kirjoitteluun.

Huomenna sataa ennustealueella.

Mitä höpiset itseksesi. 300-400 tuhatta kilometriä menee ammattiajossa heittäen. Mitä nyt stadin kivisiä kynnöspeltoja ajaessa ohjauksen osia alustasta vaidellaan. Mutta se on normaalia. Älä tuommoisia kirjoittele kun et omaa kokemusta. Luulot on luuloja ja kokemus on kokemusta, eikä kokemusta hakkaa mikään.

Mikäs mies sinä olet toisia unille käskettämään kun itse jäät kukkumaan ja potaskaa heittämään? Sinunko yksinoikeus?

...nii-in peilistä sen kukin näkee kutka tarkemmin tartteis harkita mersuista kirjoittaessaan.

Benz motorwagen 1886.



Ooppeleihinkin ajetaan 400-500 tonnia ilman moottori/vaihteistoremppaa, on se kumma että Marsulla 300 tonnia on jo laadun tae 😂

Virolaisille ja Inkerinsuomalaisille Mersu oli kova juttu ysärillä. Samoin manneille.

Terveisiä Pietarista. Tääl on mersut kovin yleisiä ja tietty bemarit, nissanit ja ladat. Itänaapuri arvostaa myovitähteä maskissa kun ovat niin kiiltävän perään.

Kollostakin jo kyselivät että millon tulee taas punatähti-kerhon leirille. Sanoin vaan että eiköhän se ennen kesää tulle kyselemään uusia toimintaohjeita.

Tojenperään hieno kaupunki, taksikuskitkin valkoihoisia toisin kuin helsingissä nykyään.

Joo, just tuo ilmiö. Se on kova statussymbooli se tähti nokalla 😅😅

Ookkona ihan viisas? Kirjoitin että ammattiajossa 300-400. Sittenhän se jo vaihdetaan uuteen. Amatöörit aloittaa ajelun vasta siitä etteenpäin vaikka miljoonaan.

Eikä siinä nokalla ole mikään tähti. Se on saksalaisen insinöörin kehittämä vuorokausikalenteri, joka muistuttaa päivän rytmistä eli sakaroiden asento kertoo seuraavaa;

1. Vasen alakulma= viimeistään puoli kahdeksalta pittää lähtee toimistolle töihin.
2. Ylin sakara= kahdentoista kieppeillä pittää muistoo syödä jottain ja pittee ruokalepo.
3. Oikea alakulma= puoli viideltä viimeistään kotia lähtö toimistolta.
4. Vasen alakulma= puoli kaheksan aikaan Illallinen.
5. Ylin sakara= viimeistään puolenyön aikaan pittää olla jo unten mailla.
6. Oikea alakulma= Hyvä nousta jo puoli viijen aikaan virkeenä. Kersat vielä nukkuu niin voipi peuhata aamuvoimistelun merkeissä vaikkapa emännyyven kanssa jos ei muuta puuhoo.

......ja sitten palataan taasen kohtaan #1.

Näin on viisaasti Mersun saksalainen insinööri suunnitellut logonkin käytännöllisyyttä ajatellen.
Lueppas viestini tuolla edellä ja jos  tarvetta kommentoi .

Niin.....siis väitit että oikea vastaus on Kanada ja että paras auto maailmassa on sinun Lada Niva 4X1-2 + Se tallissasi seisova kantti-Volvo joka ei mennyt katsastuksessa läpi. Mitä sitten??
Et sitten lukenut S-sarjan surkeudesta oli pressa autona surkea oli.
Sekin on vähän miten ottaa. S-sarjaankin saa muitakin koneita kuin tuon sysipaskan 4-litraisen. Internetin aikakautena ei voi oikein kuin syyttää itseään jos ostaa Dsg vaihteistollisen auton, Volkkarin 2.0Tdi:n, Mersun 4-litraisen, Volkkarin Tsi:n, Toyotan 2.2 dieselin jne.

Mikäs tuota vaivaa? Päästöhuiputus? Ei kaikki VAG:n dsg mallit ole tietääkseni huonoja, eikä TSI mallit, tuurilla ne laivatkin seilaa ;D
pessimisti ei pety!