Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mersun laatu romahti !  (Luettu 41891 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52080
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mersun laatu romahti !
Nykyajan autot on todella matalia surkeita luomuksia . Kyllä järeällä maasturilla on turvallisempaa ajella .
Kyllä vaan nykyajan henkilöautolla on nokkakolarissa paremmin turvassa kuin jossain 80-90 luvun maasturissa. Korkeuttakin saa rahalla, järki käteen.
Maasturini on nykyajan autoja kuka viitsii noilla vanhoilla ajella.
Onko ihan oikea maasturi vai joku Rav4-tier asfalttikatumaasturi? Itse en tee nelivedolla tai maasto-ominaisuuksilla mitään, kuluttavat vain polttoainetta. Silti ostaisin Range Roverin jos vain pinkka kestäisi.
Oikea maasturi eikä mikään lälläricitymaasturi.

No mikä se on?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Mersun laatu romahti !
Nykyajan autot on todella matalia surkeita luomuksia . Kyllä järeällä maasturilla on turvallisempaa ajella .
Kyllä vaan nykyajan henkilöautolla on nokkakolarissa paremmin turvassa kuin jossain 80-90 luvun maasturissa. Korkeuttakin saa rahalla, järki käteen.
Maasturini on nykyajan autoja kuka viitsii noilla vanhoilla ajella.
Onko ihan oikea maasturi vai joku Rav4-tier asfalttikatumaasturi? Itse en tee nelivedolla tai maasto-ominaisuuksilla mitään, kuluttavat vain polttoainetta. Silti ostaisin Range Roverin jos vain pinkka kestäisi.
Oikea maasturi eikä mikään lälläricitymaasturi.

No mikä se on?
Joku Pajero tietenkin ja 1980-luvulta?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mersun laatu romahti !
Nyt pojat nukkumaan ja tosi maasturista unta näkemään.
Hirvikolarin sattuessa on henkilöauto todellinen loukku.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52080
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mersun laatu romahti !
Nyt pojat nukkumaan ja tosi maasturista unta näkemään.
Hirvikolarin sattuessa on henkilöauto todellinen loukku.

Hirvikolari muuten sattuu aina, joko hirveä tai matkustajia tai molempia. Samanlailla sattuu maasturissa ja henkilöautossa.

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mersun laatu romahti !
Nyt pojat nukkumaan ja tosi maasturista unta näkemään.
Hirvikolarin sattuessa on henkilöauto todellinen loukku.

Hirvikolari muuten sattuu aina, joko hirveä tai matkustajia tai molempia. Samanlailla sattuu maasturissa ja henkilöautossa.

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.
Joka päivä on satanut tällä viikolla vaikka on korkeapaine.Älyttömän kosteaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52080
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mersun laatu romahti !
Nyt pojat nukkumaan ja tosi maasturista unta näkemään.
Hirvikolarin sattuessa on henkilöauto todellinen loukku.

Hirvikolari muuten sattuu aina, joko hirveä tai matkustajia tai molempia. Samanlailla sattuu maasturissa ja henkilöautossa.

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.
Joka päivä on satanut tällä viikolla vaikka on korkeapaine.Älyttömän kosteaa.

Humppatukan humpuukihöpinät osaXXX.

HUUTONAURUA!!!!!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Mersun laatu romahti !
Nyt pojat nukkumaan ja tosi maasturista unta näkemään.
Hirvikolarin sattuessa on henkilöauto todellinen loukku.

Hirvikolari muuten sattuu aina, joko hirveä tai matkustajia tai molempia. Samanlailla sattuu maasturissa ja henkilöautossa.

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.
Joka päivä on satanut tällä viikolla vaikka on korkeapaine.Älyttömän kosteaa.

Humppatukan humpuukihöpinät osaXXX.

HUUTONAURUA!!!!!
Tihkua on tullut joka päivä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Mersun laatu romahti !
Nyt pojat nukkumaan ja tosi maasturista unta näkemään.
Hirvikolarin sattuessa on henkilöauto todellinen loukku.

Hirvikolari muuten sattuu aina, joko hirveä tai matkustajia tai molempia. Samanlailla sattuu maasturissa ja henkilöautossa.

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.
Joka päivä on satanut tällä viikolla vaikka on korkeapaine.Älyttömän kosteaa.

Humppatukan humpuukihöpinät osaXXX.

HUUTONAURUA!!!!!
Tihkua on tullut joka päivä.

Asutsää jossain luolas tai maakellaris, missä tippuu vettä niskaan kokoajan? Ei noin surkeaa paikkaa voi oikeesti olla.
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52080
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mersun laatu romahti !
Nyt pojat nukkumaan ja tosi maasturista unta näkemään.
Hirvikolarin sattuessa on henkilöauto todellinen loukku.

Hirvikolari muuten sattuu aina, joko hirveä tai matkustajia tai molempia. Samanlailla sattuu maasturissa ja henkilöautossa.

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.
Joka päivä on satanut tällä viikolla vaikka on korkeapaine.Älyttömän kosteaa.

Humppatukan humpuukihöpinät osaXXX.

HUUTONAURUA!!!!!
Tihkua on tullut joka päivä.

Tihkua on tullut joka päivä?

Vettä sattaa ja kaikkia vituttoo.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Mersun laatu romahti !
Mulla on nyt neljäs mese putkeen siviiliautona.Ja tuota ml:ää lukuunottamatta remontteja on tehty tosi vähän.
Ml oli sähkö ja suutinvikoja täynnä ja jakopääkin jossainvälis piti laittaa.Kun automaattiloota alkoi hiukan oiria,niin heti kiertoon :-[

W163 vai W164? Luultavasti 163 400tiisseli?


Alkaa olemaan kuumottava tilanne tollasen kanssa kun hallitus painostaa.

Mää en huoli muuta kun 2005 mallisen w163:n 270:llä sellanen 200tkm rullattu. 350-400tkm saakka aika huoleton.
Joo tuo 400tiisseli se oli. 150000 ajettuna tuli ja 300000 kun lähti.Autona oli ihan tykätty,mutta luotettavuus lopussa oli liki 0 (eli ooppeli)

Toi neljäsatanen tiisseli on sysipaska, sama hiidenkirnu S-malleissa.

2002 tuli jonkun verran korjauksia tohon ML:ään. 2005 vuotiset ihan viimiset ennen w164:n tuloa on ok kunhan muistaa et moottoriks 270.
-05 mallinen tuo mun oli.
Jakopää nois v8 koneis oli alimitoitettu.Ja ne suuttimet olis pitäny vaihtaa kaikki kerralla.Muuten ei moottorin kans ongelmia ollu.

Alustaa varmaan sait rakentaa jonkun verran ja laatikossa jäi vaihde jumiin ja/tai oli välivapaita pykälien välissä?
Niveliä meni joka katsastukseen varmaan keskiarvona 4. Kerran uusittiin kaikki jouset ja iskarit.Vetoniveliä ei yhtäkään.

Tuohon lootaan vaihdatin öljyt ja suodattimen heti kun ostin sen,ja sitte vuoden kuluttua uudelleen.Ja siä loppuvaihees se välillä ikäänkuin luisti kun se vaihto pykälää.Niin vähän että sitä ei olisi huomannu jos auto ei olisi ollu tuttu.Vaihdatin öljyt ja suodattimen->ei apua->auto kiertoon.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52080
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mersun laatu romahti !
Mulla on nyt neljäs mese putkeen siviiliautona.Ja tuota ml:ää lukuunottamatta remontteja on tehty tosi vähän.
Ml oli sähkö ja suutinvikoja täynnä ja jakopääkin jossainvälis piti laittaa.Kun automaattiloota alkoi hiukan oiria,niin heti kiertoon :-[

W163 vai W164? Luultavasti 163 400tiisseli?


Alkaa olemaan kuumottava tilanne tollasen kanssa kun hallitus painostaa.

Mää en huoli muuta kun 2005 mallisen w163:n 270:llä sellanen 200tkm rullattu. 350-400tkm saakka aika huoleton.
Joo tuo 400tiisseli se oli. 150000 ajettuna tuli ja 300000 kun lähti.Autona oli ihan tykätty,mutta luotettavuus lopussa oli liki 0 (eli ooppeli)

Toi neljäsatanen tiisseli on sysipaska, sama hiidenkirnu S-malleissa.

2002 tuli jonkun verran korjauksia tohon ML:ään. 2005 vuotiset ihan viimiset ennen w164:n tuloa on ok kunhan muistaa et moottoriks 270.
-05 mallinen tuo mun oli.
Jakopää nois v8 koneis oli alimitoitettu.Ja ne suuttimet olis pitäny vaihtaa kaikki kerralla.Muuten ei moottorin kans ongelmia ollu.

Alustaa varmaan sait rakentaa jonkun verran ja laatikossa jäi vaihde jumiin ja/tai oli välivapaita pykälien välissä?
Niveliä meni joka katsastukseen varmaan keskiarvona 4. Kerran uusittiin kaikki jouset ja iskarit.Vetoniveliä ei yhtäkään.

Tuohon lootaan vaihdatin öljyt ja suodattimen heti kun ostin sen,ja sitte vuoden kuluttua uudelleen.Ja siä loppuvaihees se välillä ikäänkuin luisti kun se vaihto pykälää.Niin vähän että sitä ei olisi huomannu jos auto ei olisi ollu tuttu.Vaihdatin öljyt ja suodattimen->ei apua->auto kiertoon.

Jakolaatikko vielä puuttu listalta...ilimituuma....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mersun laatu romahti !
Mulla on nyt neljäs mese putkeen siviiliautona.Ja tuota ml:ää lukuunottamatta remontteja on tehty tosi vähän.
Ml oli sähkö ja suutinvikoja täynnä ja jakopääkin jossainvälis piti laittaa.Kun automaattiloota alkoi hiukan oiria,niin heti kiertoon :-[

W163 vai W164? Luultavasti 163 400tiisseli?


Alkaa olemaan kuumottava tilanne tollasen kanssa kun hallitus painostaa.

Mää en huoli muuta kun 2005 mallisen w163:n 270:llä sellanen 200tkm rullattu. 350-400tkm saakka aika huoleton.
Joo tuo 400tiisseli se oli. 150000 ajettuna tuli ja 300000 kun lähti.Autona oli ihan tykätty,mutta luotettavuus lopussa oli liki 0 (eli ooppeli)

Toi neljäsatanen tiisseli on sysipaska, sama hiidenkirnu S-malleissa.

2002 tuli jonkun verran korjauksia tohon ML:ään. 2005 vuotiset ihan viimiset ennen w164:n tuloa on ok kunhan muistaa et moottoriks 270.
-05 mallinen tuo mun oli.
Jakopää nois v8 koneis oli alimitoitettu.Ja ne suuttimet olis pitäny vaihtaa kaikki kerralla.Muuten ei moottorin kans ongelmia ollu.

Alustaa varmaan sait rakentaa jonkun verran ja laatikossa jäi vaihde jumiin ja/tai oli välivapaita pykälien välissä?
Niveliä meni joka katsastukseen varmaan keskiarvona 4. Kerran uusittiin kaikki jouset ja iskarit.Vetoniveliä ei yhtäkään.

Tuohon lootaan vaihdatin öljyt ja suodattimen heti kun ostin sen,ja sitte vuoden kuluttua uudelleen.Ja siä loppuvaihees se välillä ikäänkuin luisti kun se vaihto pykälää.Niin vähän että sitä ei olisi huomannu jos auto ei olisi ollu tuttu.Vaihdatin öljyt ja suodattimen->ei apua->auto kiertoon.

Jakolaatikko vielä puuttu listalta...ilimituuma....

huh... kaikki viat olleet tossa 2plussan autossa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

EX-FERMERI

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Mersun laatu romahti !
Koville ottaa Marsu-miehiä kun statussymboolia solvataan 😅😅

Olo olis kuin virolaisella lomittajalla jos pitäis Mersulla ajaa. Kaikilla noilla Mese 😅😅 Kova peli kun käy kotimaassa viinanhakureissulla

SASsi laitto Iltalehti provon humpuukiotsikollla niin pitihän sitä kusasta pesään jotta näkee millaisia intohimoja löytyy ja syntyy.

Olen oikein tyytyväinen takuu-uuteen kalustooni. Se on ammattilaiselle tärkeintä. Ja kateellisille tiedoksi että kun taksiala vapautuu säännöstelystä niin siirryn täysipäiväisesti VIP asiakaskuntaan S-sarjalaisella ja nostan taksan ylöspäin.

Ei sitä uskois että SASsi:lla on tallissaan isänsä loppuunajettu "herrasmies traktori" ja  häpeää nykyistä marokkolaista 4X1-2 Dusteriaan.
Ei voi palata ellei lähde. Jokainen päivä poissa Helsingistä on lottovoitto.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Mersun laatu romahti !
Hajotkaa aamuihinne.

Eilen ajelin omalla autollani pidemmän siivun ja täytyy sanoa että on se vaan hyvä 7 k€ autoksi. Ei tarvi ortopezi penkkiä jotta jaksaa istua. Bensaa palaa 7,5 litraa sadalla, mut nelikosta luovu.

Mersut... minulle riitti yks w 124.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Mersun laatu romahti !
Mulla on nyt neljäs mese putkeen siviiliautona.Ja tuota ml:ää lukuunottamatta remontteja on tehty tosi vähän.
Ml oli sähkö ja suutinvikoja täynnä ja jakopääkin jossainvälis piti laittaa.Kun automaattiloota alkoi hiukan oiria,niin heti kiertoon :-[

W163 vai W164? Luultavasti 163 400tiisseli?


Alkaa olemaan kuumottava tilanne tollasen kanssa kun hallitus painostaa.

Mää en huoli muuta kun 2005 mallisen w163:n 270:llä sellanen 200tkm rullattu. 350-400tkm saakka aika huoleton.
Joo tuo 400tiisseli se oli. 150000 ajettuna tuli ja 300000 kun lähti.Autona oli ihan tykätty,mutta luotettavuus lopussa oli liki 0 (eli ooppeli)

Toi neljäsatanen tiisseli on sysipaska, sama hiidenkirnu S-malleissa.

2002 tuli jonkun verran korjauksia tohon ML:ään. 2005 vuotiset ihan viimiset ennen w164:n tuloa on ok kunhan muistaa et moottoriks 270.
-05 mallinen tuo mun oli.
Jakopää nois v8 koneis oli alimitoitettu.Ja ne suuttimet olis pitäny vaihtaa kaikki kerralla.Muuten ei moottorin kans ongelmia ollu.

Alustaa varmaan sait rakentaa jonkun verran ja laatikossa jäi vaihde jumiin ja/tai oli välivapaita pykälien välissä?
Niveliä meni joka katsastukseen varmaan keskiarvona 4. Kerran uusittiin kaikki jouset ja iskarit.Vetoniveliä ei yhtäkään.

Tuohon lootaan vaihdatin öljyt ja suodattimen heti kun ostin sen,ja sitte vuoden kuluttua uudelleen.Ja siä loppuvaihees se välillä ikäänkuin luisti kun se vaihto pykälää.Niin vähän että sitä ei olisi huomannu jos auto ei olisi ollu tuttu.Vaihdatin öljyt ja suodattimen->ei apua->auto kiertoon.

Jakolaatikko vielä puuttu listalta...ilimituuma....

huh... kaikki viat olleet tossa 2plussan autossa
No tuo Ml ei ollu mikään luotettavuuden perikuva.

Jakolaatikos ei ollu mitään vikaa kokoaikana.Vain sen sähkö ohjaukset välillä temppuili.